Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

ROM do wersji 2.3.13.0

Michal125
 Share

Recommended Posts

Witam,

pytanie kieruję przede wszystkim do @Kaudii®. Przepraszam za zawracanie głowy, niestety nie znam się zbytnio na ROMach, przeglądałem forum i nie znalazłem swojej wersji oprogramowania. Niedawno nabyłem Stratosa z drugiej ręki, który niestety źle zlicza kalorie (10000 kroków = 56 kalorii) oraz ma problem z baterią, która schodzi dość szybko mimo braku aktywności sportowych. Chciałbym wgrać inny ROM do zegarka, może to rozwiąże mój problem. Wersja aktualna to 2.3.13.0, czy mógłbym prosić o link do ROM by Kaudii, który mogę bez obaw w grać w aktualną wersję? 

• 3 months later...

Witam, posiadam Stratos'a od ponad miesiąca ;)

Zegarek na prawdę spoko! Mam pytanie, a mianowicie czy np po wgraniu ROMu od https://xiaomifans.pl/profile/2-kaudii®/  coś odblokowujemy w naszym zegarku?
Nie mam żadnych problemów z nim, ale jeśli się da to chciałbym wykrzesać z niego nieco więcej możliwości jeśli to w ogóle jest możliwe ;)
Ogólnie to próbowałem odblokować BootLoadera ale to już chyba nie działa.. tzn linki z filmu instruktażowego odnoszącego się do wysłania nr mojego zegarka i pozyskania kodu odblokowania nie uruchamia się.. 
Ma ktoś wiedzę na ten temat ? :)

Edited by Liqweedator

• 7 months later...
W dniu 16.12.2020 o 13:15, Kaudii® napisał:

Jeśli bootloader jest odblokowany to każdą wersję, ja polecam tę 

, to moja ostatnia i nowszej nie będzie, na każdych następnych oryginalnych są problemy z baterią

Witaj. najbardziej pasował mi sowt 2.2.0, ale nie jest już obsługiwany prze generator kodów. (czy można jakoś do niego wrócić?) Mam zainstalowane 2.6.0 ale nie mogę dodać widgetów. Są tylko 2. czy jest możliwość dodania większej ilości?

Teraz, jacekplam napisał: