michal01 Napisano 14 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2020 Json wrzucone do katalogu vevs i kurcze po wyborze w warunku czujnika pokazuje mi normalnie temp. jak wcześniej. Coś nie tak robię? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer rezmus Napisano 14 Lutego 2020 Autor Developer Udostępnij Napisano 14 Lutego 2020 vevs/automations/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal01 Napisano 14 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2020 No i wszystko jasne, dzięki działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomiq75 Napisano 14 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2020 Wreszcie w najnowszej wersji poprawili temperatury i wilgotności wyświetlanie. ???? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer rezmus Napisano 14 Lutego 2020 Autor Developer Udostępnij Napisano 14 Lutego 2020 xiaomi nie poprawilo. vevs naprawil, bo ile mozna czekac na nich 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gravis Napisano 14 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2020 Jest jakas nowa wersja? Bo u mnie po staremu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomiq75 Napisano 14 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2020 Na stronie pojawi się niebawem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazek81 Napisano 14 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2020 2 godziny temu, rezmus napisał: xiaomi nie poprawilo. vevs naprawil, bo ile mozna czekac na nich Czy może vevs jakoś poradzić z podłączeniem xiaofanga pod EU, bo nie moge zjechać z softem (nawet przy pomocy TTL). Próbowałem do vevs pisać przez TELEGRAM ale odpowiedzi brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pwiosna Napisano 14 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2020 Witam. Mam problem z google home. Nie steruje mi włączeniem i wyłączeniem oczyszczacza xiaomi 3h. google home pisze że oczyszczacz jest offline. Z poziomu aplikacji xiaomi home sterowanie działa. Usługa Mi home jest połączona z google home. Co może być nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MacOn Napisano 14 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2020 Hej. Mam problem z czujnikiem temp i wilgotności , co kilka dni kasują się zapamiętane dane temperatury. Gdzie są zapisywane te dane? I czy można je odzyskać albo co można zrobić żeby ich nie traciło. I jeszcze drugi problem, widziałem że "inni " użytkownicy mają ciśnienie podane w hPa a nie w kPa. Da się zmienić jednostki ciśnienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levy Napisano 15 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2020 Rezmus Jak pobrać najnowsza wersje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer Kaudii® Napisano 15 Lutego 2020 Developer Udostępnij Napisano 15 Lutego 2020 Subskrypcja, to będziesz miał automatyczne aktualizacje, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ruszok Napisano 15 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2020 (edytowane) Czujnik temp Aquara mi padł? Do dziś chodził. Dziś się okazało że brak połączenia - bateria martwa. Wymieniłem. Łączy się. Ciśnienie mierzy, ale temp i wilgotność umarła. Od razu dodam, że czujnik jest na dworze, ale na balkonie, pod daszkiem bez dostępu wody. Jak go zdjąłem był suchy, a w nocy nie padało tak czy owak. Edytowane 15 Lutego 2020 przez ruszok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer Kaudii® Napisano 15 Lutego 2020 Developer Udostępnij Napisano 15 Lutego 2020 W dniu 9.02.2020 o 09:46, rezmus napisał: sprawdzilem ostatnio jak ten alarm jest ustawiany i generalnie to wyglada tak, ze tworzy taka scene warunki (spelnione rownoczesnie) arming on trigger z sensora drzwi, motion, leak, itp akcja alarm na hubie dodalem w modzie warunek arming on / akcje alarm i mozna sobie teraz samemu zrobic dowolna scene, ktora wywola alarm ten migajacy. Witaj @rezmus kombinuję dalej z tym alarmem dymnym i nie za bardzo widzę ten warunek arming on, w akcjach alarmu, co niestety komplikuje sprawę, możesz podpowiedzieć jak to ogarnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer rezmus Napisano 15 Lutego 2020 Autor Developer Udostępnij Napisano 15 Lutego 2020 nie dalem tego do moda, bo jak sie bawilem to hub w pewnym momencie sie zglitchowal i na alarm jedynie szly powiadomienia bez dzwieku i swiatla. dopiero hard reset z usunieciem calej konfiguracji to naprawil. jak bede mial wolna chwile to jeszcze z tym powalcze. