Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Update 2.3.6.0


DOBCIO
 Share

Recommended Posts

Witam,

Wczoraj zainstalował się update w moim Staratosie do 2.3.6.0 po czym zegarek strasznie zmulił. Dosłownie nie da sie nic robić. Próbowałem rebootować, ale czasami nawet nie chce się podnieść, pokazuje się ekran startowy i dupa. Jak już sie uruchomi to czasami wyskakuje komunikat "Luncher not responding" i strasznie muli. Próbowałem juz facotry reset, bez skutku. Czy ktoś też miał może problem po update? Macie jakiś pomysł jak z tym sobie poradzić?

Z góry dzięki za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Spróbuj jeszcze zrobić ustawienia fabryczne z tolsa od @Lector z tego wątku, podłącz zegarek, uruchom narzędzie i wybierz punkt z resetem urządzenia (nie pamiętam dokładnie który) , to robi reset z poziomu fastboot-a. Jest to na pewno bardziej skuteczny reset niż z poziomu zegarka czy telefonu. Ten reset robi się ok 6-7 minut, wiec nie panikuj i czekaj cierpliwie aż się podniesie zegarek.

 

Link to comment
Share on other sites

jestem po pierwszej próbie factory reset przez fastboota, o to jaki komunikat dostałem, zegarek nie chce się uruchomić, wisi przy logu startowym. Jakies pomysły?

EDIT: po drugiej próbie  factory restet przez fastboota zegarek już się wcale nie podnosi, Po wciśnięciu przycisku ON zapala się tylko na 2 sekundy wyświetlacz, ale nic sie na nim nie pokazuje i tyle.

 

image.thumb.png.710fd82ae2c29ef99a777c464e420a42.png

Edited by DOBCIO
Link to comment
Share on other sites

Udało się odblokować bootloadera i zrobić factory reset z poziomu fastboota. Niestety nic to nie zmieniło. Zegarek jak już uruchomi po kilku próbach włącz/wyłącz muli jak cholera. Już przy uruchamianiu widać, że coś jest nie tak. Załączam filmik, bardzo często podczas uruchomiania pojawiają komunikaty jak na zdjęciach. Macie jakieś pomysły??

filmik: https://1drv.ms/v/s!Am3996P09IFdgcAWCcShlPe7R-SZew

IMG_20181030_232103.jpg

IMG_20181030_233759_HHT.jpg

IMG_20181030_232053.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Developer

boję się, że to nie kwestia Softu, taka jedna sztuka już do mnie trafiła, zegarek zamulił, użytkownik zrobił FR, zegarek się nie podnosił, okazało się że co któryś raz losowo wstaje i chodzi w zwolnionym tempie, niestety wszystko wskazuje na uszkodzenie sprzętowe, zmiana softu po wielkich bojach się udaje ale niestety nie pomaga na problem. FR z poziomu CMD też nie pomaga

Link to comment
Share on other sites

Mam dokładnie te same objawy. No to mnie nie pocieszyłeś. Spróbuje wgrać nowy ROM i zobaczymy. Dzięki wszystkim za pomoc.

EDIT. Zegarek kupiony w kwietniu przez Aliexpress, czy myślicie, że warto reklamować? Czy ma to sens? blokada na bootloaderze już zdjęta.

Edited by DOBCIO
Link to comment
Share on other sites

Teoretycznie chyba gdzieś na xda widziałem kiedyś przypadkiem wątek o zablokowaniu booloadera jakimiś komandami, ale czy to działa???? Ja tego nie robiłem więc nie wiem.

A praktycznie to zrób foto tego co wyświetla zegarek, opisz problem i pewnie zaproponują ci zakup nowego z jakąś tam zniżką. Jak będę chcieli zwrot zegarka to wtedy się martw.

 

 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 31.10.2018 o 12:42, DOBCIO napisał:

IMG_20181030_232053.jpg

Cześć, pierwszy post i chyba tylko tu znalazłem ten problem. Mianowicie od jakiegoś miesiąca (mam go od maja) mój zegarek po niecałych 24 godz od resetu wywala komunikat jak na ostatnim zdjęciu. Aktualizacja do 2.3.6 nic nie zmienila. Zegarek nie łączy z telefonem i muli. Ktoś ma jakiś pomysł co zrobić? Factory reset nie pomógł, ponowne parowanie też nie. Wina zegarka, nowego androida w telefonie czy układu planet? :D

Edited by Zuchman1988
Link to comment
Share on other sites

Próba zainstalowania nowe ROMa nic nie daje. Wychodzi na to, że Kaudii ma racje, jest to problem hardwareowy. Moze uda się coś ugrać przez Aliexpress.

BTW. Byłem mega zadowolony z tego zegarka. Pytanie, co tu teraz kupić?! Czy ryzykować nowy?

Link to comment
Share on other sites

Dobra Panowie i Panie,

Kto mi wytłumaczy taki motyw? W niedzielę wieczorem postanowiłem zrobić pewien eksperyment i rozłączyłem telefon od zegarka. Od momentu wyłączenia bluetooth w telefonie, zegarek działa normalnie, w dodatku przez jakieś 66 godzin zużył tylko 30% baterii.

Stąd nasuwa mi się pytanie: czy możliwe jest by aktualizacja Androdia z 7 na 8 w telefonie wpłynęła na funkcjonowanie apki i zegarka? Czy może aktualizacja ma skopane sterowniki "blutocza"?

Oczywiście zegarek był wcześniej zaktualizowany do 2.3.6 i to nic nie dało na mój problem

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

 

adblock-th.png

 

 

 

Our forum lives up to the advertisements displayed.
To browse the content of our forum, please disable AdBlock.

 

 

I accept