Skocz do zawartości
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

pzet_

Brak możliwości ładowania

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem nowym użytkownikiem zegarka. Problemem jest że nie ładuje. Komunikat w aplikacji :no charging record after pairing. Smartfon połączony z zegarkiem 705117724_Screenshot_20190208-184835_AmazfitWatch.thumb.jpg.373881f8c3f50dccdb18809fb88c456d.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dociśnij go mocno i trzymaj tak, ewentualnie usiądź na nim jak jeden użytkownik.

Zegarek kupiony nowy w kraju? Reklamuj - towar niezgodny z umową.

Jak kupiony w Chinach, tez reklamuj. Lepiej nie będzie.

 

Jak kupiony jako używka na aukcji, domagaj się zwrotu pieniędzy.

Fajnie jakbyś podaj jego numer seryjny :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×