Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Irytujące zrywanie połączenia + notyfikacje


carburator
 Share

Recommended Posts

Od pewnego czasu mój Stratos zaczął coraz częściej zrywać połączenie BT z telefonem, czego efektem są irytujące powiadomienia na zegarku (połączone z wibracjami) typu"Sprawdź czy telefon nie jest za daleko", które czasami występują w interwałach np. co 20 sekund, potem co parę minut, potem znów częściej... Co jest nie tak? Pomimo iż telefon leży obok ręki z zegarkiem. Sam fakt, że jestem informowany o braku połączenia jest jak najbardziej ok. Nieraz już dzięki temu wracałem do domu po nieopatrznie pozostawiony telefon. Jednak musiałem odejść naprawdę daleko, aby wyświetlała się taka informacja.

Wcześniej użytkowałem BIP-a, więc w stosunku do jego właściwości pogodziłem się już ze słabszym zasięgiem BT w Stratosie, oraz zdecydowanie krótszym działaniem na jednym ładowaniu. Coś za coś. Teraz mam większy ekran i ogólnie ładniejszy wygląd. Ale również kilka problemów, w tym ten opisany na początku posta.

Ale wracając do tematu, czy jest jakaś możliwość wzmocnienia sygnału BT, ewentualnie inny sposób usunięcia problemu. I nie piszcie, żebym sobie wyłączył powiadomienia o utracie połączenia :) 

Mam najnowszy ROM PL od Kaudiego, a w telefonie aktualne Amazfit Watch wraz z AmazMod. Telefon Samsung Galaxy Note 4.

20180926_142254-1.jpg.586cc8fbaa6d3e6592b2229ffde195d6.jpg

Edited by carburator
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

 

adblock-th.png

 

 

 

Our forum lives up to the advertisements displayed.
To browse the content of our forum, please disable AdBlock.

 

 

I accept