kluszon Posted November 4, 2021 Share Posted November 4, 2021 Mam problem na jednym z urządzeń mobilnych aplikacja Xiaomi Home zwiesza się przy próbie otwarcia kafelka termometru Qingping CGG1H e-ink i tak już zostaje. Nie da się podglądnąć wartości z urządzenia. Resetowanie do ustawień fabrycznych nic nie pomaga. Czy spotkał się ktoś z takim problemem? Jakieś pomysły jak to naprawić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulung Posted November 4, 2021 Share Posted November 4, 2021 Może apkę wyzeruj (domyślma pamięć - wyczyść dane)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
j13mk.pl Posted November 6, 2021 Share Posted November 6, 2021 (edited) Mam wersję z LCD. Też miałem problem z ponownym dodaniem go do MiHome. W trakcie prób ciągle otrzymywałem komunikat o błędzie, zupełnie jakby nie działał bluetooth w termometrze. Zainstalowałem apke Qingping i nie było żadnego problemu z dodaniem urządzenia, co więcej od razu wykryło, że jest nowsze oprogramowanie i zrobiło aktualizację. Wyłącz wszelkiego rodzaju blokery reklam, one skutecznie potrafią powodować problemy. Mam aplikację AdGuard'a i żadnej z kamer nie przepuścił. Dodatkowo trzeba w sposób prawidłowy wykonać reset urządzenia. Ja robiłem to źle i dlatego termometr nie chciał współpracować. Edited November 6, 2021 by j13mk.pl Literówki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kluszon Posted November 7, 2021 Author Share Posted November 7, 2021 W dniu 4.11.2021 o 20:52, Ulung napisał: Może apkę wyzeruj (domyślma pamięć - wyczyść dane)? Próbowałem czyszczenie pamięci aplikacji i reinstalacje bez skutecznie... 18 godzin temu, j13mk.pl napisał: Mam wersję z LCD. Też miałem problem z ponownym dodaniem go do MiHome. W trakcie prób ciągle otrzymywałem komunikat o błędzie, zupełnie jakby nie działał bluetooth w termometrze. Zainstalowałem apke Qingping i nie było żadnego problemu z dodaniem urządzenia, co więcej od razu wykryło, że jest nowsze oprogramowanie i zrobiło aktualizację. Wyłącz wszelkiego rodzaju blokery reklam, one skutecznie potrafią powodować problemy. Mam aplikację AdGuard'a i żadnej z kamer nie przepuścił. Dodatkowo trzeba w sposób prawidłowy wykonać reset urządzenia. Ja robiłem to źle i dlatego termometr nie chciał współpracować. Co ciekawe u mnie parowanie przechodzi bez problemu, a później urządzenie wyświetla się w aplikacji, ale nie da się "wejść" w nie i podglądnąć szczegółów pomiarów bo zawiesza się cała aplikacja. W aplikacji Qingping urządzenie działa bez problemu też pobrało aktualizację i można normalnie podglądnąć szczegóły pomiarów. Aktualizacja jednak nic nie zmieniła w działaniu z aplikacja Xiaomi Home... Wolałbym mieć dostęp do wszystkich czujników poziomu jednej aplikacji. Wszystko wskazuje na jakiś problem w aplikacji. Co ciekawe problem występuję na jednym telefonie (Samsung) a na drugim (Xiaomi) wszystko działa bez problemu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulung Posted November 9, 2021 Share Posted November 9, 2021 Do mnie dziś przyszedł Qingping Air Monitor Lite i... mam to samo. Ładnie się sparował, ale po wejściu w plugin w zasadzie od razu zawiesza apkę (mod). Pojawia się po chwili monit systemu, że Xiaomi Home przestało działać i czy ubić, czy czekać. Czekanie ofc nic nie daje;) Po ubiciu wraca do głównej strony z urządzeniami. Natomiast automatyzacje wydają się działać. Moze @rezmusbędziesz wiedział jak te badziewiaki Qingpinga ożywić? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer rezmus Posted November 9, 2021 Developer Share Posted November 9, 2021 udostepnij go na priv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulung Posted November 9, 2021 Share Posted November 9, 2021 Działa, dziękuję @rezmus! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kluszon Posted November 11, 2021 Author Share Posted November 11, 2021 W dniu 9.11.2021 o 21:57, Ulung napisał: Działa, dziękuję @rezmus! Możecie zdradzić sposób na rozwiązanie problemu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer rezmus Posted November 11, 2021 Developer Share Posted November 11, 2021 w qingping air monitor wystarczylo zaakceptowac licencje prywatnosci na telefonie gdzie dzialalo i to rozwiazywalo problem na wszystkich. pisales, ze na telefonie xiaomi dziala, czyli nie globalny problem apki i skoro nie naprawia to obslugi samsunga to juz sprawa miedzy devami samsunga i xiaomi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kluszon Posted November 11, 2021 Author Share Posted November 11, 2021 12 minut temu, rezmus napisał: w qingping air monitor wystarczylo zaakceptowac licencje prywatnosci na telefonie gdzie dzialalo i to rozwiazywalo problem na wszystkich. pisales, ze na telefonie xiaomi dziala, czyli nie globalny problem apki i skoro nie naprawia to obslugi samsunga to juz sprawa miedzy devami samsunga i xiaomi. Na obu telefonach mam zaakceptowaną politykę prywatności (przynajmniej tak wynika z zakładki Ustawienia prywatności gdzie mogę jedynie cofnąć zgodę). Na telefonie na którym działa urządzenia są udostępnione z głównego konta Xiaomi na Samsungu. Innych ustawień nie widzę... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer rezmus Posted November 11, 2021 Developer Share Posted November 11, 2021 zaloguj sie na swoje konto na telefonie xiaomi i zobacz, czy dziala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulung Posted November 11, 2021 Share Posted November 11, 2021 22 minuty temu, kluszon napisał: Na obu telefonach mam zaakceptowaną politykę prywatności (przynajmniej tak wynika z zakładki Ustawienia prywatności gdzie mogę jedynie cofnąć zgodę). Na telefonie na którym działa urządzenia są udostępnione z głównego konta Xiaomi na Samsungu. Innych ustawień nie widzę... U mnie na problematycznym telefonie pytanie o zgodę w ogóle się nie pojawiło. Na innych telefonach się pojawiało i po zaakceptowaniu tam, na głównym telefonie zaczynał już plugin działać. Co ciekawe monit się nie pojawił, tylko od razu było zaakceptowane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kluszon Posted November 13, 2021 Author Share Posted November 13, 2021 (edited) W dniu 11.11.2021 o 19:37, rezmus napisał: zaloguj sie na swoje konto na telefonie xiaomi i zobacz, czy dziala. Zalogowałem się i okazuje się, że na moim głównym koncie aplikacja się wiesza na obu telefonach przy wejściu w to urządzenie, natomiast na koncie gdzie urządzenie (cały dom) jest udostępniony to działa na obu bez problemu! Czy problem leży gdzieś w ustawieniach głownego konta Xiaomi... Edited November 13, 2021 by kluszon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer rezmus Posted November 13, 2021 Developer Share Posted November 13, 2021 napisz priv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.