szachex Posted March 3, 2021 Share Posted March 3, 2021 Ceść Jestem nowicjuszem więc przepraszam jeśli mój problem był już wałkowany lub jest błahy. (przyznaję powtarzam pytanie bo w wątku [MOD] Xiaomi Home (Mi Home) zaginie, tam sa juz trudniejsze sprawy) Posiadam Aqara hub, wcześniej pracował w Mi home, teraz z powodu błędnie kupionej kamery Aqara G2H Smart Camera 1080P HD Gateway HUB, której nie można podłączyć do mi home, musiałem migrować do agara home. Kamerka została zainstalowana pomyślnie, czujniki..., teraz chcę przenieść Aqara hub i w żaden sposób nie mogę (setki prób, restartowanie wyłączanie sieci 5GHz, próby przez telefon i tablet...) ciągle w jednym miejscu: "connected with accessoty succesfully failed to send network information" Podłączyłem siec z huba ręczne na tablecie, podłączył się ale efekt ten sam. Proszę poradźcie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawid110d Posted March 3, 2021 Share Posted March 3, 2021 (edited) @szachex Miałem identyczny problem... Którego ostatecznie nie przeszedłem. Podczas dodawania huba w "Aqara Home" wyskakiwało najpierw okno aby wybrać sieć WiFi, oczywiście wybierałem sieć 2.4 GHz, następnie komunikat "connected with accessory succesfully", a potem tylko widzę jak mi sieć WiFi w telefonie przechodzi na sieć WiFi Huba i wywala "failed to send network information". To jest logiczne, że jak połączy się z siecią WiFi od huba to nie załapie połączenia, bo sam hub nie udostępnia przecież internetu. Próbowałem ręcznie podczas łączenia zmieniać sieć, ale nic to nie dało. Ostatecznie wszystko zrobiłem w Xiaomi Home i śmiga. No ale tak jak piszesz wyżej - u Ciebie kamerka nie jest obsługiwana w Xiaomi Home, więc musisz kombinować aby jakoś dodać huba do tej apki Aqary. Edited March 3, 2021 by Dawid110d Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...