adrianze Posted April 2, 2021 Share Posted April 2, 2021 witam, znalazłem podobne tematy ale wydaje mi się, że moja sytuacja jest trochę inna- mianowicie: zakupiłem na oficjalnym sklepie mi-store.pl 2 rzeczy: Centralka Inteligentnego Domu Xiaomi Mi Smart Home Hub BLE ZigBee Wi-Fi Inteligentne gniazdko Mi Smart Power Plug ZigBee nie mogę sparować gniazdka z aplikacją- nie wiem z czego wynika ten problem, bo przecież zarówno gniazdko jak i hub są z oficjalnej dystrybucji. region mi home mam ustawiony na Polskę. proszę o pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer rezmus Posted April 2, 2021 Developer Share Posted April 2, 2021 wejdz w hub > zigbee child devices > + > wybierz to co chcesz sparowac. jak nie ma to wybierz cokolwiek i resetuj sensor (w twoim przypadku gniazdko). sparuja sie i pojawi sie na liscie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianze Posted April 2, 2021 Author Share Posted April 2, 2021 zrobiłem jak napisałeś- nic. gniazko jest w trybie parowania (miga niebieska lampka), na aplikacji odlicza czas i zero efektu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer rezmus Posted April 2, 2021 Developer Share Posted April 2, 2021 w hubie tez miga dioda w tym czasie? powinny sie sparowac, przed chwila parowalem i w ciagu kilku sekund sie sparowalo. masz inne sensory zigbee podlaczone do tego huba? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianze Posted April 2, 2021 Author Share Posted April 2, 2021 sprobowałem sparować gniazdko podłączając je obok hub- zadziałało dziwne, bo czujniki temperatury parowałem z dala od huba i tez działało. w każdym razie już jest ok- dzięki za pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianze Posted April 2, 2021 Author Share Posted April 2, 2021 dobra, a jeszcze taka rzecz po krótkiej obserwacji: wszystko niby działa, ale w aplikacji cały czas pojawia sie komunikat, że zadne urządzenie nie jest podłaczone - nie mierzy zużycia prądu itp. ponadto ikona w apce oznaczona jest jakby urzadzenie bylo wylaczone ale dziala... kwestie opoznienia w dzialaniu pomijam- bo to domyslam sie, ze jest normlane. taki to juz urok czy cos jest nie tak? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piteron Posted April 2, 2021 Share Posted April 2, 2021 @rezmus odinstaluj Aqara HPMS albo przynajmniej zamazuj na screenie ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piteron Posted April 2, 2021 Share Posted April 2, 2021 Teraz, piteron napisał: @rezmus odinstaluj Aqara HPMS albo przynajmniej zamazuj na screenie ? @adrianze plug włożony w gniazdko z bolcem?. Jeśli nie to zmień polaryzację po prostu włóż odwrotnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianze Posted April 2, 2021 Author Share Posted April 2, 2021 (edited) tak, w gniazdko z bolcem ponadto - po jakims czasie gniazdko się rozparowuje - przy próbie włączenie/wyłączenia z apki pojawia się "operacja nie powiodla się" dziwne to wszystko - rozumiem, że gdyby kazda rzecz byla zamawiana od majfrendów , ale to wszystko jest z mistore/pl takze nie kumam Edited April 2, 2021 by adrianze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer rezmus Posted April 2, 2021 Developer Share Posted April 2, 2021 moze byc wadliwe. moje pierwsze dzialalo tylko 1-2 dni, potem przestalo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianze Posted April 2, 2021 Author Share Posted April 2, 2021 potestuje w takim razie do poniedzialku. jak dalej tak bedzie to zwroce. btw skad zamawiales? chodzi mi o takie ktore bedzie wspolpracowalo z bramka z mistore/pl bo tego nie chcialbym zwracac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piteron Posted April 2, 2021 Share Posted April 2, 2021 Skoro kupowane w MiStore to po prostu reklamacja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer rezmus Posted April 2, 2021 Developer Share Posted April 2, 2021 ze slowacji, bo wtedy jeszcze u nas nie bylo, ale to nie ma znaczenia model to model. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianze Posted April 2, 2021 Author Share Posted April 2, 2021 9 minut temu, piteron napisał: Skoro kupowane w MiStore to po prostu reklamacja w sumie to chyba tak wlasnie zrobie. opisze im temat i zobaczymy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piteron Posted April 2, 2021 Share Posted April 2, 2021 (edited) Zrób mały test, włóż gniazdko do jakiegoś przedłużacza bez uziemienia i obserwuj. Jeśli będzie wariować zmień polaryzację. Ja tak miałem z jedną sztuką,nie liczył energii i non stop miał komunikat ze nie podłączono urządzenie,a byl podlaczonu amplituner. Gniazdko normalnie działało. Po zmienie polaryzacji jest wszystko ok.Nie wiem jak to wytłumaczyć ale spróbować warto Edited April 2, 2021 by piteron Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maras26 Posted April 9, 2021 Share Posted April 9, 2021 Gniazdko u mnie działa, tylko problem w tym, że nagle przestało naliczać pobór energii, znaczy mierzy zużycie w danej chwili, ale nie zapisuje dziennego, czy miesięcznego zużycia. Zmieniałem polaryzację i bez efektu, co może być nie tak? Gniazdko EU, apka modowana, bramka wersja CN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.