Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Problem z połączeniem z aplikacją


Recommended Posts

Witam wszystkich serdecznie. 
W dniu wczorajszym zakupiłem amazfita gtr 47 km i mam problem z połączeniem z aplikacją. 
Otóż po odpaleniu zegarka pojawił się kod QR, zeskanowalem go przez aplikację i zaczęła sie instalacja. Po jakimś czasie aplikacja się zawiesiła i wymuszono zamknięcie. Oczywiście chciałem ponowić procedurę ale tak:
1. Na zegarku nie mogę wywołać już kodu QR a poprzez wyszukiwanie ogólne pojawia się komunikat jak na zdjęciu
2. Nie mogę wrócić do ustawień fabrycznych ponieważ ta opcja zniknęła mi z menu zegarka🤣

Pytanie do was drodzy - spotkaliście się z czymś takim? Jakieś propozycje jak przywrócić fabryczne w zegarku aby można było go sparować z telefonem? A może jest jakaś inna opcja?

Paruje go z Samsung Galaxy S10 plus

Pozdrawiam serdecznie

FB_IMG_1596897636905.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli zegarek nie  połączył się z telefonem a przy kolejnej próbie parowania nie wyskakuje kod qr do skanowania to powinno wyskoczyć ci na ekranie telefonu brak kodu do zeskanowania klikasz w to i zegarek się połączy. Ja przy pierwszym parowaniu nie miałem kodu do zeskanowania i w ten  właśnie sposób sparowałem zegarek z telefonem

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Witam mam problem zniknął mi kod qr z zegarka i nie mogę się połączyć z aplikacją bo nie ma kodu gr tylko takie cos wyskakuje"otworz aplikacja i wybierz sprawdź aplikację na stronie zegarka aby kontynuować aplikacje" o co chodzi na jakiej stronie zegarka i dodam że  nic nie można z nim zrobić wyłączyć zresetować go nic. Pomocy  

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

 

adblock-th.png

 

 

 

Our forum lives up to the advertisements displayed.
To browse the content of our forum, please disable AdBlock.

 

 

I accept