Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Brak połączenia z siecią viomi v2 vacuum cleaner


kmijas62
 Share

Recommended Posts

Po ostatnie aktualizacji sprzętowej po dwóch dniach viomi v2 vacuum cleaner wszedł w stan offline i nie mogę go połączyć z aplikacja co gorsza nie widać go w ogóle w sieci wifi .

Próby restartu sieci nic nie dają , reset do ustawień fabrycznych po mimo komunikatu nie udaje się zrobić, czy ktoś ma takie same problemy i znalazł rozwiazanie ?

Edited by [email protected]
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Witam, 
mam robot Xiaomi MI RObot i wszystko dobrze działało wraz z aplikacją na telefonie iPhone 11. Telefon przeszedł aktualizację automatyczną oprogramowania i nie mogę teraz łączyć się z odkurzaczem. Usunęłam urządzenie i próbuję dodać na nową ale nie widzę sieci Xiaomi w telefonie i n ie mogę się połączyć. Proszę o pomoc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Udało mi się połączyć po wykonaniu następujących czynności:

  1. Zacznijmy od naciśnięcia przycisku Home .
  2. Trzymaj przez ponad 5 sekund.
  3. Usłyszysz komunikat głosowy „ Powrót do ustawień fabrycznych ”, puść klawisz.
  4. Następnie kliknij ponownie przycisk Home, aż usłyszysz kolejną wiadomość głosową o przywracaniu ustawień fabrycznych.
Link to comment
Share on other sites

Odkurzacz zakupiony zeszłego lata, router w domu bardzo stary (bez WPA2). Na początku działało dobrze, po aktualizacji robot nie chciał się łączyć z siecią.

Udało mi się znaleźć takie tymczasowe obejście problemu:

1. Tymczasowa zmiana routera z WPA2. Na chwilę działało, nawet dało się go "oszukać" wracając do poprzedniego routera z tą samą nazwą sieci i hasłem. Niestety nowszy router musiałem oddać, a przy przymusowym wyłączeniu robota na dłużej już nie chciał się sparować

2. Jako że mam dwa telefony, z jednego robiłem hotspot  i łącząc się drugim do tej sieci i tak dało się sparować bez problemu. Oczywiście męczące było za każdym razem aktywować hotspot żeby włączyć odkurzanie..

 

W końcu wczoraj kupiłem nowszy router i ku mojemu zdziwieniu dalej problemy z łączeniem. Zacząłem dłubać (wyłączanie 5G, dorzucanie wifi5 etc) i doszukałem się zaskakującej dla mnie porady - "za długie lub zbyt skomplikowane hasło". Rzeczywiście na nowym routerze hasło wygenerowałem z czterema znakami specjalnymi. Zmieniając je na litery i cyfry viomi się połączył.

W artykule poniżej radzą też wyłączyć transmisje danych, która także może przeszkadzać.

https://smartrobotreviews.com/forum/tips/2805-xiaomi-mi-robot-vacuum-mop-p-wi-fi-issue.html

Edited by RMK
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
W dniu 6.02.2021 o 08:36, Pawel92 napisał:

Czy komuś udało się rozwiązać problem ?

Miałam ten sam problem. Udało się naprawić ? Wciskamy razem/ na raz guzik home i guzik wyłącz (około 3 sec- do uzyskania komunikatu) . Sprzęt od nowa jest widoczny w aplikacji i działa bez zarzutu.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 12.02.2021 o 19:23, Tomasz69 napisał:

Niestety podane czynnosci dotyczace przytrzymania przycisku "home" nie pomoglo

Miałam ten sam problem. Udało się naprawić ? Wciskamy razem/ na raz guzik home i guzik wyłącz (około 3 sec- do uzyskania komunikatu) . Sprzęt od nowa jest widoczny w aplikacji i działa bez zarzutu.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Witam wszystkich, 

Również miałem problem z tym,że Xiaomi nie widziało sieci wifi i próbowałem wszystkiego: odinstalowywanie aplikacji, różne hasła i nazwy sieci, przestawianie odkurzacza z bazą w różne miejsca, telefon i odkurzacz przy routerze, reset odkurzacza  I NIC. Odziwo wymyslilem żeby rozladować całkowicie odkurzaniem na ślepo i odłączeniem bazy... I Pomogło ! Po ponownym podłączeniu i chwilowym ładowaniu aplikacja  znowu sparowała odkurzacz z telefonem i wifi . 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Miałem podobny problem i udało mi się to rozwiązać, co prawda odkurzacz trochę inny, ale może u Was też zadziała.

Odkurzacz dopiero zakupiłem także pominąłem te porady z usuwaniem aplikacji z telefonu.

