tolek1 Posted November 14, 2017 Share Posted November 14, 2017 Zadałem pytanie w sklepie x-kom czy zegarek Amazfit posiada oprogramowanie w języku polskim, oto jaką otrzymałem odpowiedź: "Dzień dobry, dziękuję za wiadomość. Uprzejmie informuję, iż zegarek posiada również menu w języku polskim". Czy jest to możliwe, czy to jednak niewiedza pracownika sklepu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3V3N Posted November 14, 2017 Share Posted November 14, 2017 BZDURY! Coraz bardziej jestem przekonany iż co niektórzy nie wieża w to co się tu robi i pisze! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer Kaudii® Posted November 14, 2017 Developer Share Posted November 14, 2017 Raczej niewiedza. Nie słyszałem o innych wersjach softu jak US i CN. US jest czasami nazywany International lub global co ma się nijak w odniesieniu do wersji softu na smartfonach tej firmy, w których są inne języki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Lector Posted November 14, 2017 Administrator Share Posted November 14, 2017 Niech Ci wyślą fotkę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolek1 Posted November 14, 2017 Author Share Posted November 14, 2017 Napisałem żeby wysłali fotkę, jednak idą dalej w zaparte : "dziękuję za wiadomość. Produkt pochodzi z oficjalnej polskiej dystrybucji, a w tych urządzeniach zapewniany jest dostęp do menu w języku polskim. Aktualnie przez wzgląd na problemy natury logistycznej nie mam możliwości wykonania zdjęć, jednak mogę polecić zamówienie produktu do salonu, gdzie można dokonać weryfikacji." Ciekawe czy przy wzroście popularności doczekamy się kiedyś oficjalnego wsparcia producenta.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiGi Posted November 16, 2017 Share Posted November 16, 2017 Który to salon X-kom taką brednię Ci sprzedał? Niewiedza niewiedzą ale to jest nieświadome wprowadzanie w błąd. Masz dane tej placówki? Napisze do chłopaków z centrali X-kom żeby ich uświadomić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3V3N Posted November 16, 2017 Share Posted November 16, 2017 @GiGi na bank wgrywają 7KAV Taki żarcik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolek1 Posted November 16, 2017 Author Share Posted November 16, 2017 9 godzin temu, GiGi napisał: Który to salon X-kom taką brednię Ci sprzedał? Niewiedza niewiedzą ale to jest nieświadome wprowadzanie w błąd. Masz dane tej placówki? Napisze do chłopaków z centrali X-kom żeby ich uświadomić. Odpowiedź otrzymałem z centrali w Częstochowie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiGi Posted November 17, 2017 Share Posted November 17, 2017 Hmmmm...błąd ludzki najwidoczniej chociaż mógł być kosztowny. Mi chłopaki napisali o tym że najwidoczniej ktoś u nich był niedoinformowany ale sami chyba tez nie bardzo się w tym orientują bo zasugerowali że co najwyżej można wgrać sobie samemu język Polski ale nie uprzedzili ani nie wspomnieli o tym że wiąże się to z utratą gwarancji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.