Darek Wro Posted March 27, 2019 Share Posted March 27, 2019 Od kilku miesięcy używam kamerkę Xiaomi Mijia dafang 1080P. Byłem bardzo zadowolony. Znakomity monitoring domu. Niestety tydzień temu kamerka "zgubiła" połączenie ze smartfonem. Nie mogę ustawić kamery, nie mam podglądu. Kamera działa i nagrywa. Wiele razy ponownie instalowałem MI Home - bez rezultatu. Czy ktoś może rozwiązać ten problem ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
micbud Posted April 3, 2019 Share Posted April 3, 2019 U mnie od kilku dni jest to samo. Kamery Dafang nie działają w podglądzie natomiast nagrywają i informują o ruchu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
medyk81 Posted April 3, 2019 Share Posted April 3, 2019 Mam to samo. Nie używałem kilka miesięcy kamery, chciałem uruchomić 2 dni temu - brak podglądu. Po resecie i instalacji na innym fonie + starsza wersja miHome - to samo. Kamera daję się połączyć, przy próbie włączenia podglądu - failed i zgubione połączenie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
medyk81 Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 To co znalazłem w sieci i wielu pomogło: Send an email to: feedback@hualaikeji.com with heading: Request of international user.Write: Dear friend. Please open this camera for me.Then take a close up picture of the label on the back of the camera and attach this in the mail.Make shure the tekst and mac adresse is clear. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert15 Posted April 12, 2019 Share Posted April 12, 2019 (edited) Ten sam problem. Czy komuś udało się go rozwiązać? Edited April 12, 2019 by Robert15 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
medyk81 Posted April 18, 2019 Share Posted April 18, 2019 (edited) Witam Po 2 tygodniach otrzymałem feedback z informacją że urządzenie jest odblokowane. Śledząc podobne wątki na innych forach oznacza to że będzie działać. Jeszcze raz w pl: Piszemy email na adres: feedback@hualaikeji.com Tytuł: Request of international user. Treść: Dear friend. Please open this camera for me. + załączamy zdjęcie tabliczki z tyłu kamery (MAC adres) i czekamy na email zwrotny. W moim przypadku czekałem 2 tygodnie. edit: Sprawdziłem kamerkę - działa. Nie był potrzebny reset i ponowne dodanie do MiHome. Edited April 18, 2019 by medyk81 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert15 Posted April 18, 2019 Share Posted April 18, 2019 Dzięki za informację. Ja wysłałem 14 kwietnia więc jeszcze muszę trochę poczekać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer rezmus Posted April 19, 2019 Developer Share Posted April 19, 2019 dzis wyszla aktualizacja do dafang. zobaczcie ewentualnie, czy czegos nie naprawili. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert15 Posted April 19, 2019 Share Posted April 19, 2019 Ja miałem aktualizację we środę. 5.5.1.419 Żadnych zmian. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
micbud Posted May 9, 2019 Share Posted May 9, 2019 (edited) Napisałem mail i pisałem MACi moich kamer i po ok 3 tygodniach zaczęły działać. Przyszedł też mail zwrotny. Edited May 26, 2019 by micbud Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaspie Posted May 22, 2019 Share Posted May 22, 2019 Panowie a gdzie kupowaliście kamerki skoro wam odblokowali? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
micbud Posted May 26, 2019 Share Posted May 26, 2019 W dniu 22.05.2019 o 22:39, gaspie napisał: Panowie a gdzie kupowaliście kamerki skoro wam odblokowali? Aliexpress. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaspie Posted May 26, 2019 Share Posted May 26, 2019 OK, dzięki. To pocieszające bo krążą informacje że odblokowują tylko kamerki zakupione w "oficjalnej" dystrybucji typu mi.com itp. Ja czekam drugi tydzień... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert15 Posted May 26, 2019 Share Posted May 26, 2019 13 hours ago, gaspie said: OK, dzięki. To pocieszające bo krążą informacje że odblokowują tylko kamerki zakupione w "oficjalnej" dystrybucji typu mi.com itp. Ja czekam drugi tydzień... Ja wysłałem pierwszego emaila ponad miesiąc temu I niestety cisza. Nie mam żadnej odpowiedzi. Kamera zablokowana. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartk Posted June 6, 2019 Share Posted June 6, 2019 Wysłałem maila z prośbą o odblokowanie 16 maja. 27 maja dostałem odpowiedź: Dear customers, Congratulations! Your device unlock request has been approved. Your Spot is now unlocked for use outside of Mainland China. Again, we remind you that we may not able to provide technical support and after-sale service when the Spot is used outside of Mainland China. Thank you for choosing our products. Pomimo komunikatu kamera do tej pory jest zablokowana. Dajcie info, jak wyglądało to u Was, od razu po odpowiedzi Wam odblokowali czy też musieliście dodatkowo czekać? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaspie Posted July 9, 2019 Share Posted July 9, 2019 (edited) Po wysłaniu w ciągu półtora miesiąca ok. dziesięciu maili z różnych adresów dziś przyszła odpowiedź. Nie na wcześniejsze, lecz na ostatnią prośbę z wczoraj. Kamera działa Edited July 9, 2019 by gaspie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.