Tomek Gdańsk Posted December 29, 2020 Share Posted December 29, 2020 Dzień dobry, Prośba o poradę i pomoc. Kupiłem viomi v3. Pierwszego dnia wszystko działało super. A po dwóch dniach zaczął gubić mapę. Kiedy zaznaczam konkretne pomieszczenie lub jakiś obszar i daje polecenie sprzątania - odkurzacz zaczyna sprzątać całe mieszkanie tak jakby robił to pierwszy raz, albo staje w miejscu i zaczyna migać na czerwono. Sprzęt ma nieco ponad tydzień. Restart sieci i ponowne wgranie aplikacji nic nie pomogły. Co polecacie? Z góry dziękuje za pomoc. Tomek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Gdańsk Posted December 30, 2020 Author Share Posted December 30, 2020 Dzięki za odpowiedź. Ale sytuacja wyglada tak, że nic nie zmieniam. Problem występuje nawet wtedy, gdy „zlecam” sprzątanie określonego pomieszczenia dosłownie 5 minut po tym, jak odkurzacz skończył robić cała mapę. Czy oddać urządzenie w ramach reklamacji, czy może to jakiś błąd, którego nie zauważam? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.