Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Kaudii®

[ROM] Amazfit Sport Watch 2/Stratos 2.0.11.1 PL

Recommended Posts

Właśnie miałem pisać, że jeszcze w starszej wersji w pogodzie przy UV jest angielskie tłumaczenie.

Zaraz instaluje nową i zobaczymy.

IMG_20180317_223701_HHT.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jeszcze na Pacefied w PACE tak było i tak zostanie, jak ustawisz język Chiński też jest tak samo, nigdzie tego nie ma w plikach językowych

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem po aktualizacji. Wszystko wporządku. Wielkie Dzięki. 

 

kurcze dalej mam 2.0.8.0 ??

Kaudii sprawdź czy to właściwy plik chyba że ja coś pomieszałem

 

Edited by nocad
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pobierz plik jeszcze raz teraz powinno być ok,  daj znać po instalacji, sorry za klopot 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W trakcie aktualizacji padł mi prąd i zegarek mi się uceglil gdzie znajdę jakiś poradnik do reanimacji ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie się coś niestety nie powiodło w trybie fastboot zegarek się zrestartował, obecnie mam tylko logo i dalej zero pomysłu.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poszło dzięki dziwi mnie fakt że przy aktualizacji na wyświetlaczu nie wyświetla się fastbot tylko zegarek wygląda jak podczas normalnej pracy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zajrzyj 4 posty wyżej tam masz link do wątku z filmikiem jak wejść w fastboot  oraz podany jest też tam link do forum xda gdzie pobierasz system CN w wersji 2.0.7.5  jest też napisane jak go wgrać to działa i zegarek wraca do żywych, dziwi mnie tylko to że coś nie poszło,  zegarek się restartuje po wgraniu chwilowego roota, który jest niezbędny do wgrania systemu i to jest prawidłowe, moim zadaniem straciłeś połączenie USB zegarka i kompa i stąd ten kłopot.  Poprostu system się nie zainstalował, i nie ma jak się uruchomić. Skorzystaj z tego co napisałem wcześniej,  instalacja systemu w wersji CN tą metodą działa sprawdzałem osobiście 

  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ma być, zegarek się restartuje, w wersji 2.0.8.0 był root chwilowy z Pace i dlatego wisiał na fastboot, teraz jest prawidłowo

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie bardzo kumam z tego filmiku jak to zrobić?

jak przytrzymuje przycisk uruchamia się ponownie na logo

 

OK, udało się. Instaluje ponownie 2.0.11.1

Edited by nocad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda, że wszystko działa ok.

Jedyna rzecz która mnie zastanawia to GPS, wg zegarka przebiegłem 15 km a po synchronizacji ze Stravą wyszło 13,7 km. Pozostałe parametry jak tempo czy wysokości też nierealne.

W wersji 2.0.8.0  takiej różnicy nie było. Będę testował dalej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak w poprzedniej wersji dodałem tylko język Polski nic innego nie zmieniłem, parametry GPS i inne są po stronie HUAMI na które język nie ma wpływu 

Lista zmian:

2.0.11.1

- New tennis and football patterns

- Add custom settings for the long press of the dial interface (a long press to directly open a sport or specify a function)

- Optimize system stability

- Optimize system power consumption

- Optimize partial interface rendering

- Fixed several bugs

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy dobrze rozumiem są dodane nowe dyscypliny : piłka nożna i tenis?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

aktualizacja z wersji 2.0.8.0 nie wstaje. kręcą się planety 45 minut i nic. przypuszczam ze instalacja tylko z chińskiego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale 2.0.8.0 PL ? to nie jest możliwe, bo robiłem to sam na swoim zegarku 3 razy, inni również i działa, więc nie wiem w co robisz nie tak,

apka na telefonie ci nie działa prawidłowo, pierwsza instalacja 2.0.8.0 PL nie poszła ci, teraz aktualizacja do 2.0.11.1 PL również, może problemem jest twój komp bo to nie ma sensu,

edit

właśnie zrobiłem downgrade do 2.0.8.0 PL i wszystko poszło bez problemu, zegarek się uruchomił trwa optymalizacja aplikacji, za chwile zrobię aktualizacje ponowna do 2.0.11.1 PL i napisze jak poszło

Share this post


Link to post
Share on other sites

Downgrade(instaluje ponownie 2.0.8.0)pokazuje że mam 2.0.11.1 (po nie udanej instalacji, ta co się nie podnosi ). Udało się wrócić  2.0.8.0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...