Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

problem z hubem i gniazdkiem


adrianze
 Share

Recommended Posts

witam,

znalazłem podobne tematy ale wydaje mi się, że moja sytuacja jest trochę inna- mianowicie:

zakupiłem na oficjalnym sklepie mi-store.pl 2 rzeczy:

Centralka Inteligentnego Domu Xiaomi Mi Smart Home Hub BLE ZigBee Wi-Fi

Inteligentne gniazdko Mi Smart Power Plug ZigBee

 

nie mogę sparować gniazdka z aplikacją- nie wiem z czego wynika ten problem, bo przecież zarówno gniazdko jak i hub są z oficjalnej dystrybucji. region mi home mam ustawiony na Polskę.

proszę o pomoc.

Link to comment
Share on other sites

  • Developer

wejdz w hub > zigbee child devices > + > wybierz to co chcesz sparowac. jak nie ma to wybierz cokolwiek i resetuj sensor (w twoim przypadku gniazdko). sparuja sie i pojawi sie na liscie.

Link to comment
Share on other sites

  • Developer

w hubie tez miga dioda w tym czasie? powinny sie sparowac, przed chwila parowalem i w ciagu kilku sekund sie sparowalo. masz inne sensory zigbee podlaczone do tego huba?

Screenshot_2021-04-02-19-27-10-895_com.xiaomi.smarthome.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

sprobowałem sparować gniazdko podłączając je obok hub- zadziałało :)

dziwne, bo czujniki temperatury parowałem z dala od huba i tez działało.

w każdym razie już jest ok- dzięki za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

dobra, a jeszcze taka rzecz po krótkiej obserwacji: wszystko niby działa, ale w aplikacji cały czas pojawia sie komunikat, że zadne urządzenie nie jest podłaczone - nie mierzy zużycia prądu itp.

ponadto ikona w apce oznaczona jest jakby urzadzenie bylo wylaczone ale dziala...

kwestie opoznienia w dzialaniu pomijam- bo to domyslam sie, ze jest normlane.

taki to juz urok czy cos jest nie tak?

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

tak, w gniazdko z bolcem

 

ponadto - po jakims czasie gniazdko się rozparowuje - przy próbie włączenie/wyłączenia z apki pojawia się "operacja nie powiodla się"

 

dziwne to wszystko -  rozumiem, że gdyby kazda rzecz byla zamawiana od majfrendów , ale to wszystko jest z mistore/pl takze nie kumam

Edited by adrianze
Link to comment
Share on other sites

potestuje w takim razie do poniedzialku. jak dalej tak bedzie to zwroce.

btw skad zamawiales? chodzi mi o takie ktore bedzie wspolpracowalo z bramka z mistore/pl bo tego nie chcialbym zwracac

Link to comment
Share on other sites

 

 Zrób mały test, włóż gniazdko do jakiegoś przedłużacza bez uziemienia i obserwuj. Jeśli będzie wariować zmień polaryzację. Ja tak miałem z jedną sztuką,nie liczył energii i non stop miał komunikat ze nie podłączono urządzenie,a byl podlaczonu amplituner. Gniazdko normalnie działało. Po zmienie polaryzacji jest wszystko ok.Nie wiem jak to wytłumaczyć ale spróbować warto

Edited by piteron
Link to comment
Share on other sites

Gniazdko u mnie działa, tylko problem w tym, że nagle przestało naliczać pobór energii, znaczy mierzy zużycie w danej chwili, ale nie zapisuje dziennego, czy miesięcznego zużycia. Zmieniałem polaryzację i bez efektu, co może być nie tak? Gniazdko EU, apka modowana, bramka wersja CN

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

 

adblock-th.png

 

 

 

Our forum lives up to the advertisements displayed.
To browse the content of our forum, please disable AdBlock.

 

 

I accept