Kubackjeee Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 Panowie mam MEGA problem. Mam całe oświetlenie w domu złożone z yeelight. Dotychczas miałem neta i biały router od upc. Wszystkie lampy spasowane bez problemu. Dzisiaj założyli mi telewizję HD z routerem horizon go a stary zabrali. I d*pa nie mogę w żaden sposób połączyć ani żarówek ani taśmy ledowej. Jedynie udało się połączyć lampy sufitowe 650. Reszta leży i kwiczy. Ani w aplikacji yeelight ani w mi home nie mogę połączyć urządzeń z routerem. Ciągle timeout. Czy ktoś ma doświadczenie z UPC horizon??? Mega pilnie potrzebuję pomocy. Spędziłem ponad 30 minut na rozmowie z pomocą techniczną upc i nic się nie udało osiągnąć. Do tego co dziwne w domu mogę lampy sufitowe kontrolować z yeelight app, a poza domem są offline. Jedynie mi home je widzi. Mega prosze o każdą radę i pomoc. Bo cały system w domu mam uziemiony Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crowmaster Posted November 7, 2018 Share Posted November 7, 2018 Ja mam lampkę ledowa Xiaomi i ona ma przycisk reset, może też powinieneś zrobić reset swoim urządzeniom. Tylko nie wiem czy maja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Lector Posted November 7, 2018 Administrator Share Posted November 7, 2018 Żarówki również się resetuje, poprzez załączanie i wyłączanie zasilania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubackjeee Posted November 7, 2018 Author Share Posted November 7, 2018 Oczywiście wszystko resetowane kilka razy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Lector Posted November 7, 2018 Administrator Share Posted November 7, 2018 Jak z resetujesz to aplikacja Mi Home lub Yeelight powinna odszukać żarówki. W tedy dopiero łączysz z nowym routerem. Jak aplikacja na telefon nie widzi, to znaczy ze sprzęt się nie zresetował. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubackjeee Posted November 7, 2018 Author Share Posted November 7, 2018 Aplikacja widzi żarówki. Podczas łączenia przechodza dwa pierwsze kroki komunikacji z żarówka. Dopiero na koniec jest Timeout jak żarówka ma się połączyć z routerem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickarp Posted November 7, 2018 Share Posted November 7, 2018 pewnie jakiś firewall na horizonie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubackjeee Posted November 7, 2018 Author Share Posted November 7, 2018 Firewall zdjęty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zalexpl Posted November 21, 2018 Share Posted November 21, 2018 to jeszcze by trzeba sprawdzić po jakim porcie to się wszystko łączy i sprawdzić czy nie jest on zajęty lub zablokowany. A Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxi Posted November 24, 2018 Share Posted November 24, 2018 A moze masz tylko sieć 5ghz a cały sprzęt działa na 2.4ghz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubackjeee Posted November 24, 2018 Author Share Posted November 24, 2018 Udało się ogarnąć temat. Winny był Huawei p20 pro. W moment podłączyłem wszystko starym moto g4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.