Taki zestaw mam:

- aplikacja: Xiaomi Mi Home w wersji 2.0.8.6137 (pokazuje mi, że jest nowa wersja, ale nie chcę mi jej pobrać nie wiem czemu),

- odkurzacz: Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential zakupiony tutaj https://m.euro.com.pl/odkurzacze-automatyczne/xiaomi-mi-robot-vacuum-mop-essential-.bhtml

- internet: UPC

Od początku miałem problem, żeby połączyć się z aplikacją. Ostatecznie zrobiłem następujące rzeczy:

1. Rozdzielilem sieć wifi z 2.4G/5G na dwie osobne zgodnie z tym, co napisano tutaj https://pytania.upc.pl/?q=fact_1008943 (mój odkurzacz działa tylko z 2.4G)

2. Połączyłem telefon z siecią 2.4G

3. Spróbowałem nawiązać połączenie (nie udało się i nie wiedziałem czemu)

4. Wszedłem ponownie w konfigurację sieci i zmieniłem szyfrowanie wifi z WPA-PSK/WPA2-PSK na samo WPA2-PSK dla sieci 2.4G - i nagle usłyszałem komunikat, że odkurzacz połączył się z wifi i odkurzacz pojawił się w aplikacji.

Czyli w sumie podejrzewam, że wystarczy tylko wykonanie powyższych kroków 1 oraz 4, a następnie połączenie odkurzacza.

Mam nadzieję, że to komuś pomoże.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
W dniu 1.06.2021 o 23:58, Kai napisał:

Miałem podobny problem i udało mi się to rozwiązać, co prawda odkurzacz trochę inny, ale może u Was też zadziała.

Odkurzacz dopiero zakupiłem także pominąłem te porady z usuwaniem aplikacji z telefonu.

Taki zestaw mam:

- aplikacja: Xiaomi Mi Home w wersji 2.0.8.6137 (pokazuje mi, że jest nowa wersja, ale nie chcę mi jej pobrać nie wiem czemu),

- odkurzacz: Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential zakupiony tutaj https://m.euro.com.pl/odkurzacze-automatyczne/xiaomi-mi-robot-vacuum-mop-essential-.bhtml

- internet: UPC

Od początku miałem problem, żeby połączyć się z aplikacją. Ostatecznie zrobiłem następujące rzeczy:

1. Rozdzielilem sieć wifi z 2.4G/5G na dwie osobne zgodnie z tym, co napisano tutaj https://pytania.upc.pl/?q=fact_1008943 (mój odkurzacz działa tylko z 2.4G)

2. Połączyłem telefon z siecią 2.4G

3. Spróbowałem nawiązać połączenie (nie udało się i nie wiedziałem czemu)

4. Wszedłem ponownie w konfigurację sieci i zmieniłem szyfrowanie wifi z WPA-PSK/WPA2-PSK na samo WPA2-PSK dla sieci 2.4G - i nagle usłyszałem komunikat, że odkurzacz połączył się z wifi i odkurzacz pojawił się w aplikacji.

Czyli w sumie podejrzewam, że wystarczy tylko wykonanie powyższych kroków 1 oraz 4, a następnie połączenie odkurzacza.

Mam nadzieję, że to komuś pomoże.

 

Potwierdzam, u mnie zadziałało. Tylko trzeba KONIECZNIE pamiętać o punkcie 2. :) Wszystko zrobiłem jak powyżej, ale nie połączyłem telefonu z nową siecią 2.4G. Męczyłem się chyba ze 2 godziny zanim doszedłem w do tego, że telefon mam połączony ze starą siecią ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
W dniu 6.02.2021 o 08:43, Pawel92 napisał:

Udało mi się połączyć po wykonaniu następujących czynności:

  1. Zacznijmy od naciśnięcia przycisku Home .
  2. Trzymaj przez ponad 5 sekund.
  3. Usłyszysz komunikat głosowy „ Powrót do ustawień fabrycznych ”, puść klawisz.
  4. Następnie kliknij ponownie przycisk Home, aż usłyszysz kolejną wiadomość głosową o przywracaniu ustawień fabrycznych.

Bardzo dziękuję. Mój Viomi po zmianie parametrów Access Pointa tak się zawiesił, że nie potrafił stworzyć po resecie ustawień sieciowych (3sek. Home i WŁĄCZ) swojej sieci viomi-... i nie mogłem go sparować. Pomogło mi przywrócenie ustawień fabrycznych.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

 

adblock-th.png

 

 

 

Our forum lives up to the advertisements displayed.
To browse the content of our forum, please disable AdBlock.

 

 

I accept