Cielak Posted March 4, 2019 Share Posted March 4, 2019 Mam problem z synchronizacja danych sportowych. Jak z zegarka korzystałem do listopada 2018 roku (rower, wspinaczki) to synchronizacja odbywała się bez problemu. W zimę zegarek trochę przeleżał nie używany. Ostatnio byłem na nartach i chciałem synchronizować dane, ale przy każdej próbie mam błąd synchronizacji jak na screenie. Dane o synchronizacji zdrowia przechodzą bez problemu, ale z zegarka nie chce ściągnąć się żadna informacja o trasach. Próbowałem czyścić cache amazfit watch ale nic nie pomogło. Zainstalowałem ją ponownie i to samo. Zmieniłem wersję app Amazfit Watch na PL ściągniętą z forum i mam to samo. Mam dodane konto również w amazfit watch konto strava i tam synchronizacja poszła bez problemu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bancza Posted March 20, 2019 Share Posted March 20, 2019 Cześć, Czy udało Ci się rozwiązać ten problem ? Zauważyłem dzisiaj, że mam to samo. Po zmianie telefonu zainstalowałem oryginalną app ze sklepu Play. Dzisiaj spróbowałem wrzucić wersję z forum ale miałem problem z logowaniem. Wróciłem do wersji play i pojawił się problem z synchronizacją danych sportowych, pozostałe tak jak u Ciebie działają. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cielak Posted March 21, 2019 Author Share Posted March 21, 2019 (edited) Zmieniłem ROM na zegarku na Stratos_CN_PL_2.5.1_by_Kaudii i synchronizacja zaczęła działać. Przy okazji rozparowałem zegarek. Może to też pomogło. Wcześniej używałem 7NCR 4.0.2S . Edited March 21, 2019 by Cielak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.