kmijas62 Posted March 28, 2020 Share Posted March 28, 2020 (edited) Po ostatnie aktualizacji sprzętowej po dwóch dniach viomi v2 vacuum cleaner wszedł w stan offline i nie mogę go połączyć z aplikacja co gorsza nie widać go w ogóle w sieci wifi . Próby restartu sieci nic nie dają , reset do ustawień fabrycznych po mimo komunikatu nie udaje się zrobić, czy ktoś ma takie same problemy i znalazł rozwiazanie ? Edited March 28, 2020 by [email protected] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmijas62 Posted March 28, 2020 Author Share Posted March 28, 2020 U mnie problem rozwiązany, mój ruter jest dwuzakresowy włączone były cały czas 2 zakresy i wszystko grało, by ponownie połączyć robota pomogło wyłączenie zakresu 5g i robocik się połączył bez problemu ' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krisq Posted March 30, 2020 Share Posted March 30, 2020 Router można skonfigurować tak aby sieć 5Gb/s i 2Gb/s były widziane jako osobne sieci. Wtedy świadomie można podejmować decyzję do której sieci się logujemy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balladyna Posted November 24, 2020 Share Posted November 24, 2020 Witam, mam robot Xiaomi MI RObot i wszystko dobrze działało wraz z aplikacją na telefonie iPhone 11. Telefon przeszedł aktualizację automatyczną oprogramowania i nie mogę teraz łączyć się z odkurzaczem. Usunęłam urządzenie i próbuję dodać na nową ale nie widzę sieci Xiaomi w telefonie i n ie mogę się połączyć. Proszę o pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubpal Posted November 24, 2020 Share Posted November 24, 2020 A wprowadzasz odkurzacz w tryb parowania? Możesz też spróbować usunąć aplikację i dane (nie jestem pewien jak to działa w iPhonie) i zainstalować jeszcze raz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balladyna Posted November 26, 2020 Share Posted November 26, 2020 tak, usunęłam również aplikację i zainstalowałam jeszcze raz, ale niesety to nie działa. Na innym telefonie również zainstalowałam aplikację i tel też nie widzie sieci odkurzacza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mis_dj Posted December 6, 2020 Share Posted December 6, 2020 U mnie dzieje się to samo. Po resecie urządzenia już go nie potrafię z powrotem sparować. Próbowałem na trzech urządzeniach resetować. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatrykMowi Posted December 6, 2020 Share Posted December 6, 2020 Jest jakiś sposób na cofnięcie aktualizacji? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrowka134 Posted January 2, 2021 Share Posted January 2, 2021 Mam ten sam problem od dłuższego czasu . Nie moge polaczyc odkurzacza z internetowym. Moze ktos mi w tym pomóc? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patcar Posted January 5, 2021 Share Posted January 5, 2021 Ma ktoś może rozwiązanie tego problemu bo u mnie jest dokładnie to samo. Urządzenie widoczne jak szukam wifi w telefonie, a gdy próbuję przez aplikację nie chce się połączyć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtekzpolski Posted January 23, 2021 Share Posted January 23, 2021 Mam dokładnie ten sam problem z vacum V3 urządzenie jest w stanie offline później usunąłem aplikacje zainstalowałem na nowo i nie mogę dodać odkurzacza na nowo - a ostrzegano mnie przed Xiaomi - sprzęt tak, ale oprogramowanie to jakieś nieporozumienie i to prawda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer rezmus Posted January 23, 2021 Developer Share Posted January 23, 2021 tworzy siec wifi jak mu zresetujesz wifi, czyli wprowadzisz w tryb parowania? