Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

Gniazdko Xiaomi Mi Smart Power Plug ZIGBEE i parowanie z Aqara Xiaomi Gateway 2 ZigBee

chrzaszczu18
 Share

Recommended Posts

Witam, Zakupiłem Aqara Xiaomi Gateway 2 ZigBee Wersja na serwer CN i gniazdka Gniazdko Xiaomi Mi Smart Power Plug ZIGBEE które są w standardzie EU. Wgrałem Mod i bramka się zalogowała,  Wyświetla się jako Mi Control HUB, mam jeszcze dwa czujniki temperatury Mi Smart Temperature & Humidity Sensor i też się zalogowały. Nie  mogę zalogować gniazdka, zarówno na regionie Polska, Chiny, Niemcy. Na liście widzę to gniazdko ale gdy w nie klikam mam niepodświetloną BRAMĘ i podpis że "urządzenie nie jest zgodne" Czy jest jakiś sposób żeby to ze sobą połączyć ?  czy  pozostaje wymiana bramy na EU lub gniazd na CN. Przeczytałem dużo wpisów na forum  ale jestem nowy w temacie i nie znalazłem odwiedzi jak to zrobić.  Z góry dziękuję za pomoc.

• Developer

wedlug modelu DGNWG02LM dostales to co tam jest podane, ale sama aukcja wpowadza mocno w blad poslugujac sie oznaczeniem aqara, bo to bramka mi. ktos po prostu miesza 2 pojecia przez co ludzie mniej obeznani moga myslec, ze kupuja huba aqara, a to inny hub ;)

ceny tez kosmos. mi ble/mesh hub (nazywana v3) kupilem teraz na promocjach ali za 64 pln. u nich 189 pln ;)

Edited by rezmus

Witam mam podobny problem.

Czyli rozumiem że wtyczka EU MI ta (kwadratowa) działać z Gateway 2v CN działać nie będzie mimo moda.

pr_2020_4_27_9_57_44_600_00.jpg

A co z tą wtyczką okrągłą Aqara ? ta działać będzie czy nie ? I czy potrzebny jest mod ?

aqara-smart-plug-gniazdko-eu-zigbee-30.j

Bo jak w aplikacji klikam na tą od Aqara to też dostaję komunikat "Urządzenie nie jest zgodne"

Edited by bbbq

• 3 weeks later...

to kwadratowe?

https://www.aliexpress.com/item/4000639285772.html?spm=a2g0o.cart.0.0.12433c00Qu42yC&mp=1