Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

Kupiłem Stratosa z ROM by Kaudii

Jablonson
 Share

Recommended Posts

Witam,

Jak w temacie, kupiłem używanego Stratosa A1619, który ma wgrany rom 2.3.7.0 PL 2.2.0 by Kaudii. Jestem trochę zielony w kwestii romów/rootow/bootloaderów a chciałbym mieć możliwie najbardziej aktualną wersję oprogramowania. Widziałem, że jest już nowsza wersja softu od Kaudii 2.5.1, ale nie wiem czy mój zegarek spełnia już minimum konieczne, aby postępować wg instrukcji. Nie wiem czy mam wersje CN czy US, czy mam roota? boatloader raczej odblokowany - przynajmniej mam taki tekst w info o urządzeniu "odblokowany". Czy najnowsze oryginalne softy mają jakąś dodatkową funkcjonalność której nie ma w romach na forum? Na języku polskim mi bardzo nie zależy, dlatego też rozważam powrót do stocka. Proszę o podpowiedzi i używanie zrozumiałego języka :),

Pozdrawiam

Przeglądam forum dosyć intensywnie i staram się wszystko zrozumieć, więc proszę ewentualnie napisać TAK, jeśli mam rację.

Wgrany ROM 2.3.7.0 PL 2.2.0 by Kaudii sugeruję, że mam wersję US, dodatkowo w ustawieniach -> o urządzeniu -> regulatory -> mam tak: U.S model:A1619,A1619S - co utwierdza mnie w przekonaniu o wersji US.

Na dzień dzisiejszy nie ma nowszego ROM na wersję US niż ta którą mam wgraną, ale ewentualnie mogę wrócić do STOCK z tym, że jest tam dziwna obsługa sterowania i soft jest bardziej zamulony, co nie jest przez nikogo porządane. Prawdopodobnie niedługo wyjdzie oficjalny soft z językiem PL, więc chcąc wrócić do ori i mieć automatyczne aktualizacje należy poczekać, aż wyjdzie i ewentualnie wtedy skorzystać z poradnika wracania do oryginalnego softu. Pytanie czy ori soft z PL nadal będzie miał w sobie apki które nie będą u nas działały i będzie zamulony?