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtekzpolski Posted January 25, 2021 Share Posted January 25, 2021 No właśnie nie tworzy nie widzę go naliscie wifi ani na IOS ani na androidzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawel92 Posted February 6, 2021 Share Posted February 6, 2021 Czy komuś udało się rozwiązać problem ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawel92 Posted February 6, 2021 Share Posted February 6, 2021 Mam identycznie... to samo na iPhone jak i androidzie. Nie widać sieci wifi podczas parowania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawel92 Posted February 6, 2021 Share Posted February 6, 2021 Udało mi się połączyć po wykonaniu następujących czynności: Zacznijmy od naciśnięcia przycisku Home . Trzymaj przez ponad 5 sekund. Usłyszysz komunikat głosowy „ Powrót do ustawień fabrycznych ”, puść klawisz. Następnie kliknij ponownie przycisk Home, aż usłyszysz kolejną wiadomość głosową o przywracaniu ustawień fabrycznych. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz69 Posted February 12, 2021 Share Posted February 12, 2021 Niestety podane czynnosci dotyczace przytrzymania przycisku "home" nie pomoglo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RMK Posted February 14, 2021 Share Posted February 14, 2021 (edited) Odkurzacz zakupiony zeszłego lata, router w domu bardzo stary (bez WPA2). Na początku działało dobrze, po aktualizacji robot nie chciał się łączyć z siecią. Udało mi się znaleźć takie tymczasowe obejście problemu: 1. Tymczasowa zmiana routera z WPA2. Na chwilę działało, nawet dało się go "oszukać" wracając do poprzedniego routera z tą samą nazwą sieci i hasłem. Niestety nowszy router musiałem oddać, a przy przymusowym wyłączeniu robota na dłużej już nie chciał się sparować 2. Jako że mam dwa telefony, z jednego robiłem hotspot i łącząc się drugim do tej sieci i tak dało się sparować bez problemu. Oczywiście męczące było za każdym razem aktywować hotspot żeby włączyć odkurzanie.. W końcu wczoraj kupiłem nowszy router i ku mojemu zdziwieniu dalej problemy z łączeniem. Zacząłem dłubać (wyłączanie 5G, dorzucanie wifi5 etc) i doszukałem się zaskakującej dla mnie porady - "za długie lub zbyt skomplikowane hasło". Rzeczywiście na nowym routerze hasło wygenerowałem z czterema znakami specjalnymi. Zmieniając je na litery i cyfry viomi się połączył. W artykule poniżej radzą też wyłączyć transmisje danych, która także może przeszkadzać. https://smartrobotreviews.com/forum/tips/2805-xiaomi-mi-robot-vacuum-mop-p-wi-fi-issue.html Edited February 14, 2021 by RMK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikola Posted March 16, 2021 Share Posted March 16, 2021 W dniu 6.02.2021 o 08:36, Pawel92 napisał: Czy komuś udało się rozwiązać problem ? Miałam ten sam problem. Udało się naprawić ? Wciskamy razem/ na raz guzik home i guzik wyłącz (około 3 sec- do uzyskania komunikatu) . Sprzęt od nowa jest widoczny w aplikacji i działa bez zarzutu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikola Posted March 16, 2021 Share Posted March 16, 2021 W dniu 12.02.2021 o 19:23, Tomasz69 napisał: Niestety podane czynnosci dotyczace przytrzymania przycisku "home" nie pomoglo Miałam ten sam problem. Udało się naprawić ? Wciskamy razem/ na raz guzik home i guzik wyłącz (około 3 sec- do uzyskania komunikatu) . Sprzęt od nowa jest widoczny w aplikacji i działa bez zarzutu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knosi Posted April 1, 2021 Share Posted April 1, 2021 Witam wszystkich, Również miałem problem z tym,że Xiaomi nie widziało sieci wifi i próbowałem wszystkiego: odinstalowywanie aplikacji, różne hasła i nazwy sieci, przestawianie odkurzacza z bazą w różne miejsca, telefon i odkurzacz przy routerze, reset odkurzacza I NIC. Odziwo wymyslilem żeby rozladować całkowicie odkurzaniem na ślepo i odłączeniem bazy... I Pomogło ! Po ponownym podłączeniu i chwilowym ładowaniu aplikacja znowu sparowała odkurzacz z telefonem i wifi . