amigos26 Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 (edytowane) Universal Tools For Amazfit pokazuje ze jest juz root a jak chcę roota wrzucić to Cytat too many links? robię teraz bez admina na win 7x64 Ale jest bez zmian Za to ten idzie [ROM] Stratos US_PL 1.0.4 by Kaudii czy jest jakaś różnica Ech po wgraniu 1.0.4 poszło 2.0.1 Dzięki za chęci pomocy. Edytowane 19 Września 2018 przez amigos26 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plummer Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 (edytowane) Poproszę o pomoc, zrobiłem wszystko zgodnie z opisem, tj. zegarek odblokowany, rozparowany z aplikacją, rozpoczęła się instalacja ROMu, na zegarku pojawił się pasek postępu i kiedy instalacja była już niemal zakończona, zegarek się wyłączył. Nie mogę go ponownie uruchomić, komputer nie widzi urządzenia. Coś z tym można jeszcze zrobić, czy mam piękny nowy przycisk do papieru??? Edytowane 19 Września 2018 przez Plummer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moski81 Napisano 21 Września 2018 Udostępnij Napisano 21 Września 2018 Witam instalator nie otwiera się po ściągnięciu pliku "Stratos_US_PL_2.0.1_by_Kaudii.exe" Dostaje taki komunikat przy próbie otwarcia pliku .exe System to windows 7 x64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snow.leopard Napisano 22 Września 2018 Udostępnij Napisano 22 Września 2018 @Plummer nigdy takiego przypadku nie było ja forum, wygląda jakby padła bateria w trakcie. Czy zegarek reaguje na podpięcie do ładowarki ? @moski81 przenieś instalkę w inne miejsce np. na dysk C i spróbuj jeszcze raz rozpocząć instalacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer Kaudii® Napisano 22 Września 2018 Autor Developer Udostępnij Napisano 22 Września 2018 @Plummer podłącz do ładowarki, naładuj, sprawdź czy zegarek da się wprowadzić w Fastboot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moski81 Napisano 22 Września 2018 Udostępnij Napisano 22 Września 2018 (edytowane) @snow.leopard Niestety nic to nie dało Przerzuciłem instalkę bezpośrednio na "C" i mam taki sam komunikat ???? Bootloader odblokowany... Czekam tylko na uruchomienie instalki i chcę cieszyć się jezykiem PL Edytowane 22 Września 2018 przez moski81 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snow.leopard Napisano 22 Września 2018 Udostępnij Napisano 22 Września 2018 @moski81 czy konto na którym odpalasz instalator ma uprawnienia administratora ? Czy na czas instalacji wyłączyłeś antywirusa ? Ściągnij ew jeszcze raz instalator, może coś się źle pobrało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator Lector Napisano 22 Września 2018 Administrator Udostępnij Napisano 22 Września 2018 @moski81 widzę ze w nazwie konta Windows masz polski znak. Utwórz nowe konto bez polskich znaków i zobacz czy pójdzie. Bo komunikat mówi jasno o "C:\User\Paweł". 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plummer Napisano 22 Września 2018 Udostępnij Napisano 22 Września 2018 Niestety zegarek był podłączony do ładowarki przez kilka godzin i nadal żadnej reakcji. Kompletny zgon. Nie chce ktoś kupić nowiutkiego stratosa na części?? ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer Kaudii® Napisano 22 Września 2018 Autor Developer Udostępnij Napisano 22 Września 2018 Wyślij do mnie, zobaczę czy da się coś zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moski81 Napisano 22 Września 2018 Udostępnij Napisano 22 Września 2018 @Lector Odblokowałem konto administratora i po przelogowaniu a to konto instalator ruszył. Później to już jak po sznurku. Dziękuję za szybką pomoc i wskazówki. A koledze @Kaudii za świetną robotę jaką jest ROM Stratos US_PL 2.0.1 by Kaudii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zsiewicz Napisano 22 Września 2018 Udostępnij Napisano 22 Września 2018 Czy ktoś ma pomysł co zrobić jak zegarek przechodzi bez problemu w fastboot, ale później po wpisaniu fastboot getvar all w wierszu poleceń wyświetla się tylko <waiting for device> i nic się nie dzieje? Zegarek rozparowany z telefonem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer Kaudii® Napisano 22 Września 2018 Autor Developer Udostępnij Napisano 22 Września 2018 Odinstalować i zainstaluj ponownie sterowniki, zmień kabel lub gniazdo USB, wyłącz antywirusa. Jak widzisz możliwości sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plummer Napisano 22 Września 2018 Udostępnij Napisano 22 Września 2018 Kaudii, to napisz mi proszę na priv swój adres. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snow.leopard Napisano 22 Września 2018 Udostępnij Napisano 22 Września 2018 @Plummer mi to wygląda na padniętą baterię, a zatem najlepiej reklamować / oddać zegarek u sprzedawcy jako uszkodzony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plummer Napisano 22 Września 2018 Udostępnij Napisano 22 Września 2018 Chętnie bym zareklamował, ale zegarek zamawiany na joybuy. Podliczyli mi jeszcze VAT za niego, więc obawiam się, że teraz odsyłanie go ponownie do Chin będzie nieopłacalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielj Napisano 22 Września 2018 Udostępnij Napisano 22 Września 2018 gdzie znajde link do instalki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mevil Napisano 22 Września 2018 Udostępnij Napisano 22 Września 2018 50 minut temu, Plummer napisał: Chętnie bym zareklamował, ale zegarek zamawiany na joybuy. Podliczyli mi jeszcze VAT za niego, więc obawiam się, że teraz odsyłanie go ponownie do Chin będzie nieopłacalne. mnie wysyłka stratosa na reklamację do Chin kosztowała 18,30 poczta polska, oddali pełną kwotę z aliexpress Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snow.leopard Napisano 22 Września 2018 Udostępnij Napisano 22 Września 2018 @Plummer w takim razie dogadaj sie z joybuy na wymianę zegarka na inną nową sztukę. Sprzedając go na części będziesz bardziej stratny. Vatu już Ci nie policzą jak przedstawisz korespondencje, że to wymiana w ramach gwarancji (mam nadzieje że płaciłeś paypalem, oni w razie problemów z joybuy pomogą) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crowmaster Napisano 23 Września 2018 Udostępnij Napisano 23 Września 2018 @Kaudii, jest możliwość jakiejś aktualizacji apki Mi Home? Mam straszne problemy, żeby w ogóle się uruchomiła no i w ogóle bardzo często gubi połączenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer Kaudii® Napisano 23 Września 2018 Autor Developer Udostępnij Napisano 23 Września 2018 Widget Mi Home u mnie uruchamia się za każdym razem, i nie gubi połączenia, jest to najbardziej stabilna i utrzymująca połączenie wersja jaka udało mi się znaleźć na zegarek. W późniejszych dokonali zmian, które uniemożliwiają uruchomienie widgetu po przeniesieniu na inny Rom. Ale zobaczę czy da się coś z tym zrobić. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
okko19 Napisano 24 Września 2018 Udostępnij Napisano 24 Września 2018 pobieram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
humanitas Napisano 27 Września 2018 Udostępnij Napisano 27 Września 2018 Witajcie! Koledzy uświadomcie mnie co robię źle. Mam ROM 2.3.5.0 Próba wgrania ROMu EU-PL by @Kaudii zakończyła się sukcesem/porażką. Sukcesem, bo cały proces wgrania i instalacji przeszedł idealnie. Porażką, bo po restarcie wciąż mam ten sam stockowy ROM 2.3.5.0 Dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal01 Napisano 27 Września 2018 Udostępnij Napisano 27 Września 2018 (edytowane) Wgraj jeszcze raz. Edytowane 27 Września 2018 przez michal01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snow.leopard Napisano 27 Września 2018 Udostępnij Napisano 27 Września 2018 @humanitas czy na zegarku widziałeś pasek postępu w trakcie wgrywania romu, czy tylko "sukces" widziałeś na oknie w windowsie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi