Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Xiaomi Mijia CMSXJ16A komunikat Sorry, this device is not supported in your area


PiotrSz
 Share

Recommended Posts

Witam,zakupiłem kamerkę jak w tytule na Ali, po 3 miesiącach czekania dotarła. Miała byc wersja Global. Niestety próba instalacji i otwarcia w mihome kończy się komunikatem Sorry, this device is not supported in your area. Ustawiony region Chiny. Sprzedawca nie udziela jakiejkolwiek pomocy:(

Może macie jakis pomysł na taki przypadek?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Developer

chciales global, a podpinasz na chiny? ;) global to wszystko, tylko nie chiny. masz 3 opcje - zmiana regionu, downgrade firmware lub uzywanie mi home mod (tam usunelismy sprawdzanie).

Edited by rezmus
Link to comment
Share on other sites

W poprzednim zdaniu był błąd, to nie jest wersja global, sorki. Komunikat ten sam nie zależnie od tego jaki region ustawie;(  To wygladaxtrochectak jakbyby było weryfikowane miejsce logowania i blokowanie nie zależnie regionu wybranego w apce. Inne kamery i czujniki działają mi bez problemu:(

Edited by PiotrSz
Literowka
Link to comment
Share on other sites

Spytam inaczej ;) Chodzi mi o to że dawno temu kupowałem wersję China a teraz są w sprzedaży Global i każdy sprzedawca pisze co innego. Czy bez problemu podłącze tę global do mojego Huba na serwerze China?

Link to comment
Share on other sites

  • Developer

ciezko powiedziec bez kamery. model global/cn jest ten sam, wiec teoretycznie kazdy hub mozesz podpiac na dowolny region. ograniczenie moze byc regionlock w pluginie, wiec potrzeba moda. jesli dokupisz sama kamere bez huba to z tego co czytalem na regionie china mozna podpiac 1 kamere do huba, na pozostalych wiecej. nie wiem gdzie jest ograniczenie, czy firmware/chmura/plugin. moze to nieaktualne, bo czytalem jakis czas temu. dopiero maja w reku urzadzenie mozna cos kombinowac ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@rezmus

Mam też kamerę cmsxj11a i mam ten sam problem co PiotrSZ.  Jak mogłeś mu pomóc?  Czy muszę przesłać ten plik do bramki?
 
https://cdn.cnbj2.fds.api.mi-img.com/chuangmi-cdn/product/ipc016/firmware/IPC016_16.3.4.5_0081.zip

 

Zrobiłeś coś jeszcze?  Jak rozumiem, PiotrSZ dał ci dostęp.  Proszę wybaczyć mój biedny polski.  To nie jest mój pierwszy język.

Link to comment
Share on other sites

Dzenkuje barzo. I connected the gateway and i've added the camera. Now there ist no geoblock. But the camera doesn't work. If i want to use the Liveview i get the message "prepare for playing...90%" and nothing happens.

Screenshot_2020-04-23-22-15-48-390_com.xiaomi.smarthome.jpg

Link to comment
Share on other sites

Yes i've updated the camera. I've chosen the chinese region. Maybe i have to try another Region? On the Kapiba Page i've read that you don't use Mi Home App. Is it possible to use Xiaomi smarthome parts without the Mi Home App?

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

Announcements


×
×
  • Create New...