Skocz do zawartości
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Brak połączenia kamery Xiaomi Mijia dafang 1080P ze smartfonem


Darek Wro

Rekomendowane odpowiedzi

Od kilku miesięcy używam kamerkę Xiaomi Mijia dafang
1080P. Byłem bardzo zadowolony. Znakomity monitoring domu. Niestety tydzień temu kamerka "zgubiła" połączenie ze smartfonem. Nie mogę ustawić kamery, nie mam podglądu. Kamera działa i nagrywa. Wiele razy ponownie instalowałem MI Home - bez rezultatu. Czy ktoś może rozwiązać ten problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo. Nie używałem kilka miesięcy kamery, chciałem uruchomić 2 dni temu - brak podglądu. Po resecie i instalacji na innym fonie + starsza wersja miHome - to samo. Kamera daję się połączyć, przy próbie włączenia podglądu - failed i zgubione połączenie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co znalazłem w sieci i wielu pomogło:

 

Send an email to:  feedback@hualaikeji.com  with heading: Request of international user.
Write: 
Dear friend. 
Please open this camera for me.


Then take a close up picture of the label on the back of the camera and attach this in the mail.
Make shure the tekst and mac adresse is clear.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Po 2 tygodniach otrzymałem feedback z informacją że urządzenie jest odblokowane. Śledząc podobne wątki na innych forach oznacza to że będzie działać.

Jeszcze raz w pl:

Piszemy email na adres: feedback@hualaikeji.com

Tytuł: Request of international user.

Treść: 

Dear friend. 
Please open this camera for me.

 

+ załączamy zdjęcie tabliczki z tyłu kamery (MAC adres)

 

i czekamy na email zwrotny. W moim przypadku czekałem 2 tygodnie.

edit:

Sprawdziłem kamerkę - działa. Nie był potrzebny reset i ponowne dodanie do MiHome.

Edytowane przez medyk81
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
13 hours ago, gaspie said:

OK, dzięki. To pocieszające bo krążą informacje że odblokowują tylko kamerki zakupione w "oficjalnej" dystrybucji typu mi.com itp. Ja czekam drugi tydzień...

Ja wysłałem pierwszego emaila ponad miesiąc temu I niestety cisza. Nie mam żadnej odpowiedzi. Kamera zablokowana. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wysłałem maila z prośbą o odblokowanie 16 maja.

27 maja dostałem odpowiedź:

Dear customers,

Congratulations! Your device unlock request has been approved.

Your Spot is now unlocked for use outside of Mainland China.  

Again, we remind you that we may not able to provide technical support and after-sale service when the Spot is used outside of Mainland China.

Thank you for choosing our products.

Pomimo komunikatu kamera do tej pory jest zablokowana.

Dajcie info, jak wyglądało to u Was, od razu po odpowiedzi Wam odblokowali czy też musieliście dodatkowo czekać?

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Po wysłaniu w ciągu półtora miesiąca ok. dziesięciu maili z różnych adresów dziś przyszła odpowiedź. Nie na wcześniejsze, lecz na ostatnią prośbę z wczoraj. Kamera działa :)

Edytowane przez gaspie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...