Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Problem z połączeniem z aplikacją


Recommended Posts

Witam wszystkich serdecznie. 
W dniu wczorajszym zakupiłem amazfita gtr 47 km i mam problem z połączeniem z aplikacją. 
Otóż po odpaleniu zegarka pojawił się kod QR, zeskanowalem go przez aplikację i zaczęła sie instalacja. Po jakimś czasie aplikacja się zawiesiła i wymuszono zamknięcie. Oczywiście chciałem ponowić procedurę ale tak:
1. Na zegarku nie mogę wywołać już kodu QR a poprzez wyszukiwanie ogólne pojawia się komunikat jak na zdjęciu
2. Nie mogę wrócić do ustawień fabrycznych ponieważ ta opcja zniknęła mi z menu zegarka?

Pytanie do was drodzy - spotkaliście się z czymś takim? Jakieś propozycje jak przywrócić fabryczne w zegarku aby można było go sparować z telefonem? A może jest jakaś inna opcja?

Paruje go z Samsung Galaxy S10 plus

Pozdrawiam serdecznie

FB_IMG_1596897636905.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli zegarek nie  połączył się z telefonem a przy kolejnej próbie parowania nie wyskakuje kod qr do skanowania to powinno wyskoczyć ci na ekranie telefonu brak kodu do zeskanowania klikasz w to i zegarek się połączy. Ja przy pierwszym parowaniu nie miałem kodu do zeskanowania i w ten  właśnie sposób sparowałem zegarek z telefonem

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Witam mam problem zniknął mi kod qr z zegarka i nie mogę się połączyć z aplikacją bo nie ma kodu gr tylko takie cos wyskakuje"otworz aplikacja i wybierz sprawdź aplikację na stronie zegarka aby kontynuować aplikacje" o co chodzi na jakiej stronie zegarka i dodam że  nic nie można z nim zrobić wyłączyć zresetować go nic. Pomocy  

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

 

adblock-th.png

 

 

 

Our forum lives up to the advertisements displayed.
To browse the content of our forum, please disable AdBlock.

 

 

I accept