Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Stratos 2 - nie pokazuje aktualizacji


Recommended Posts

Witam. Nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem - jeżeli jest to przepraszam za spam i proszę o linka :) 

Od kilku dni posiadam Amazfit Stratos w wersji global. Zegarek posiada ROM w wersji 2.3.4.3, która nie posiada języka polskiego. Niestety przy próbie aktualizacji czy z poziomu aplikacji na tel czy z poziomu zegarka kończy się komunikatem, że zainstalowana wersja jest najnowsza. 

Nie za bardzo się znam na wgrywaniu customowego ROMu, więc póki co wolałbym odpuścić. 

Jakieś pomysły? 

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam 

Link to comment
Share on other sites

Kurcze mam ten sam problem. Amazfit pisze o przywróceniu ustawień fabrycznych, naładowaniu zegarka i kolejna próbę. Niestety to nic nie pomaga. Czy jedyna opcja aktualizacji to wgranie jej samemu z poziomu pc? 

Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, Robertos napisał:

Witam,
miałem ten sam problem (pewnie z tej samej okazji nawet kupiliśmy), w końcu znalazłem plik OTA_2.3.4.3_2.3.11.0.zip którym skutecznie zrobiłem aktualizację do wersji 2.3.11.0 (bez odblokowywania zegarka), później już pliki z xda i tak do najnowszej wersji 2.3.13.0

Bardzo dziękuję za pomoc. Twoim sposobem zaktualizowałem zegarek do najnowszej wersji. Każdemu kto ma ten problem polecam iść ścieżką podaną przez @Robertos.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

 

adblock-th.png

 

 

 

Our forum lives up to the advertisements displayed.
To browse the content of our forum, please disable AdBlock.

 

 

I accept