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kai Posted June 1, 2021 Share Posted June 1, 2021 Miałem podobny problem i udało mi się to rozwiązać, co prawda odkurzacz trochę inny, ale może u Was też zadziała. Odkurzacz dopiero zakupiłem także pominąłem te porady z usuwaniem aplikacji z telefonu. Taki zestaw mam: - aplikacja: Xiaomi Mi Home w wersji 2.0.8.6137 (pokazuje mi, że jest nowa wersja, ale nie chcę mi jej pobrać nie wiem czemu), - odkurzacz: Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential zakupiony tutaj https://m.euro.com.pl/odkurzacze-automatyczne/xiaomi-mi-robot-vacuum-mop-essential-.bhtml - internet: UPC Od początku miałem problem, żeby połączyć się z aplikacją. Ostatecznie zrobiłem następujące rzeczy: 1. Rozdzielilem sieć wifi z 2.4G/5G na dwie osobne zgodnie z tym, co napisano tutaj https://pytania.upc.pl/?q=fact_1008943 (mój odkurzacz działa tylko z 2.4G) 2. Połączyłem telefon z siecią 2.4G 3. Spróbowałem nawiązać połączenie (nie udało się i nie wiedziałem czemu) 4. Wszedłem ponownie w konfigurację sieci i zmieniłem szyfrowanie wifi z WPA-PSK/WPA2-PSK na samo WPA2-PSK dla sieci 2.4G - i nagle usłyszałem komunikat, że odkurzacz połączył się z wifi i odkurzacz pojawił się w aplikacji. Czyli w sumie podejrzewam, że wystarczy tylko wykonanie powyższych kroków 1 oraz 4, a następnie połączenie odkurzacza. Mam nadzieję, że to komuś pomoże. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirek Posted June 26, 2021 Share Posted June 26, 2021 W dniu 1.06.2021 o 23:58, Kai napisał: Miałem podobny problem i udało mi się to rozwiązać, co prawda odkurzacz trochę inny, ale może u Was też zadziała. Odkurzacz dopiero zakupiłem także pominąłem te porady z usuwaniem aplikacji z telefonu. Taki zestaw mam: - aplikacja: Xiaomi Mi Home w wersji 2.0.8.6137 (pokazuje mi, że jest nowa wersja, ale nie chcę mi jej pobrać nie wiem czemu), - odkurzacz: Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential zakupiony tutaj https://m.euro.com.pl/odkurzacze-automatyczne/xiaomi-mi-robot-vacuum-mop-essential-.bhtml - internet: UPC Od początku miałem problem, żeby połączyć się z aplikacją. Ostatecznie zrobiłem następujące rzeczy: 1. Rozdzielilem sieć wifi z 2.4G/5G na dwie osobne zgodnie z tym, co napisano tutaj https://pytania.upc.pl/?q=fact_1008943 (mój odkurzacz działa tylko z 2.4G) 2. Połączyłem telefon z siecią 2.4G 3. Spróbowałem nawiązać połączenie (nie udało się i nie wiedziałem czemu) 4. Wszedłem ponownie w konfigurację sieci i zmieniłem szyfrowanie wifi z WPA-PSK/WPA2-PSK na samo WPA2-PSK dla sieci 2.4G - i nagle usłyszałem komunikat, że odkurzacz połączył się z wifi i odkurzacz pojawił się w aplikacji. Czyli w sumie podejrzewam, że wystarczy tylko wykonanie powyższych kroków 1 oraz 4, a następnie połączenie odkurzacza. Mam nadzieję, że to komuś pomoże. Potwierdzam, u mnie zadziałało. Tylko trzeba KONIECZNIE pamiętać o punkcie 2. Wszystko zrobiłem jak powyżej, ale nie połączyłem telefonu z nową siecią 2.4G. Męczyłem się chyba ze 2 godziny zanim doszedłem w do tego, że telefon mam połączony ze starą siecią Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viwian Posted July 17, 2021 Share Posted July 17, 2021 Zmieniłam tylko szyfrowanie wifi z WPA-PSK/WPA2-PSK na samo WPA2-PSK dla sieci 2.4G tak jak poradził KAI i zadziałało. Nie rozdzielałam sieci wifi z 2.4G/5G. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zbych Posted May 25 Share Posted May 25 W dniu 6.02.2021 o 08:43, Pawel92 napisał: Udało mi się połączyć po wykonaniu następujących czynności: Zacznijmy od naciśnięcia przycisku Home . Trzymaj przez ponad 5 sekund. Usłyszysz komunikat głosowy „ Powrót do ustawień fabrycznych ”, puść klawisz. Następnie kliknij ponownie przycisk Home, aż usłyszysz kolejną wiadomość głosową o przywracaniu ustawień fabrycznych. Bardzo dziękuję. Mój Viomi po zmianie parametrów Access Pointa tak się zawiesił, że nie potrafił stworzyć po resecie ustawień sieciowych (3sek. Home i WŁĄCZ) swojej sieci viomi-... i nie mogłem go sparować. Pomogło mi przywrócenie ustawień fabrycznych. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.