Skocz do zawartości
  • Przeglądający   0 użytkowników

Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

rossi

Zagubione tempo w stratosie

Rekomendowane odpowiedzi

Hej . Jestem świeżym posiadaczem stratosa i po kilku dniach pojawił się problem z pokazywaniem chwilowego tempa biegu. Podczas biegu po osiedlu było ok natomiast na treningu w lesie zegarek oszalał i pokazywał kosmiczne odczyty tak jakbym szedł tyłem na kolanach :D Samo średnie tempo i jego odczyt był ok . Jak sobie  ztym poradzić czy to kwestia ustawień ? To dość istotny dla mne problem gdy mam szczegółowo rozpisany plan treningu np interwałowego i muszę co km w innym tempie biec :( Na tej samej leśnej trasie z polarem m400 i telefonem z endo nie miałem takich problemów . Może istotne jest to że mam wgrany jeżyk polski a sprzedawca twierdzi że na oryginalnym sofcie byłoby ok . Nie wiem co o tym mysleć bo nie jestem informatykiem  :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

to wgraj oryginalny i sprawdź, przecież nikt za ciebie tego nie sprawdzi

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Polską wersję wgrałem z instrukcji z tego miejsca  i w tej wersji szukam rozwiązania problemu. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

ale jak nie sprawdzisz jak jest na oryginalnej to nie będziesz wiedział, u mnie taki problem nie występuje i nikt inny go jeszcze nie zgłaszał, istotne jest jak zegarek jest ułożony na nadgarstku, czy ręka się mocno poci czy nie , wszystko może zaburzyć odczyt, ale zrobisz jak uważasz

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Możliwe by było aby tylko ten jeden odczyt był zaburzony przez podane przez Ciebie możliwości ? Pozostałe odczyty były ok ,na odkrytym terenie bez zarzutu 

Edytowane przez rossi

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi