Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Brak połączenia kamery Xiaomi Mijia dafang 1080P ze smartfonem


Darek Wro
 Share

Recommended Posts

Od kilku miesięcy używam kamerkę Xiaomi Mijia dafang
1080P. Byłem bardzo zadowolony. Znakomity monitoring domu. Niestety tydzień temu kamerka "zgubiła" połączenie ze smartfonem. Nie mogę ustawić kamery, nie mam podglądu. Kamera działa i nagrywa. Wiele razy ponownie instalowałem MI Home - bez rezultatu. Czy ktoś może rozwiązać ten problem ?

Link to comment
Share on other sites

Mam to samo. Nie używałem kilka miesięcy kamery, chciałem uruchomić 2 dni temu - brak podglądu. Po resecie i instalacji na innym fonie + starsza wersja miHome - to samo. Kamera daję się połączyć, przy próbie włączenia podglądu - failed i zgubione połączenie.

 

Link to comment
Share on other sites

To co znalazłem w sieci i wielu pomogło:

 

Send an email to:  feedback@hualaikeji.com  with heading: Request of international user.
Write: 
Dear friend. 
Please open this camera for me.


Then take a close up picture of the label on the back of the camera and attach this in the mail.
Make shure the tekst and mac adresse is clear.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Witam

Po 2 tygodniach otrzymałem feedback z informacją że urządzenie jest odblokowane. Śledząc podobne wątki na innych forach oznacza to że będzie działać.

Jeszcze raz w pl:

Piszemy email na adres: feedback@hualaikeji.com

Tytuł: Request of international user.

Treść: 

Dear friend. 
Please open this camera for me.

 

+ załączamy zdjęcie tabliczki z tyłu kamery (MAC adres)

 

i czekamy na email zwrotny. W moim przypadku czekałem 2 tygodnie.

edit:

Sprawdziłem kamerkę - działa. Nie był potrzebny reset i ponowne dodanie do MiHome.

Edited by medyk81
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
13 hours ago, gaspie said:

OK, dzięki. To pocieszające bo krążą informacje że odblokowują tylko kamerki zakupione w "oficjalnej" dystrybucji typu mi.com itp. Ja czekam drugi tydzień...

Ja wysłałem pierwszego emaila ponad miesiąc temu I niestety cisza. Nie mam żadnej odpowiedzi. Kamera zablokowana. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Wysłałem maila z prośbą o odblokowanie 16 maja.

27 maja dostałem odpowiedź:

Dear customers,

Congratulations! Your device unlock request has been approved.

Your Spot is now unlocked for use outside of Mainland China.  

Again, we remind you that we may not able to provide technical support and after-sale service when the Spot is used outside of Mainland China.

Thank you for choosing our products.

Pomimo komunikatu kamera do tej pory jest zablokowana.

Dajcie info, jak wyglądało to u Was, od razu po odpowiedzi Wam odblokowali czy też musieliście dodatkowo czekać?

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Po wysłaniu w ciągu półtora miesiąca ok. dziesięciu maili z różnych adresów dziś przyszła odpowiedź. Nie na wcześniejsze, lecz na ostatnią prośbę z wczoraj. Kamera działa :)

Edited by gaspie
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...