Administrator Lector Posted April 12, 2018 Administrator Share Posted April 12, 2018 Prawidłowe wykorzystanie instalatora i generatora kodów: Jeżeli przy takim postępowaniu pojawia się problem napisz tu do nas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
remuzi82 Posted June 10, 2018 Share Posted June 10, 2018 Tak ja mam problem brak numeru seryjnego mi wyskakuje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Lector Posted June 11, 2018 Author Administrator Share Posted June 11, 2018 No OK, a jak się zachowuje instalator? Jakieś błędy się pojawiają? Strona nie otrzymuje danych z instalatora. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ompiotr Posted June 11, 2018 Share Posted June 11, 2018 (edited) Witam, czy tutaj nie zniknęły posty? Pytałem odnośnie problemu z kodem i otrzymałem informacje z godnie z poniższym (swojego postu nie widzę, załączonej poniższej odpowiedzi również brak): Dodam, że wszystko było robione na Win7 (natomiast komunikat z instalacji odnosił się do Windows XP). A może tryb zgodności muszę zmienić (na poniższym), czy nic nie ruszać i spróbować jeszcze raz z instalacją? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam. Edited June 11, 2018 by ompiotr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Lector Posted June 11, 2018 Author Administrator Share Posted June 11, 2018 Posty zostały usunięte ze względu na nowy generator - tak aby pozbyć się starych problemów. Niestety nie odpisałeś, więc myślałem ze po problemie. Możesz spróbować, ale obstawiałbym antywirusa czy coś w tym stylu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snow.leopard Posted June 11, 2018 Share Posted June 11, 2018 @ompiotr spróbuj uruchomić plik jako administrator. Jak nie pomoże dodaj ścieżkę C:\Windows\System32 do zmiennych środowiskowych i ponów z adminem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ompiotr Posted June 11, 2018 Share Posted June 11, 2018 Dzięki Panowie, za poświęcony czas i podpowiedzi, niestety problem wciąż ten sam (niebieski ekran bez zmian). Wydaje mi się, że przypuszczenia Lector'a są właściwe i tutaj antywirus robi swoje i nie puszcza instalacji. Tylko co zrobić, aby antywirus nie "blokował" (gdzieś jakieś wyjątki skonfigurować w Symantec'u)? P. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer Kaudii® Posted June 11, 2018 Developer Share Posted June 11, 2018 wyłączyć, na czas instalacji, można chyba wyłączyć ochronę na jakiś krótki czas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szymszak Posted June 16, 2018 Share Posted June 16, 2018 Witam Próbuję spolszczyć wersję EN i wyskakuje mi na stronie generatora: "Numer seryjny zablokowany! Szymszak wykorzystujesz numer seryjny przypisany do innego użytkownika ...napisz do nas na forum...", więc piszę Sprzęt odkupiony wczoraj od kolegi z olx. model zegarka: A1619 - Amazfit Stratos ROM: everestUS 2.3.2.8. bootloader) version-bootloader: U-Boot 2013.07-00115-g647c702 (bootloader) version-baseband: N/A (bootloader) version-hardware: V1.1 20130322 (bootloader) version-cdma: N/A (bootloader) variant: watch (bootloader) serialno: 16191815016579 (bootloader) product: watch (bootloader) secure: no (bootloader) unlocked: yes jak to rozwiązać? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Lector Posted June 16, 2018 Author Administrator Share Posted June 16, 2018 Czysto i jasno napisane: 4 minuty temu, Szymszak napisał: Szymszak wykorzystujesz numer seryjny przypisany do innego użytkownika ...napisz do nas na forum... Masz zegarek kupiony od kogoś z forum i był na nim nasz ROM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Lector Posted June 16, 2018 Author Administrator Share Posted June 16, 2018 Spróbuj jeszcze raz. