Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Mieczu

Zawieszony zegarek/brak odpowiedzi

Recommended Posts

Witam,

Zegarek posiadam od trzech tygodni. Pierwszy problem pojawił się przed kilkoma dniami - zegarek zawiesił się podczas spaceru, ponowne uruchomienie załatwiło problem. Natomiast dziś, po przesłaniu pliku z muzyką przez aplikację w telefonie zegarek ponownie się zawiesił... Tym razem ponowny rozruch nie pomaga.. Gdy zegarek się już uruchomi działa maksymalnie 10 sek., czasem płynnie, czasem bardzo muli po czym sam się zawiesza i nie działa... przy każdym ponownym uruchomieniu. Zegarek zawiesza się także wówczas gdy jest podpięty pod komp. - przez chwile widoczny jest stan ładowania po czym momentalnie się zawiesza. Wyłączony zegarek ładuje się zarówno podpięty do gniazdka jak i komp. Firmware 2.3.9.0 - uaktualnienie zainstalowane mniej więcej po tygodniu użytkowania. Zegarek kupiony w sklepie Bestcena.

Błagam o pomoc bo kompletnie nie mam pojęcia co robić. Czy istnieje jakiś sposób domowej naprawy czy w grę wchodzi tylko reklamacja ?

Z góry dziękuje za wskazówki.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Problem w tym, że przejście do ustawień rest jest praktycznie nie możliwy przez to, że zegarek się zawiesza, a nawet gdy jakimś cudem mi się uda to po "tapnięciu" w ekran momentalnie robi się ciemny ( brak potwierdzenia komendy ) i znowu się mieli po czym dalej zawiesza... Chyba, że jest jakiś inny sposób resetu ? Jakaś kombinacja przycisków? Ustawienia , "settings" - dojście do nich w zasadzie nie osiągalne... Udało mi się może z 2 razy.... Gdy podpinam zegarek pod komp. to słuchać gong, że podpięte jest urządzenie pod port USB. Czasami nawet zdaje mi się otworzyć zegarek na komp. ale zaraz momentalnie się zawiesza i ponowienie się uruchamia... 

Help...

Edited by Mieczu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Factory reset nie działa ...

Ogromny Szacunek i podziw dla @Lector narzędzie super . 

Eh szkoda, że nie zadziałało

Gdyby ktoś coś byłbym bardzo wdzięczny.

Czy wgranie nowego Firmware pomoże ? Czy oddać na reklamacje ?

Bez tytułu.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem ze masz fabryczny ROM?

Jak tak to reklamuj, nikt z nas wcześniej nie spotkał się z taką sytuacją.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli zgłaszasz do sklepu to wyłącznie z rękojmi a nie z tytułu gwarancji. Pamiętaj o tym.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ROM fabryczny, poza aktualizacją do 2.3.9.0 z poziomu zegarka żadnej ingerencji.

BOOTLOADER nie odblokowany.

W takim razie zgłaszam.

Dzięki za pomoc.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Cześć, mam dokładnie to samo. Też zegarek nowy, kupiony 3 dni temu. Czyli wychodzi na to, że też muszę oddać na gwarancję, albo po prostu zwróce zegarek bo nie mineły 2tygodnie.

Ciekawa sprawa, może to jest jakaś nowa partia wadliwa, choć na moim widzę, że data produkcji jest 01.2019 więc nie aż taki nowy.

Chyba, że to jest sprawa tej aktualizacji do 2.3.9.0, może coś tam skopali... Nie mogę powiedzieć na 100% bo zegarek zaktualizował mi się prawie od razu po wyjęciu z pudełka więc nie wiem jakby chodziło na poprzednim romie.

Edited by bysiek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...