sobidg Posted May 12, 2018 Share Posted May 12, 2018 Witam, Od paru godzin na moim zegarku pojawia się notorycznie problem ze synchronizacją zegarka z telefonem. Wszystkie uprawnienia dla aplikacji na telefonie zostały dodane, bluetooth w telefonie włączone jednak po pewnym czasie pracy zegarek nie może się zsynchronizować z aplikacją w telefonie. Próbowałem na używać kilku aplikacji dostępnych na forum jak również ze sklepu google play. Rozparowywanie oraz reset zegarka do ustawień fabrycznych i potem ponowne parowanie również nie pomaga, na wszystkich aplikacjach. Próbowałem kilkukrotnie i niestety brakło mi już pomysłów jak rozwiązać ten problem. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem i wie jak temu zaradzić? Aktualnie używam ROMu od 7NCR 2.2 by S3V3N, oraz aplikacji Amazfit Watch 2.3.0-play z GP-wersja PL. Dodam tylko, że przy każdej próbie nie miałem żadnego problemu ze sparowaniem zegarka z telefonem. Jedyne dodatkowe problemy jakie się pojawiły to kwestia powiadomień, a właściwie ich brak, ale skoro zegarek nie może zsynchronizować się z telefonem to raczej normalne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon_w Posted June 22, 2018 Share Posted June 22, 2018 Stary temat, ale może komuś się przyda rozwiązanie. U mnie też tak było. Dane nie chciały przez to synchronizować się ze stravą. Przeważnie pomagała synchronizacja przez wifi. Ostatecznie pomogło wyczyszczenie pamięci podręcznej aplikacji w telefonie.(Ustawienia/Aplikacje/Amazfit Watch - wyczyść dane). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.