Darek Wro Napisano 27 Marca 2019 Udostępnij Napisano 27 Marca 2019 Od kilku miesięcy używam kamerkę Xiaomi Mijia dafang 1080P. Byłem bardzo zadowolony. Znakomity monitoring domu. Niestety tydzień temu kamerka "zgubiła" połączenie ze smartfonem. Nie mogę ustawić kamery, nie mam podglądu. Kamera działa i nagrywa. Wiele razy ponownie instalowałem MI Home - bez rezultatu. Czy ktoś może rozwiązać ten problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
micbud Napisano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2019 U mnie od kilku dni jest to samo. Kamery Dafang nie działają w podglądzie natomiast nagrywają i informują o ruchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
medyk81 Napisano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2019 Mam to samo. Nie używałem kilka miesięcy kamery, chciałem uruchomić 2 dni temu - brak podglądu. Po resecie i instalacji na innym fonie + starsza wersja miHome - to samo. Kamera daję się połączyć, przy próbie włączenia podglądu - failed i zgubione połączenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
medyk81 Napisano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2019 To co znalazłem w sieci i wielu pomogło: Send an email to: feedback@hualaikeji.com with heading: Request of international user.Write: Dear friend. Please open this camera for me.Then take a close up picture of the label on the back of the camera and attach this in the mail.Make shure the tekst and mac adresse is clear. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert15 Napisano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2019 (edytowane) Ten sam problem. Czy komuś udało się go rozwiązać? Edytowane 12 Kwietnia 2019 przez Robert15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
medyk81 Napisano 18 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam Po 2 tygodniach otrzymałem feedback z informacją że urządzenie jest odblokowane. Śledząc podobne wątki na innych forach oznacza to że będzie działać. Jeszcze raz w pl: Piszemy email na adres: feedback@hualaikeji.com Tytuł: Request of international user. Treść: Dear friend. Please open this camera for me. + załączamy zdjęcie tabliczki z tyłu kamery (MAC adres) i czekamy na email zwrotny. W moim przypadku czekałem 2 tygodnie. edit: Sprawdziłem kamerkę - działa. Nie był potrzebny reset i ponowne dodanie do MiHome. Edytowane 18 Kwietnia 2019 przez medyk81 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert15 Napisano 18 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2019 Dzięki za informację. Ja wysłałem 14 kwietnia więc jeszcze muszę trochę poczekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer rezmus Napisano 19 Kwietnia 2019 Developer Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2019 dzis wyszla aktualizacja do dafang. zobaczcie ewentualnie, czy czegos nie naprawili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert15 Napisano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2019 Ja miałem aktualizację we środę. 5.5.1.419 Żadnych zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
micbud Napisano 9 Maja 2019 Udostępnij Napisano 9 Maja 2019 (edytowane) Napisałem mail i pisałem MACi moich kamer i po ok 3 tygodniach zaczęły działać. Przyszedł też mail zwrotny. Edytowane 26 Maja 2019 przez micbud Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gaspie Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 Panowie a gdzie kupowaliście kamerki skoro wam odblokowali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
micbud Napisano 26 Maja 2019 Udostępnij Napisano 26 Maja 2019 W dniu 22.05.2019 o 22:39, gaspie napisał: Panowie a gdzie kupowaliście kamerki skoro wam odblokowali? Aliexpress. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gaspie Napisano 26 Maja 2019 Udostępnij Napisano 26 Maja 2019 OK, dzięki. To pocieszające bo krążą informacje że odblokowują tylko kamerki zakupione w "oficjalnej" dystrybucji typu mi.com itp. Ja czekam drugi tydzień... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert15 Napisano 26 Maja 2019 Udostępnij Napisano 26 Maja 2019 13 hours ago, gaspie said: OK, dzięki. To pocieszające bo krążą informacje że odblokowują tylko kamerki zakupione w "oficjalnej" dystrybucji typu mi.com itp. Ja czekam drugi tydzień... Ja wysłałem pierwszego emaila ponad miesiąc temu I niestety cisza. Nie mam żadnej odpowiedzi. Kamera zablokowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartk Napisano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2019 Wysłałem maila z prośbą o odblokowanie 16 maja. 27 maja dostałem odpowiedź: Dear customers, Congratulations! Your device unlock request has been approved. Your Spot is now unlocked for use outside of Mainland China. Again, we remind you that we may not able to provide technical support and after-sale service when the Spot is used outside of Mainland China. Thank you for choosing our products. Pomimo komunikatu kamera do tej pory jest zablokowana. Dajcie info, jak wyglądało to u Was, od razu po odpowiedzi Wam odblokowali czy też musieliście dodatkowo czekać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gaspie Napisano 9 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2019 (edytowane) Po wysłaniu w ciągu półtora miesiąca ok. dziesięciu maili z różnych adresów dziś przyszła odpowiedź. Nie na wcześniejsze, lecz na ostatnią prośbę z wczoraj. Kamera działa Edytowane 9 Lipca 2019 przez gaspie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się