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szymszak Posted June 16, 2018 Share Posted June 16, 2018 Dzięki #Lector ! Oczywiście idzie dalej.. Jeszcze potwierdzenie, że wszystko działa. Dzięki! Mój temat do zamknięcia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kowapio Posted June 23, 2018 Share Posted June 23, 2018 Cześć dostaję komunikat że numer seryjny zegarka na którym próbujesz zainstalować ROM jest zablokowany Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer Kaudii® Posted June 23, 2018 Developer Share Posted June 23, 2018 jak zalogujesz się na swoje poprzednie konto to się da zainstalować, bo nr seryjny jest do niego przypisany, wcześniej logowałeś się za pomocą e-mail [email protected] wiec spróbuj tak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Lector Posted June 23, 2018 Author Administrator Share Posted June 23, 2018 Dobra moja wina, zmieniłem login na forum. Bo już pisałem wiele razy nie podawać jako nick adresu email. Poczekaj z godzinkę aż zmienię ręcznie nazwę w key generatorze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Lector Posted June 23, 2018 Author Administrator Share Posted June 23, 2018 @Kowapio już masz zrobione. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oli-wa Posted June 28, 2018 Share Posted June 28, 2018 Witam Panowie prośba o zezwolenie na czwartą sztukę: (bootloader) version-bootloader: U-Boot 2013.07-00115-gfb27b43 (bootloader) version-baseband: N/A (bootloader) version-hardware: V1.1 20130322 (bootloader) version-cdma: N/A (bootloader) variant: watch (bootloader) serialno: 16091820101650 (bootloader) product: watch (bootloader) secure: no Wszystkie sztuki (jedna moja) mam w zasięgu to koledzy z firmy żaden zarobek. Dzięki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Lector Posted June 28, 2018 Author Administrator Share Posted June 28, 2018 Po pierwsze to widzę już multi konto na forum. A po drugie to pytanie raczej skierowane do Developerów @Kaudii i @S3V3N, bo to ich dzieło instalujesz. Masz już ROM na 3 zegarkach i tylko jeden był raz aktualizowany, co może świadczyć iż nie masz już tych zegarków.. Ja na chwilę obecną mówię nie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer Kaudii® Posted June 28, 2018 Developer Share Posted June 28, 2018 To niech koledzy sobie zainstaluja, lub zainstaluj na ich kontach, nie zgadzam się na kolejną instalacje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3V3N Posted June 28, 2018 Share Posted June 28, 2018 Dokładnie jak pisze Seba, kolega niech ........ a na koniec niech pocałuje mnie w ...... Kombinator kolejny!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oli-wa Posted June 29, 2018 Share Posted June 29, 2018 Jaki kombinator........., normalny człowiek nawet nie pomyśli o tym żeby zmienić sobie soft w zegarku bo to czarna magia to idzie do........ Wszystkie je mam w zasięgu i jak będą aktualizowane to też przeze mnie ale myślę że Was nie przekonam. Odepnijcie serialno: 16091820101650 od mojego konta niech kolega sobie zaktualizuje.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Lector Posted June 29, 2018 Author Administrator Share Posted June 29, 2018 Odpiąć nie idzie. Mogę przepiąć po pierwszej nieudanej próbie z nowego nicku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oli-wa Posted June 29, 2018 Share Posted June 29, 2018 (edited) Ok za chwilkę Poszło user: kolszew Dzięki Edited June 29, 2018 by oli-wa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forestman Posted June 29, 2018 Share Posted June 29, 2018 Witam. Podczas próby zainstalowania softu ([ROM] 7NCR 4.0.1S by S3V3N) wyskoczył mi komunikat: Numer seryjny zablokowany! Forestman wykorzystujesz numer seryjny przypisany do innego użytkownika. W celu rozwiązania problemu napisz do nas na forum. Zegarek kupiłem jako używany. Miał oryginalnie zainstalowany soft EN. Ale jest też już odblokowany i miał podobno zainstalowany soft po polsku (więc pewnie z tego forum), ale nie działał prawidłowo i zrezygnowano z niego. Niestety teraz jest przywrócony do EN 2.3.2.8. Co zrobić w tym przypadku i kto może mi pomóc? Pozdrawiam A.M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Lector Posted June 29, 2018 Author Administrator Share Posted June 29, 2018 @Forestman Już możesz zainstalować. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.