Jad Posted December 26, 2018 Share Posted December 26, 2018 Siemka. Mam problem z synchronizacja. Mam ustawione autosync i za kazdym razem kiedy wyjde bez telefonu i wroce to laczy sie z Bt bez problemu ale juz nie synchronizuje( nie mam trasy; nie moge zmienic tarcz przez app itp) Musze wylaczyc zegarek lub telefon i wszystko dziala po ponownym iruchomieniu. Jest na to jakas rada? Troszke ciezko uruchamiac urzadzenie za kazdym razem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the4anoni Posted December 26, 2018 Share Posted December 26, 2018 Jaki telefon i soft ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jad Posted December 26, 2018 Author Share Posted December 26, 2018 S.Note4. Zegarek z polskiego sklepu soft oryginalny. Nic nie kombinowalem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the4anoni Posted December 26, 2018 Share Posted December 26, 2018 A soft w zegarku i telefonie najnowszy ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jad Posted December 26, 2018 Author Share Posted December 26, 2018 W telefonie 100% a w zegarku robilem updaty jak dostalem (2tygodnie) i teraz nie ma nowszych do zainstalowania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solid Snake Posted January 30, 2019 Share Posted January 30, 2019 wyczyść cashe i pamięć aplikacji amazfit watch na telefonie. Jak to nie pomoże, zrób wipe cashe z poziomu menu recovery telefonu. Jak dalej nic to factory reset najpierw zegarka ew potem telefonu. Good luck. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jad Posted January 30, 2019 Author Share Posted January 30, 2019 Dzieki. Juz wszystko ok. Robilem reset. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.