Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Błąd synchronizacji


sobidg
 Share

Recommended Posts

Witam,

Od paru godzin na moim zegarku pojawia się notorycznie problem ze synchronizacją zegarka z telefonem. Wszystkie uprawnienia dla aplikacji na telefonie zostały dodane, bluetooth w telefonie włączone jednak po pewnym czasie pracy zegarek nie może się zsynchronizować z aplikacją w telefonie. Próbowałem na używać kilku aplikacji dostępnych na forum jak również ze sklepu google play. Rozparowywanie oraz reset zegarka do ustawień fabrycznych i potem ponowne parowanie również nie pomaga, na wszystkich aplikacjach. Próbowałem kilkukrotnie i niestety brakło mi już pomysłów jak rozwiązać ten problem.

Może ktoś spotkał się z podobnym problemem i wie jak temu zaradzić? Aktualnie używam ROMu od  7NCR 2.2 by S3V3N, oraz aplikacji Amazfit Watch 2.3.0-play z GP-wersja PL.

Dodam tylko, że przy każdej próbie nie miałem żadnego problemu ze sparowaniem zegarka z telefonem.

Jedyne dodatkowe problemy jakie się pojawiły to kwestia powiadomień, a właściwie ich brak, ale skoro zegarek nie może zsynchronizować się z telefonem to raczej normalne.

Screenshot_20180512-130428.thumb.png.f2d90efbf9006e8561e36d9999a2bb02.png

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Stary temat, ale może komuś się przyda rozwiązanie.

U mnie też tak było. Dane nie chciały przez to synchronizować się ze stravą. Przeważnie pomagała synchronizacja przez wifi.

Ostatecznie pomogło wyczyszczenie pamięci podręcznej aplikacji w telefonie.(Ustawienia/Aplikacje/Amazfit Watch - wyczyść dane).

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...