Skocz do zawartości
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Lector

Problem z kodem do instalatora

Rekomendowane odpowiedzi

Prawidłowe wykorzystanie instalatora i generatora kodów:

Jeżeli przy takim postępowaniu pojawia się problem napisz tu do nas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No OK, a jak się zachowuje instalator? Jakieś błędy się pojawiają?

Strona nie otrzymuje danych z instalatora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Witam, czy tutaj nie zniknęły posty? Pytałem odnośnie problemu z kodem i otrzymałem informacje z godnie z poniższym (swojego postu nie widzę, załączonej poniższej odpowiedzi również brak):

MailProblemKod.gif.1e93e3cf411f16ef2ed2ea17f34ca82b.gif

Dodam, że wszystko było robione na Win7 (natomiast komunikat z instalacji odnosił się do Windows XP).

7NCR_prtsc.gif.b2bfd38d0a171ae53205c0c19444a92d.gif

A może tryb zgodności muszę zmienić (na poniższym), czy nic nie ruszać i spróbować jeszcze raz z instalacją?

TrybZgodnosci.gif.578f86af5984d3ba686a332c96c0c9bf.gif

 

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam.

Edytowane przez ompiotr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posty zostały usunięte ze względu na nowy generator - tak aby pozbyć się starych problemów.

Niestety nie odpisałeś, więc myślałem ze po problemie.

 

Możesz spróbować, ale obstawiałbym antywirusa czy coś w tym stylu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ompiotr spróbuj uruchomić plik jako administrator. Jak nie pomoże dodaj ścieżkę C:\Windows\System32 do zmiennych środowiskowych i ponów z adminem.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie, za poświęcony czas i podpowiedzi, niestety problem wciąż ten sam (niebieski ekran bez zmian). Wydaje mi się, że przypuszczenia Lector'a są właściwe i tutaj antywirus robi swoje i nie puszcza instalacji.

Tylko co zrobić, aby antywirus nie "blokował" (gdzieś jakieś wyjątki skonfigurować w Symantec'u)?

P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyłączyć, na czas instalacji, można chyba wyłączyć ochronę na jakiś krótki czas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Próbuję spolszczyć wersję EN i wyskakuje mi na stronie generatora:
"Numer seryjny zablokowany!
Szymszak wykorzystujesz numer seryjny przypisany do innego użytkownika
...napisz do nas na forum...", więc piszę :)

Sprzęt odkupiony wczoraj od kolegi z olx.

model zegarka: A1619 - Amazfit Stratos
ROM: everestUS 2.3.2.8.

bootloader) version-bootloader: U-Boot 2013.07-00115-g647c702
(bootloader) version-baseband: N/A
(bootloader) version-hardware: V1.1 20130322
(bootloader) version-cdma: N/A
(bootloader) variant: watch
(bootloader) serialno: 16191815016579
(bootloader) product: watch
(bootloader) secure: no
(bootloader) unlocked: yes

jak to rozwiązać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czysto i jasno napisane:

4 minuty temu, Szymszak napisał:

Szymszak wykorzystujesz numer seryjny przypisany do innego użytkownika
...napisz do nas na forum...

Masz zegarek kupiony od kogoś z forum i był na nim nasz ROM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki #Lector ! Oczywiście idzie dalej.. :)

 

Jeszcze potwierdzenie, że wszystko działa.

Dzięki! Mój temat do zamknięcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć dostaję komunikat że numer seryjny zegarka na którym próbujesz zainstalować ROM jest zablokowany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak zalogujesz się na swoje poprzednie konto to się da zainstalować, bo nr seryjny jest do niego przypisany, wcześniej logowałeś się za pomocą e-mail  [email protected]  wiec spróbuj tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra moja wina, zmieniłem login na forum.

Bo już pisałem wiele razy nie podawać jako nick adresu email.

Poczekaj z godzinkę aż zmienię ręcznie nazwę w key generatorze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie prośba o zezwolenie na czwartą sztukę:

(bootloader) version-bootloader: U-Boot 2013.07-00115-gfb27b43
(bootloader) version-baseband: N/A
(bootloader) version-hardware: V1.1 20130322
(bootloader) version-cdma: N/A
(bootloader) variant: watch
(bootloader) serialno: 16091820101650
(bootloader) product: watch
(bootloader) secure: no

Wszystkie sztuki (jedna moja) mam w zasięgu to koledzy z firmy żaden zarobek.

 

Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to widzę już multi konto na forum.

A po drugie to pytanie raczej skierowane do Developerów @Kaudii i @S3V3N, bo to ich dzieło instalujesz.

Masz już ROM na 3 zegarkach i tylko jeden był raz aktualizowany, co może świadczyć iż nie masz już tych zegarków..

 

Ja na chwilę obecną mówię nie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To niech koledzy sobie zainstaluja, lub zainstaluj na ich kontach, nie zgadzam się na kolejną instalacje 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak pisze Seba, kolega niech ........ a na koniec niech pocałuje mnie w ......

Kombinator kolejny!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki kombinator........., normalny człowiek nawet nie pomyśli o tym żeby zmienić sobie soft w zegarku bo to czarna magia to idzie do........

Wszystkie je mam  w zasięgu  i jak będą aktualizowane to też przeze mnie ale myślę że Was nie przekonam. 

Odepnijcie  serialno: 16091820101650 od mojego konta niech kolega sobie zaktualizuje..........

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpiąć nie idzie. Mogę przepiąć po pierwszej nieudanej próbie z nowego nicku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ok za chwilkę 

Poszło user: kolszew

Dzięki

Edytowane przez oli-wa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podczas próby zainstalowania softu ([ROM] 7NCR 4.0.1S by S3V3N) wyskoczył mi komunikat:

Numer seryjny zablokowany!

Forestman wykorzystujesz numer seryjny przypisany do innego użytkownika.
W celu rozwiązania problemu napisz do nas na forum.

 

Zegarek kupiłem jako używany. Miał oryginalnie zainstalowany soft EN. Ale jest też już odblokowany i miał podobno zainstalowany soft po polsku (więc pewnie z tego forum), ale nie działał prawidłowo i zrezygnowano z niego.

Niestety teraz jest przywrócony do EN 2.3.2.8.

Co zrobić w tym przypadku i kto może mi pomóc?

Pozdrawiam A.M.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×