Skocz do zawartości
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Kaudii

Amazfit Watch 1.7.6 CN Dev. - wersja PL

Rekomendowane odpowiedzi

Ukryta Zawartość

    Polub lub odpowiedz na ten temat, aby zobaczyć ukrytą zawartość.
do romu w wersji 1.2.47, ma język angielki ale nie pełny (sporo po włosku).

  • Like 19
  • Thanks 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem, że wydali ale to chyba nie ten temat :) tu piszemy o aplikacji na telefon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety mi na romie AICP Redmi 4 Pro aplikacja się wywala. Poprzednia wersja działała sprawnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziwa sprawa, odinstalowania i zainstaluj ponownie i sprawdź, korzystam z tej wersji i nie tylko ja już chwilę i nikt nie miał takiej przypadłości, jeśli komuś choć raz się zdarzyło FC tej aplikacji proszę o info. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne jest, że nie ma FC tylko aplikacja sam się zamyka po pokazaniu ekranu z logo amazfit. Dziś zmieniłem też rom (swoją drogą AICP było zabugowane) na RR, spróbuję jeszcze raz jutro i dam znać.

Edit: No pech niesamowity.To występowało zarówno na poprzednim romie jak i nan nowym. Po odinstalowaniu poprzedniej wersji i zainstalowaniu nowej uruchamia się, ale wyświetla "synchronizacja nie powiodła się, spróbuj jeszcze raz" i muszę logować się od nowa. Dostaję powiadomienia email o próbie włamania? z konta xiaomi ale na komputerze loguję się normalnie, bez problemu.

Edit 2: Przywróciłem przez TitaniumBackup starszą wersję, zainstalowałem aktualizację i znów zamyka po ekranie początkowym. Wipe cache/dalvik też nie pomogło.

Edytowane przez dancake

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd synchronizacji czasami jest powodem problemu z serwerami u xiaomi, albo problem z BT  w zegarku, nie używaj To bo też luvlbi powodować problemu przy przywracaniu danych,  spróbuj zainstalować bez przywracania danych w apce, nie zawsze jest to dobre 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odinstalowałem starą wersję po uprzednim usunięciu danych, wyczyściłem dalvik/cache, zainstalowałem nową, nie działa.

odinstalowałem nową, przywróciłem starą, działa. mam dostęp do wszystkich danych więc synchro z xiaomi chyba działa.

Zainstalowana aplikacja wygląda jakby działała. Na pasku powiadomień pojawia się i znika powiadomienie amazfit. wrzuciłem jakiegoś loga,  odfiltrowałem samo huami.

Ukryta Zawartość

    Polub lub odpowiedz na ten temat, aby zobaczyć ukrytą zawartość.

Edytowane przez dancake
  • Like 13
  • Thanks 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam 

U mnie dziś brak synchronizacji snu. Mimo iż w zegarku pokazuje. 

Dodatkowo mi fit nie chce się zsynchronizować. 

Czy to problem z serwerem xiaomi? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie amazfitwatch bez problemu się synchronizuje, sen i wszystko jest.

Jeśli chodzi o mifit to faktycznie - brak synch. snu. Resztę synchronizuje.

Problem u nich.

 

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie sen i w Amazfit i w Mi Fit.

Choć przed aktualizacją dzisiaj z Mi Fit.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po odistalowaniu amazfit I ponownej instalacji. 

Nic nie mam zchynchronizowango. Ciekawe czy ruszy Poprawna synchronizacja? 

Screenshot_2017-12-05-13-25-54-001_com.huami.watch.hmwatchmanager.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja próbuje się zalogowac kontem xiaomi i dostaje komunikat "synchronizacja danych się nie powiodła, spróbuj ponownie" Hmm..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem PACEFied. Na ekranie po fabrycznych kod QR na zegarku. W aplikacji czy to PL czy nie wersji CN nie jestem w stanie się zalogować. Błąd synchronizacji. Ktoś ma pomysł jak to ugryźć? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bywało już tak kiedyś wcześniej, to problem z serwerami u xiaomi, powinno niebawem ustąpić,

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tą synchronizacją to raczej błąd romu 1.2.45. Piszą o tym na forum huami i w wersji 1.2.47 jest "Fixed the problem of "partial data synchronization failed""

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak też może być, z tym że nie mamy jak tego dokładnie sprawdzić, bo to występuje czasami, w większości przypadków jest ok, u mnie było kilkanaście dni temu i od tej pory jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem? Co ma błąd aplikacji do której nie mogę się zalogować do błędu romu? Zegarek nawet nie jest sparowany... a aplikacja przez ten błąd nie loguje się. Jestem na ekranie logowania.

Edytowane przez Gravis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dlatego mówię, że to jest błąd serwera u Xiaomi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ehh no to ładna dupa. Tyle co przeflashowałem zegar i chciałem apke nową to teraz ani z zegarka ani z apki nie skorzystam. 

Ktoś mi wytłumaczy jakie to chce dane synchronizować skoro apka nie jest sparowana z zegarkiem aktualnie? 

Edytowane przez Gravis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopóki nie sparujesz zegarka z apką to nic się nie synchronizuje.

Jedynie aplikacja (przy pierwszym uruchomieniu/ logowaniu na Twoje konto) sprawdza twoje id i hasło w xiaomi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No a u mnie właśnie failuje na Synchronizacji... bo najpierw jest Logowanie później Synch.danych.... i komunikat: "Synchronizacja danych nie powiodła się, spróbuj ponownie jeszcze raz!"

 

 

EDIT:

Apka ze sklepu google loguje się bez problemów, tyle że wiadomo tam to apka EN. Bądź tu mądry.. ile mam czekać, żeby zacząć korzystać z zegara?

Edytowane przez Gravis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Gravis

Rozumiem Twoje rozgoryczenie... 

Ja mam od kilku miesięcy i dziś dupa.... Zła albo nie pełna synchronizacja.... 

Ciekawe czy rzeczywiście to problem xiaomi serwerów? 

Bo co innego w zegarku a co innego w aplikacji... Dodam że w wersji dev nie spolszczonej jest to samo... 

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×