dexter74 Posted September 4, 2018 Share Posted September 4, 2018 Od wczoraj testuję Pace'a i mam kilka pytań, na które nie znalazłem odpowiedzi w necie lub na tym forum: 1. Podświetlenie tarczy. Po kilku sekundach od nieruszania zegarka tarcza lekko ciemnieje a po kolejnych kilku jeszcze bardziej i tak zostaje. W dzień widać cyferblat, w nocy nie. Tak ma być? On się nie wygasza zupełnie? 2. Aplikacja Amazfit Watch w telefonie - ciągle mam jej ikonę w pasku powiadomień, czy tak ma być? Czy da się ją wyłączyć? 3. Jak działa BT i WiFi w Pace? Cały czas jest aktywne i ciągnie baterię? 4. Da się wrócić szybko do tarczy zegarka z dowolnego miejsca w menu czy trzeba po prostu miziać aż do powrotu do tarczy? Np. jednym gestem ze stopera do zegarka? 5. Jaką funkcjonalność ma boczny guzik? 6. Monitoring snu - jak to działa? Obudziłem się w środku nocy i miałem "nie wykryto snu". Dopiero rano, jak budzik zabrzęczał to się pojawił sen. 7. Unpairing zegarka z telefonem usunął wszystko, łącznie z wgranymi dodatkowymi tarczami - tak ma być? 8. Poziom jasności - ustawiłem na 5 i jakoś tak mało kontrastowo, pewnie tak ma być? Macie na konkretnej cyfrze ustawione, czy auto? Co się lepiej sprawdza? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szablix Posted September 4, 2018 Share Posted September 4, 2018 (edited) Ad.1. Wynika to z czujnika światła, pewnie masz ustawione automatyczne dobór mocy podświetlenia tarczy. Ad.2. Musisz poszukać w ustawieniach powiadomień i aplikacji w telefonie czy będzie możliwość wyłączenia ikony. Ad.3. Tak BT i Wi-Fi ciągle są uruchomione w zegarku, nie można ich samemu wyłączyć. Ad. 4. Przytrzymaj boczny przycisk wtedy przekieruje Ciebie na tarczę zegarka Ad. 5. Wybudzania i usypiania zegarka. Ad.6. Sen wyłącznie wykrywany jest w nocy, z tego co kiedyś testowałem w miarę dobrze wyłapywał, może jakiś chwilowy błąd. Ad.7. Tu nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że po ponownej synchronizacji z tym samym kontem tarcze powinny wrócić. Ad.8. Jest to kwestia czysto indywidualna, kwestia tarczy itd, u siebie zarówno w pace jak i w stratosie mam na auto. Edited September 4, 2018 by szablix 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lkilon Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 On 9/4/2018 at 9:06 AM, dexter74 said: Od wczoraj testuję Pace'a i mam kilka pytań, na które nie znalazłem odpowiedzi w necie lub na tym forum: Masz wersję global 1612? Dostałeś aktualizację do 2.8.0.5 lub nowszej wersji? U mnie zawiesiło się na 1.3.8a i cały czas wyświetla, że mam najnowszą wersję. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dexter74 Posted September 6, 2018 Author Share Posted September 6, 2018 Tak, mam 2.8.0.5. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szablix Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 38 minut temu, lkilon napisał: Masz wersję global 1612? Dostałeś aktualizację do 2.8.0.5 lub nowszej wersji? U mnie zawiesiło się na 1.3.8a i cały czas wyświetla, że mam najnowszą wersję. Spróbuj zaktualizować amazfita i z aplikacji sprawdzić rom w zegarku, może tak wymusi. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lkilon Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 11 minutes ago, szablix said: Spróbuj zaktualizować amazfita i z aplikacji sprawdzić rom w zegarku, może tak wymusi. Zrobiłem tak i nic nie rusza. Według amazfit i zegarka z ustawionym wifi mam najnowszą wersję. Chyba 5 aktualizacji szło jedna za drugą, aż się zatrzymało na 1.3.8a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szablix Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 Hmm, spróbowałbym radykalniejszych metod, najpierw rozparowania i ponownego parowania, a jak to nie pomoże do factory reset 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lkilon Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 Z tego co mi się wydaje to rozparowanie wykonuje factory reset z defaultu. Robiłem rozparowanie i g. Może wykonałem ileś tam updateów i zablokowali mi na kilka, kilkadziesiąt godzin możliwość żeby im serwerów nie przeciążać? Factory też nie pomógł, you have the latest version napisałem do supportu i czekam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szablix Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 Jak masz wersje A1616 to nie jesteś jedyny, który ma taki problem: https://forum.xda-developers.com/smartwatch/amazfit/amazfit-pace-version-1612-fw-1-3-0n-t3794864/page3 na xda też piszą o tym problemie. Hmm, a nie myślałeś o tym aby odblokować BL i wgrać rom by @Kaudii, niestety tracisz gwarancję po odblokowaniu BL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lkilon Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 1612 i updatował sie z 5 razy po wyjęciu z pudełka, aż zakończył na 1.3.8a i dalej nie chce. Gwarancji i tak nie mam bo to aliexpress. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dexter74 Posted September 6, 2018 Author Share Posted September 6, 2018 57 minut temu, szablix napisał: Hmm, a nie myślałeś o tym aby odblokować BL i wgrać rom by @Kaudii, niestety tracisz gwarancję po odblokowaniu BL. To tak przy okazji - co lepszego daje rom Kaudii? Albo rom Pacefied? Widzę w wątkach o tych romach co tam w nich jest, ale faktycznie jest jakiś skok jakościowy/użytkowy w porównaniu z oryginalnym? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szablix Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 Delikatna optymalizacją pod kątem baterii, gps, chyba pod kątem czułości wyświetlacza no i podstawowo pliki z językiem PL (chodź dla mnie to dodatek) ale w niektórych miejscach nie ukrywam przydało się PL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.