Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

Zagubione tempo w stratosie

rossi
 Share

Recommended Posts

Hej . Jestem świeżym posiadaczem stratosa i po kilku dniach pojawił się problem z pokazywaniem chwilowego tempa biegu. Podczas biegu po osiedlu było ok natomiast na treningu w lesie zegarek oszalał i pokazywał kosmiczne odczyty tak jakbym szedł tyłem na kolanach :D Samo średnie tempo i jego odczyt był ok . Jak sobie  ztym poradzić czy to kwestia ustawień ? To dość istotny dla mne problem gdy mam szczegółowo rozpisany plan treningu np interwałowego i muszę co km w innym tempie biec :( Na tej samej leśnej trasie z polarem m400 i telefonem z endo nie miałem takich problemów . Może istotne jest to że mam wgrany jeżyk polski a sprzedawca twierdzi że na oryginalnym sofcie byłoby ok . Nie wiem co o tym mysleć bo nie jestem informatykiem  :)

• Developer

ale jak nie sprawdzisz jak jest na oryginalnej to nie będziesz wiedział, u mnie taki problem nie występuje i nikt inny go jeszcze nie zgłaszał, istotne jest jak zegarek jest ułożony na nadgarstku, czy ręka się mocno poci czy nie , wszystko może zaburzyć odczyt, ale zrobisz jak uważasz

Pamietaj, ze wplyw na odczyt danych z gps ma wiele rzeczy, m.in. zachmurzenie. Moze akurat byly problemy z namierzeniem wiekszej ilosci satelitow i przez to odczyt wariowal. Pamietam jak mialem podobnie z pace. Dzien wczesniej podczas treningu bylo ok a na anstepny dzien podczas biegu pokazywal bardzo skrajne wyniki. Sprawdz tez w ustawieniach co masz wlaczone w czasie rzeczywistym czy tempo czy tetno.

Zdaję sobie sprawę że wiele czynników ma wpływ . Dziś kolejny trening przy stałej pogodzie i na otwartym terenie wszystko cacy a wystarczyło wbiec do parku i się zaczęło krzaczyć . Z tych samych satelitów korzysta przecież Polar m400 i  biegałem na tej samej trasie w burzy ,zachmurzeniu i pełnym słońcu i zawsze chwilowe tempo ok.