Jump to content

snow.leopard

Fan
  • Content Count

    452
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

snow.leopard last won the day on April 8

snow.leopard had the most liked content!

Community Reputation

83 Excellent

1 Follower

Personal Information

  • Place
    Warsaw

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A voice pack z innego robota nie podejdzie jakoś?
  2. Dla porównania Honor Magic Watch 2: GPS - jest, bateria - 14 dni z włącznym ciągłym pomiarem tętna, cena - 115$...
  3. Tak w skrócie. Brak GPS, bateria do 7 dni, cena 250$ 🤣
  4. Z tego kawałka zdania można wnioskować iż zegarek być może chciał się zaktualizować ale wpadł w bootloop. Albo bateria była za słaba czy coś... najważniejsze że działa.
  5. Czy przed tym ładowaniem były jakieś problemy? Zmieniałeś w nim może coś typu aktualizacja bądź zmiana watchface na niestandardowy?
  6. W razie czego PL język pojawił sie do ustawienia z poziomu aplikacji Mi Fit po jej update do wersji 4.5.0
  7. Da radę wymienić ekran. Jeśli trafisz gdzieś taką część w dobrych pieniądzach to czemu by nie... np. tu https://www.olx.pl/oferta/amazfit-stratos-2-na-czesci-uszkodzony-czujnik-pulsu-CID99-IDFOvvo.html#644a386bfb PS. oczywiście są to części ze zwykłego Stratosa 2, więc ekran nie będzie miał szafirowego szkła.
  8. Aby słać wiadomości prywatne trzeba się wykazać minimalną aktywnością na forum uzyskując rangę Fan.
  9. Pojawiła się nowa aktualizacja firmware z nr. 01.08.62. Jest już polski język do wyboru w Voice and volume 😁
  10. Sprawdź współpracę zegarka z innym telefonem i się sprawa wyjaśni.
  11. Wystarczy się trochę wysilić i włączyć tę opcję z poziomu aplikacji Nie tak nie mamy.
  12. Próbowałeś w momencie jak robot dojedzie do schodka zapauzować go, przenieść go 10 cm już za schodek i puścić dalej?
  13. Może zamiast ryzykować cofanie softu, lepiej będzie poczekać na firmware z numerkiem 0035? Podobno ma być wypuszczony na dniach.
  14. W przesłanym piśmie o naprawę zegarka należało przedłożyć informację, iż zalanie zegarka było spowodowane wadą fabryczną sprzętu polegającą na słabym sklejeniu szybki od pulsometru. A zatem pierwotną przyczyną zgłaszanej usterki nie było nieprawidłowe użytkowanie sprzętu, tylko słabej jakości klej użyty na etapie produkcji zegarka. Myślę, iż w piśmie warto wspomnieć że na poparcie tych test możesz powołać niezależnego rzeczoznawce, a kosztów ekspertyzy będziesz się domagał od sprzedawcy, w razie konieczności również w postępowaniu sądowym.
×
×
  • Create New...