Mieczu Posted May 6, 2019 Share Posted May 6, 2019 Witam, Zegarek posiadam od trzech tygodni. Pierwszy problem pojawił się przed kilkoma dniami - zegarek zawiesił się podczas spaceru, ponowne uruchomienie załatwiło problem. Natomiast dziś, po przesłaniu pliku z muzyką przez aplikację w telefonie zegarek ponownie się zawiesił... Tym razem ponowny rozruch nie pomaga.. Gdy zegarek się już uruchomi działa maksymalnie 10 sek., czasem płynnie, czasem bardzo muli po czym sam się zawiesza i nie działa... przy każdym ponownym uruchomieniu. Zegarek zawiesza się także wówczas gdy jest podpięty pod komp. - przez chwile widoczny jest stan ładowania po czym momentalnie się zawiesza. Wyłączony zegarek ładuje się zarówno podpięty do gniazdka jak i komp. Firmware 2.3.9.0 - uaktualnienie zainstalowane mniej więcej po tygodniu użytkowania. Zegarek kupiony w sklepie Bestcena. Błagam o pomoc bo kompletnie nie mam pojęcia co robić. Czy istnieje jakiś sposób domowej naprawy czy w grę wchodzi tylko reklamacja ? Z góry dziękuje za wskazówki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal01 Posted May 6, 2019 Share Posted May 6, 2019 Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne, może to pomoże. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mieczu Posted May 6, 2019 Author Share Posted May 6, 2019 (edited) Problem w tym, że przejście do ustawień rest jest praktycznie nie możliwy przez to, że zegarek się zawiesza, a nawet gdy jakimś cudem mi się uda to po "tapnięciu" w ekran momentalnie robi się ciemny ( brak potwierdzenia komendy ) i znowu się mieli po czym dalej zawiesza... Chyba, że jest jakiś inny sposób resetu ? Jakaś kombinacja przycisków? Ustawienia , "settings" - dojście do nich w zasadzie nie osiągalne... Udało mi się może z 2 razy.... Gdy podpinam zegarek pod komp. to słuchać gong, że podpięte jest urządzenie pod port USB. Czasami nawet zdaje mi się otworzyć zegarek na komp. ale zaraz momentalnie się zawiesza i ponowienie się uruchamia... Help... Edited May 6, 2019 by Mieczu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mieczu Posted May 6, 2019 Author Share Posted May 6, 2019 Factory reset nie działa ... Ogromny Szacunek i podziw dla @Lector narzędzie super . Eh szkoda, że nie zadziałało Gdyby ktoś coś byłbym bardzo wdzięczny. Czy wgranie nowego Firmware pomoże ? Czy oddać na reklamacje ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Lector Posted May 7, 2019 Administrator Share Posted May 7, 2019 Rozumiem ze masz fabryczny ROM? Jak tak to reklamuj, nikt z nas wcześniej nie spotkał się z taką sytuacją. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szablix Posted May 7, 2019 Share Posted May 7, 2019 Jeżeli zgłaszasz do sklepu to wyłącznie z rękojmi a nie z tytułu gwarancji. Pamiętaj o tym. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mieczu Posted May 7, 2019 Author Share Posted May 7, 2019 ROM fabryczny, poza aktualizacją do 2.3.9.0 z poziomu zegarka żadnej ingerencji. BOOTLOADER nie odblokowany. W takim razie zgłaszam. Dzięki za pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer Kaudii® Posted May 7, 2019 Developer Share Posted May 7, 2019 Powodzenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bysiek Posted May 10, 2019 Share Posted May 10, 2019 (edited) Cześć, mam dokładnie to samo. Też zegarek nowy, kupiony 3 dni temu. Czyli wychodzi na to, że też muszę oddać na gwarancję, albo po prostu zwróce zegarek bo nie mineły 2tygodnie. Ciekawa sprawa, może to jest jakaś nowa partia wadliwa, choć na moim widzę, że data produkcji jest 01.2019 więc nie aż taki nowy. Chyba, że to jest sprawa tej aktualizacji do 2.3.9.0, może coś tam skopali... Nie mogę powiedzieć na 100% bo zegarek zaktualizował mi się prawie od razu po wyjęciu z pudełka więc nie wiem jakby chodziło na poprzednim romie. Edited May 10, 2019 by bysiek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.