Arus082 Posted March 15, 2018 Share Posted March 15, 2018 Witam, kupiłem zegarek Amazfit Pace i przy próbie sparowania telefonu (jeśli ma to znaczenie) iPhone X kodu QR wyskakuje błąd Próbowałem zmienić w ustawieniach na chiński ale nie wiem czy dobrze to zrobiłem, gdyż w ustawieniach itp mam nadal język polski... Ktoś ma jakiś pomysł? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axon Posted March 15, 2018 Share Posted March 15, 2018 Jaki masz ROM w zegarku? Oryginał US, oryginał CN czy Pacefied? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arus082 Posted March 15, 2018 Author Share Posted March 15, 2018 Mam Pacefied. Jest to wersja US. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axon Posted March 15, 2018 Share Posted March 15, 2018 Albo ROM Pacefied albo US. Zdecyduje się. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arus082 Posted March 15, 2018 Author Share Posted March 15, 2018 Pacefied. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axon Posted March 15, 2018 Share Posted March 15, 2018 To poczytaj bo było o tym sporo, Pacefied paruje się tylko z aplikacją amazfitwatch w wersji China. Jak pobrać i zalogować się do aplikacji jest gdzieś na forum. Nie mam iPhone-a więc nie poradzę bo nie chcę wprowadzać w błąd, ale wydaję mi się że musisz zmienić region w telefonie na Chiny i wtedy pobrać aplikację. Po tym logujesz się na konto xiaomi w aplikacji i dopiero sparujesz zegarek. Ale lepiej poczytaj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arus082 Posted March 15, 2018 Author Share Posted March 15, 2018 Przejrzałem całe forum i nie znalazłem pomocy, zmieniłem region na China, pobrałem Amazfit Watch i dalej błąd. Konto xiaomi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigl Posted March 15, 2018 Share Posted March 15, 2018 0. Odinstalowujesz appkę. 1. Zmieniasz region na Chiny. 2. Instalujesz appkę z Appstore. 3. Logujesz się na konto Xiaomi. 4. Parujesz zegarek. 5. Możesz już wrócić do regionu Polska. Jeśli nadal będzie problem to może jest nim coś na koncie Xiaomi - czytałem o takich przypadkach na forum XDA ale sam nigdy nic takiego nie miałem. I skoro tak to najlepiej spróbować na jakimś świeżym koncie Xiaomi (kogoś lub można założyć nowe) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sawiooo Posted April 24, 2018 Share Posted April 24, 2018 Tez miałem taki problem, pomogło zainstalowanie na nowo orginal rom (taki jaki miałeś jak kupiłeś Us lub Cn) porujesz i wygrywasz na nowo Peace jak coś to pomogę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.