Skocz do zawartości
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

rcienio

Amazfit BIP Black screen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z w/w zegarkiem otóż po aktualizacji zegarek się zaktualizował ale już się nie uruchomił.

Nie da się go włączyć, a posiada tylko dwa piny do ładowania.

Ma ktoś pomysł jak rozwiązać ten problem, z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałem wgrać Polski język i tym sposobem uwaliłem zegarek. Wgrałem wg instrukcji. Pewnie się nie da z tym już nic zrobić... Pisali na innych forach o tym aby do zera go rozładować... Ale chyba na nic się to za. Bez sensu że zegarek żadnego recovery nie ma...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

coś musiałeś nie tak zrobić, ja do żony Bip-a też wgrywałem nie raz język PL i nic się nie stało, instrukcja jest przejrzysta i działa bezbłędnie, próbowałeś kilka razy czy raz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za pierwszym razem przy pierwszym pliku coś poszło nie tak, za drugim razem wgrałem dwa pliki, na telefonie pomyślnie przeszły. I po tej instalacji zegarek nie chce się włączać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale co poszło nie tak jakiś błąd coś więcej, z fusów nie umiemy wróżyć niestety i w taki sposób ciężko cokolwiek powiedzieć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaki błąd nic tam nie pisało, poprostu instalacja nie udana. Szkoda że nie ma w nim żadnego recovery lub coś w tym stylu, mam nadzieję że jak się rozładuje do zera, bo tak na innych forach pisali aby zrobić, to się uruchomi... Nie było by tego problemu gdyby nie język chiński, i stąd takie kombinacje...

 

Coś takiego jak tu

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ktoś rozwiązał problem u mnie to samo po dzisiejszej aktualizacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dalej czekam na rozładowanie baterii. Koło 40 dni chodził i było jeszcze 30% baterii i wtedy Black screen, teraz mija 3 tygodnie od tego czasu, mam nadzieję że to pomoże...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to ja mam gorzej bo miałem 100% kiedy to się stało, napisałem też wiadomość do chińczyków bo swój zegarek kupiłem na aliexpress

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rcienio i jak tam Twój BIP? U mnie nadal padły. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez zmian... Jak coś uda mi się zrobić pochwalę się na forum...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zegarek dalej bez zmian, więc postanowiłem go rozebrać, odłączyłem baterię, następnie zwarłem styki na płycie zegarka i włączałem go, napięcie na  baterii było koło 3.05 V, po podładowaniu baterii na full tj do wartości 4.2V, zegarek dalej się nie uruchamia... Na płycie są widoczne styki diagnostyczne i nawet widać do których było podłączane, ktoś ma wiedzę gdzie szukać Rx Tx, jaki program do fleshowania itp.? Bo być może uda się go uratować. Przykładowe zdjęcia płyty

https://fccid.io/2AC8UA1608/Internal-Photos/Internal-photos-3492001

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam dołączam się do tematu po wgraniu pliku PL FW 0.1.1.36  pomyliłem się i wgrałem jeszcze Beta PL-FW-0.1.0.51 zegarek czasami jest wykrywany przez aplikację mi fit ale podczas próby parowania muszę kliknąć potwierdzenie na zegarku niestety amazfit BIP przestał reagować na dotyk nie świeci się również pulsometr a na wyświetlaczu jest napis "Connect APP  to retry " po podłączeniu do ładowarki wyświetlana jest godzina i postępujący proces ładowania  czy ma ktoś pomysł jak i czy włogule mogę naprawić zegarek? Będę wdzięczny za każdą pomoc 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po dwóch miesiącach zegarek bez zmian. Odezwałem się do sprzedawcy z aliexpress jednak tam się na mnie wypieli, więc napisałem bezpośrednio do huami USA i tam zdziwili się, że sprzedawca twierdzi, że nie mam gwarancji na zegarek. Po ich interwencji dostałem przeprosiny on sprzedawcy i zobowiązał się on do naprawy zegarka jeśli im go odeśle. Więc pewnie kolejne miesiące czekania ale może będzie jakiś postęp. A jak u was? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×