rcienio Posted November 25, 2017 Share Posted November 25, 2017 Witam, mam taki problem, otóż po wygraniu najnowszej wersji softu na zegarek, update zrobił się bez problemu a mam problem z kodem do zeskanowania w zegarku trzeba go zeskanować a aplikacja w telefonie sama się symfoniczne i łączy z zegarkiem, i na telefonie nie wyskakuje okienko do z czytania kodu... A do zegarka nie da się wejść bez zgaśnie kodu... Usunięcie aplikacji i pobiegną instalacja przynosi ten sam efekt. Da się coś z tym zrobić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3V3N Posted November 25, 2017 Share Posted November 25, 2017 symfonicznie ??? ale co symfonicznie ?? Ja znam te określenie a Ty?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer Kaudii® Posted November 25, 2017 Developer Share Posted November 25, 2017 Było już poruszane na forum, poszukaj odpowiedzi, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rcienio Posted November 25, 2017 Author Share Posted November 25, 2017 zegarek uruchamia się i trzeba w nim zeskanować kod, ale w aplikacji 7KAV-amazfit w telefonie nie mogę tego ponieważ ona się sama synchronizuje. A w zegarku nic nie mogę zrobić bo mam cały czas kod do skanowania.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer Kaudii® Posted November 25, 2017 Developer Share Posted November 25, 2017 Kliknij w apce rozparuj potym będziesz mógł zeskanować ponownie, przecież to proste i logiczne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rcienio Posted November 25, 2017 Author Share Posted November 25, 2017 Dzięki działa ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer Kaudii® Posted November 25, 2017 Developer Share Posted November 25, 2017 Wiem że to działa, inaczej bym nie pisał tego 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.