Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

oreszek

polskie menu Stratos rom 2.3.4.0

Recommended Posts

Dzień dobry, jestem tu pierwszy raz. zajęłam się tematem zmiany języka na polski w zegarku męża AmazFit Stratos. Jest menu angielskie, mąż chce polskie. Mam już kod do odblokowania. Mam też wersję rom 2.3.4.0. i niestety nie widzę polskiego oprogramowania do niej i rzuciło mi się kilka komentarzy w oczy, mówiące o tym, że po zmianie języka na tej wersji, nie działa już dobrze. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tą wersją i skąd ewntualnie mam ściągnąć oprogramowanie. Tutaj na xiaomi fans nigdzie nie widzę. Podkreślam, że jestem maksymalnym laikiem i do tej pory wszystko robiłam zgodnie ze wskazówkami na youtube, pocąc się przy tym ze strachu jak mysz :/

Aby wgrać polskie menu do zegarka, za pomocą TEGO PROGRAMU musisz odblokować Bootloader. Przede wszystkim najpierw trzeba zainstalować odpowiednie sterowniki do zegarka adb-setup-1.4.3.exe

Po odblokowaniu BL, należy za pomocą poradnika z tej strony  idąc krok po kroku wgrasz polski rom.

Przed rozpoczęciem procedury należy czytać, czytać i jeszcze raz czytać

Edited by szablix
  • Like 3
  • Thanks 1

bardzo dziękuję za szybką odpowiedź, jak tylko przestanę się bać, wypróbuję :)

Witam, też jestem na tym forum nowy więc proszę o wyrozumiałość. Chciałbym zapytać o instalacje polskiego oprogramowania. Również mam tą samą wersje oprogramowania w języku angielskim. Czy wersje spolszczonego oprogramowania muszę dobrać do wersji oryginalnej? I czy podczasz instalacji wszystkie dane z zegarka są formatowane? 

Ok, dzięki. A który polski soft warto wgrac? Czy jest jakaś różnica ? Czy któryś działa lepiej?

@bondzo83Polecam lekturę tematów związanych z polskim romem. Ja osobiście używam oficjalnego wydania z językiem angielskim. Polski jest mi zbędny i doceniam możliwość automatycznej aktualizacji z poziomu zegarka do nowszych wersji gdy wyjdzie takowa. .