adamk99 Posted April 18, 2019 Share Posted April 18, 2019 Witam ! Mam pytanie, jeżeli wymienię router na nowy (być może taki sam model) i ustawię w nim taki sam identyfikator SSID , tryb zabezpieczeń oraz hasło, to w Mi Hom powinny mi pozostać wszystkie zainstalowane urządzenia Xiaomi ? Myślę, że nie muszę wszystkiego odinstalowywać i instalować na nowo. W obecnym routerze mam spalone wyjście ethernet a dla większego zasięgu chcę ustawić aces point. Proszę kolegów o odpowiedz i ewentualne uwagi. Myślę, że po winno to działać na każdym routerze przy spełnieniu warunków o których pisałem, nie mam jednak doświadczenia w tym zakresie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer rezmus Posted April 18, 2019 Developer Share Posted April 18, 2019 powinno dzialac. moze byc jeszcze potrzeba zmiany mac na wifi, bo takie info tez jest zapisane w chmurze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamk99 Posted April 18, 2019 Author Share Posted April 18, 2019 Zmiany mac routera? To może byc problem ???? W informacji o sieci urządzen widzę adres mac ale urządzeń każdy inny. Jak mozna ten mac zmienić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer rezmus Posted April 18, 2019 Developer Share Posted April 18, 2019 mac na interfejsie wlan, nie na wan. pewnie nie kazdy router pozwala to zmienic. wymien router i zobacz, moze bedzie dzialac bez tego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...