przebobr78 Posted October 25, 2020 Share Posted October 25, 2020 Witam mam problem ze sparowaniem Amazfita Pace z telefonami S10 i S10E. BT widzi się przysyla kody gdy dochodzi do pobierania danych pojawia się komunikat. Nie wiem co robić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Lector Posted October 26, 2020 Administrator Share Posted October 26, 2020 Jeżeli telefon - bluetooth jest sparowane z zegarkiem rozparuj. Uruchom ponownie telefon oraz zegarek - też może pomóc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przebobr78 Posted October 26, 2020 Author Share Posted October 26, 2020 Robiłem to chyba 20 25 razy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Lector Posted October 26, 2020 Administrator Share Posted October 26, 2020 Sprawdź inny telefon, aby wyeliminować jeden z problemów (zegarek czy telefon). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przebobr78 Posted October 28, 2020 Author Share Posted October 28, 2020 W dniu 27.10.2020 o 00:04, Lector napisał: Sprawdź inny telefon, aby wyeliminować jeden z problemów (zegarek czy telefon). Sprawdzałem na s10 i s10e ale obydwa maja najnowsze Androidy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Lector Posted October 28, 2020 Administrator Share Posted October 28, 2020 A na zegarku masz ciągle QR Code? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer Kaudii® Posted October 28, 2020 Developer Share Posted October 28, 2020 2 godziny temu, przebobr78 napisał: Sprawdzałem na s10 i s10e ale obydwa maja najnowsze Androidy wersja androida nie ma znaczenia ja mam Mi10 z Androidem 11 i wszystko śmiga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przebobr78 Posted October 28, 2020 Author Share Posted October 28, 2020 Tak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer Kaudii® Posted October 28, 2020 Developer Share Posted October 28, 2020 zrób factory reset zegarka z poziomu adb i sprawdź czy po tym zabiegu się uda, problemem może być nieaktywne BT w zegarku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przebobr78 Posted October 28, 2020 Author Share Posted October 28, 2020 A jakie aplikacji użyć do połączenia?? ZEEP czy coś innego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer Kaudii® Posted October 28, 2020 Developer Share Posted October 28, 2020 a jakiej używasz? , kod QR jest skanowany tylko w Zeep Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przebobr78 Posted October 28, 2020 Author Share Posted October 28, 2020 Zepp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer Kaudii® Posted October 28, 2020 Developer Share Posted October 28, 2020 zrób factory reset z poziomu adb, i wówczas spróbuj parowania po ponownym uruchomieniu zegarka, czasami pomaga wgranie oryginalnego softu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przebobr78 Posted October 28, 2020 Author Share Posted October 28, 2020 Mam wgrany jakiś nowy ze strony XDA Dev..... ciągle to samo. Parownanie staje na tym etapie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przebobr78 Posted October 28, 2020 Author Share Posted October 28, 2020 Jak mam zrobic reset BT w zegarku ?? Czy da się wyłączyć parowanie za pomocą kody QR ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przebobr78 Posted October 28, 2020 Author Share Posted October 28, 2020 Jak przywrócić oryginalny soft ?? Skad go wziąć ?? Wyglada to tak w telefonie a sparowac się nie chce w aplikacji. W telefonie widac ze działa niby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer Kaudii® Posted October 28, 2020 Developer Share Posted October 28, 2020 to usuń z ustawień Bt amazfit i nie dodawaj go tam, odpal aplikacje Zeep i sparuj go za pomoca kodu QR , w stopce postów od @Lector masz link do toolsa , którym wgrasz oryginalny soft nie da się usunąć parowania za pomocą kodu, nie da się również zresetować BT w zegarku bez factory reset Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przebobr78 Posted October 28, 2020 Author Share Posted October 28, 2020 Parowanie działa do momentu synchronizacji.. możesz podesłać linka do toolsa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer Kaudii® Posted October 28, 2020 Developer Share Posted October 28, 2020 pod postem @Lector masz, a co się dzieje podczas synchronizacji, czy podczas przywracania danych przy nowym parowaniu, bo nie do końca rozumiem problem w takim razie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przebobr78 Posted October 28, 2020 Author Share Posted October 28, 2020 Nic się nie dzieje tzn. Przerywa u wywala komunikat że nieudane parowanie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer Kaudii® Posted October 28, 2020 Developer Share Posted October 28, 2020 ale kiedy, bo parowanie to parowanie i nie ma nic wspólnego z synchronizacją, musisz być bardziej precyzyjny w tym co piszesz bo nikt nie będzie ci w stanie pomóc bo skoro paruje się i pojawia się w telefonie tzn, że BT w zegarku działa spróbuj sparować z telefonem ale nie przywracaj danych może nowe parowanie pomoże, niestety czasami tak jest, czasami synchronizacja nie działa bo jest problem z serwerami w Xiaomi też na forum już o tym było, możliwości jest wiele Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przebobr78 Posted October 28, 2020 Author Share Posted October 28, 2020 Brałem też bez synchronizacji i tak samo wywalało. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer Kaudii® Posted October 28, 2020 Developer Share Posted October 28, 2020 a jakiego konta używasz do logowania do zeep, ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przebobr78 Posted October 28, 2020 Author Share Posted October 28, 2020 Było google było Xiaomi i to samo zawsze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer Kaudii® Posted October 28, 2020 Developer Share Posted October 28, 2020 To ja nie mam pomysłu, za wiele dziwnych rzeczy i niejasności, zgadywać nie będę, możesz wysłać go do mnie sprawdzę co ewentualnie da się zrobić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.