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer rezmus Napisano 15 Lutego 2020 Autor Developer Udostępnij Napisano 15 Lutego 2020 2 godziny temu, Kaudii® napisał: Witaj @rezmus kombinuję dalej z tym alarmem dymnym i nie za bardzo widzę ten warunek arming on, w akcjach alarmu, co niestety komplikuje sprawę, możesz podpowiedzieć jak to ogarnąć co chcesz zrobic dokladnie z tym sensorem? on nie ma opcji, zeby wywolac alarm kiedy zostanie dym wykryty? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer Kaudii® Napisano 15 Lutego 2020 Developer Udostępnij Napisano 15 Lutego 2020 no właśnie o to mi chodziło by czujnik dymu aktywował alarm z migającym czerwonym światłem w 3-ch bazach, ale stworzyłem sobie dwie sceny, które wywołują syrenę alarmową i wszystkie dostępne lampy w domu palą się czerwonym światłem przez minute, widocznie tak musi zostać, może za jakiś czas coś się wymyśli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer rezmus Napisano 15 Lutego 2020 Autor Developer Udostępnij Napisano 15 Lutego 2020 teraz ci robi alarm, ale na 1 hubie? tam w opcjach tego czujnika jest chyba wywolanie alarmu na bramce przy wykryciu dymu. z tego co wiem to alarm mozna zlinkowac z innymi hubami w tej samej sieci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer Kaudii® Napisano 15 Lutego 2020 Developer Udostępnij Napisano 15 Lutego 2020 mam ustawione powiązanie, ale jak dołączę więcej niż jeden hub do wszystko wariuje , trudno niech jest jak jest bez migania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer Kaudii® Napisano 15 Lutego 2020 Developer Udostępnij Napisano 15 Lutego 2020 @Levy można jeszcze pobrać pod linkiem ze strony projektu, wystarczy skopiować link do pliku obecnego tam , wkleić w przeglądarce i zmienić nr wersji na właściwy , następnie otwieramy tak spreparowany link i wyskakuje nam okno logowania, tylko trzeba pamiętać by nie wpisywać usera jedynie hasło podane poniżej w opisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer rezmus Napisano 15 Lutego 2020 Autor Developer Udostępnij Napisano 15 Lutego 2020 @Kaudii® jak chcecie to opiszcie slownie jak mozna pobrac wczesniej nowa wersje, ale nie linkujcie, bo vevs da randomowe nazwy plikow 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levy Napisano 15 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2020 Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer Kaudii® Napisano 15 Lutego 2020 Developer Udostępnij Napisano 15 Lutego 2020 2 godziny temu, rezmus napisał: @Kaudii® jak chcecie to opiszcie slownie jak mozna pobrac wczesniej nowa wersje, ale nie linkujcie, bo vevs da randomowe nazwy plikow @rezmus masz rację, post poprawiony, link usunięty, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levy Napisano 16 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2020 W dniu 31.01.2020 o 22:15, rezmus napisał: to byla scena lokalna. pewnie podczas kasowania cos sie zglitchowalo i usunelo info o scenie w chmurze, ale nie sama scene z urzadzenia. Mam kamerę g2 i ten sam problem z nie istniejąca sceną. Jest jakiś sposób na usunięcie jej bez resetu. Mam wiekszosc scen po lanie i to byłby dramat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer rezmus Napisano 16 Lutego 2020 Autor Developer Udostępnij Napisano 16 Lutego 2020 (edytowane) jesli to byla scena lan, a nie cloud (takie tez bywaja widmo) to raczej nie da sie bez hard resetu. Edytowane 16 Lutego 2020 przez rezmus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się