adrianze Napisano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2021 witam, znalazłem podobne tematy ale wydaje mi się, że moja sytuacja jest trochę inna- mianowicie: zakupiłem na oficjalnym sklepie mi-store.pl 2 rzeczy: Centralka Inteligentnego Domu Xiaomi Mi Smart Home Hub BLE ZigBee Wi-Fi Inteligentne gniazdko Mi Smart Power Plug ZigBee nie mogę sparować gniazdka z aplikacją- nie wiem z czego wynika ten problem, bo przecież zarówno gniazdko jak i hub są z oficjalnej dystrybucji. region mi home mam ustawiony na Polskę. proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer rezmus Napisano 2 Kwietnia 2021 Developer Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2021 wejdz w hub > zigbee child devices > + > wybierz to co chcesz sparowac. jak nie ma to wybierz cokolwiek i resetuj sensor (w twoim przypadku gniazdko). sparuja sie i pojawi sie na liscie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrianze Napisano 2 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2021 zrobiłem jak napisałeś- nic. gniazko jest w trybie parowania (miga niebieska lampka), na aplikacji odlicza czas i zero efektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer rezmus Napisano 2 Kwietnia 2021 Developer Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2021 w hubie tez miga dioda w tym czasie? powinny sie sparowac, przed chwila parowalem i w ciagu kilku sekund sie sparowalo. masz inne sensory zigbee podlaczone do tego huba? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrianze Napisano 2 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2021 sprobowałem sparować gniazdko podłączając je obok hub- zadziałało dziwne, bo czujniki temperatury parowałem z dala od huba i tez działało. w każdym razie już jest ok- dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrianze Napisano 2 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2021 dobra, a jeszcze taka rzecz po krótkiej obserwacji: wszystko niby działa, ale w aplikacji cały czas pojawia sie komunikat, że zadne urządzenie nie jest podłaczone - nie mierzy zużycia prądu itp. ponadto ikona w apce oznaczona jest jakby urzadzenie bylo wylaczone ale dziala... kwestie opoznienia w dzialaniu pomijam- bo to domyslam sie, ze jest normlane. taki to juz urok czy cos jest nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piteron Napisano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2021 @rezmus odinstaluj Aqara HPMS albo przynajmniej zamazuj na screenie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piteron Napisano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2021 Teraz, piteron napisał: @rezmus odinstaluj Aqara HPMS albo przynajmniej zamazuj na screenie ? @adrianze plug włożony w gniazdko z bolcem?. Jeśli nie to zmień polaryzację po prostu włóż odwrotnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrianze Napisano 2 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2021 (edytowane) tak, w gniazdko z bolcem ponadto - po jakims czasie gniazdko się rozparowuje - przy próbie włączenie/wyłączenia z apki pojawia się "operacja nie powiodla się" dziwne to wszystko - rozumiem, że gdyby kazda rzecz byla zamawiana od majfrendów , ale to wszystko jest z mistore/pl takze nie kumam Edytowane 2 Kwietnia 2021 przez adrianze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer rezmus Napisano 2 Kwietnia 2021 Developer Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2021 moze byc wadliwe. moje pierwsze dzialalo tylko 1-2 dni, potem przestalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrianze Napisano 2 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2021 potestuje w takim razie do poniedzialku. jak dalej tak bedzie to zwroce. btw skad zamawiales? chodzi mi o takie ktore bedzie wspolpracowalo z bramka z mistore/pl bo tego nie chcialbym zwracac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piteron Napisano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2021 Skoro kupowane w MiStore to po prostu reklamacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer rezmus Napisano 2 Kwietnia 2021 Developer Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2021 ze slowacji, bo wtedy jeszcze u nas nie bylo, ale to nie ma znaczenia model to model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrianze Napisano 2 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2021 9 minut temu, piteron napisał: Skoro kupowane w MiStore to po prostu reklamacja w sumie to chyba tak wlasnie zrobie. opisze im temat i zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piteron Napisano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2021 (edytowane) Zrób mały test, włóż gniazdko do jakiegoś przedłużacza bez uziemienia i obserwuj. Jeśli będzie wariować zmień polaryzację. Ja tak miałem z jedną sztuką,nie liczył energii i non stop miał komunikat ze nie podłączono urządzenie,a byl podlaczonu amplituner. Gniazdko normalnie działało. Po zmienie polaryzacji jest wszystko ok.Nie wiem jak to wytłumaczyć ale spróbować warto Edytowane 2 Kwietnia 2021 przez piteron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras26 Napisano 9 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2021 Gniazdko u mnie działa, tylko problem w tym, że nagle przestało naliczać pobór energii, znaczy mierzy zużycie w danej chwili, ale nie zapisuje dziennego, czy miesięcznego zużycia. Zmieniałem polaryzację i bez efektu, co może być nie tak? Gniazdko EU, apka modowana, bramka wersja CN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się