Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

Sign in to follow this  
adamk99

Nowy Router a urządzenia Xiaomi

Recommended Posts

Witam !

Mam pytanie, jeżeli wymienię router na nowy (być może taki sam model) i ustawię w nim taki sam identyfikator SSID , tryb zabezpieczeń oraz hasło, to w Mi Hom powinny mi pozostać wszystkie zainstalowane urządzenia Xiaomi ? Myślę, że nie muszę wszystkiego odinstalowywać i instalować na nowo. W obecnym routerze mam spalone wyjście ethernet a dla większego zasięgu chcę ustawić aces point. Proszę kolegów o odpowiedz i ewentualne uwagi. Myślę, że po winno to działać na każdym routerze przy spełnieniu warunków o których pisałem, nie mam jednak doświadczenia w tym zakresie.

powinno dzialac. moze byc jeszcze potrzeba zmiany mac na wifi, bo takie info tez jest zapisane w chmurze.

Zmiany mac routera?  To może byc problem 😞 W informacji o sieci urządzen widzę adres mac ale urządzeń każdy inny. Jak mozna ten mac zmienić?

mac na interfejsie wlan, nie na wan. pewnie nie kazdy router pozwala to zmienic. wymien router i zobacz, moze bedzie dzialac bez tego.

2 godziny temu, adamk99 napisał:

Witam !

Mam pytanie, jeżeli wymienię router na nowy (być może taki sam model) i ustawię w nim taki sam identyfikator SSID , tryb zabezpieczeń oraz hasło, to w Mi Hom powinny mi pozostać wszystkie zainstalowane urządzenia Xiaomi ? Myślę, że nie muszę wszystkiego odinstalowywać i instalować na nowo. W obecnym routerze mam spalone wyjście ethernet a dla większego zasięgu chcę ustawić aces point. Proszę kolegów o odpowiedz i ewentualne uwagi. Myślę, że po winno to działać na każdym routerze przy spełnieniu warunków o których pisałem, nie mam jednak doświadczenia w tym zakresie.

Napisz co to za router.

Posted (edited)

No to może być problem ze zmianą adresu MAC.

Nie chodzi o zmienianie adresu MAC urządzeń podpiętych do Mi Home, bądź urządzeń podpiętych do sieci, a o zmianę adresu mac WiFi Routera.