chrzaszczu18 Posted June 22, 2020 Share Posted June 22, 2020 Witam, Zakupiłem Aqara Xiaomi Gateway 2 ZigBee Wersja na serwer CN i gniazdka Gniazdko Xiaomi Mi Smart Power Plug ZIGBEE które są w standardzie EU. Wgrałem Mod i bramka się zalogowała, Wyświetla się jako Mi Control HUB, mam jeszcze dwa czujniki temperatury Mi Smart Temperature & Humidity Sensor i też się zalogowały. Nie mogę zalogować gniazdka, zarówno na regionie Polska, Chiny, Niemcy. Na liście widzę to gniazdko ale gdy w nie klikam mam niepodświetloną BRAMĘ i podpis że "urządzenie nie jest zgodne" Czy jest jakiś sposób żeby to ze sobą połączyć ? czy pozostaje wymiana bramy na EU lub gniazd na CN. Przeczytałem dużo wpisów na forum ale jestem nowy w temacie i nie znalazłem odwiedzi jak to zrobić. Z góry dziękuję za pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer rezmus Posted June 22, 2020 Developer Share Posted June 22, 2020 (edited) bramka aqara, czy mi? jaka wersja firmware. jesli ma logo mi/tarcze na srodku to nie obsluguje tego gniazdka. Edited June 22, 2020 by rezmus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrzaszczu18 Posted June 22, 2020 Author Share Posted June 22, 2020 wchodząc w informację o mam napisane "wersja wtyczki 2.77.1" zrobiłem zdjęcie pudełka ale aparat w telefonie nie daje rady tego wyostrzyć. Jeżeli gdzieś indziej sprawdza się tą wersję oprogramowania to proszę o podpowiedź Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer rezmus Posted June 22, 2020 Developer Share Posted June 22, 2020 bramka mi cn, firmware nie obsluguje gniazdka eu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...