Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Brak połączenia z siecią viomi v2 vacuum cleaner


kmijas62
 Share

Recommended Posts

Po ostatnie aktualizacji sprzętowej po dwóch dniach viomi v2 vacuum cleaner wszedł w stan offline i nie mogę go połączyć z aplikacja co gorsza nie widać go w ogóle w sieci wifi .

Próby restartu sieci nic nie dają , reset do ustawień fabrycznych po mimo komunikatu nie udaje się zrobić, czy ktoś ma takie same problemy i znalazł rozwiazanie ?

Edited by [email protected]
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Witam, 
mam robot Xiaomi MI RObot i wszystko dobrze działało wraz z aplikacją na telefonie iPhone 11. Telefon przeszedł aktualizację automatyczną oprogramowania i nie mogę teraz łączyć się z odkurzaczem. Usunęłam urządzenie i próbuję dodać na nową ale nie widzę sieci Xiaomi w telefonie i n ie mogę się połączyć. Proszę o pomoc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Mam dokładnie ten sam problem z vacum V3 urządzenie jest w stanie offline później usunąłem aplikacje zainstalowałem na nowo i nie mogę dodać odkurzacza na nowo - a ostrzegano mnie przed Xiaomi - sprzęt tak, ale oprogramowanie to jakieś nieporozumienie i to prawda 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Udało mi się połączyć po wykonaniu następujących czynności:

  1. Zacznijmy od naciśnięcia przycisku Home .
  2. Trzymaj przez ponad 5 sekund.
  3. Usłyszysz komunikat głosowy „ Powrót do ustawień fabrycznych ”, puść klawisz.
  4. Następnie kliknij ponownie przycisk Home, aż usłyszysz kolejną wiadomość głosową o przywracaniu ustawień fabrycznych.
Link to comment
Share on other sites

Odkurzacz zakupiony zeszłego lata, router w domu bardzo stary (bez WPA2). Na początku działało dobrze, po aktualizacji robot nie chciał się łączyć z siecią.

Udało mi się znaleźć takie tymczasowe obejście problemu:

1. Tymczasowa zmiana routera z WPA2. Na chwilę działało, nawet dało się go "oszukać" wracając do poprzedniego routera z tą samą nazwą sieci i hasłem. Niestety nowszy router musiałem oddać, a przy przymusowym wyłączeniu robota na dłużej już nie chciał się sparować

2. Jako że mam dwa telefony, z jednego robiłem hotspot  i łącząc się drugim do tej sieci i tak dało się sparować bez problemu. Oczywiście męczące było za każdym razem aktywować hotspot żeby włączyć odkurzanie..

 

W końcu wczoraj kupiłem nowszy router i ku mojemu zdziwieniu dalej problemy z łączeniem. Zacząłem dłubać (wyłączanie 5G, dorzucanie wifi5 etc) i doszukałem się zaskakującej dla mnie porady - "za długie lub zbyt skomplikowane hasło". Rzeczywiście na nowym routerze hasło wygenerowałem z czterema znakami specjalnymi. Zmieniając je na litery i cyfry viomi się połączył.

W artykule poniżej radzą też wyłączyć transmisje danych, która także może przeszkadzać.

https://smartrobotreviews.com/forum/tips/2805-xiaomi-mi-robot-vacuum-mop-p-wi-fi-issue.html

Edited by RMK
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
W dniu 6.02.2021 o 08:36, Pawel92 napisał:

Czy komuś udało się rozwiązać problem ?

Miałam ten sam problem. Udało się naprawić 😁 Wciskamy razem/ na raz guzik home i guzik wyłącz (około 3 sec- do uzyskania komunikatu) . Sprzęt od nowa jest widoczny w aplikacji i działa bez zarzutu.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 12.02.2021 o 19:23, Tomasz69 napisał:

Niestety podane czynnosci dotyczace przytrzymania przycisku "home" nie pomoglo

Miałam ten sam problem. Udało się naprawić 😁 Wciskamy razem/ na raz guzik home i guzik wyłącz (około 3 sec- do uzyskania komunikatu) . Sprzęt od nowa jest widoczny w aplikacji i działa bez zarzutu.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Witam wszystkich, 

Również miałem problem z tym,że Xiaomi nie widziało sieci wifi i próbowałem wszystkiego: odinstalowywanie aplikacji, różne hasła i nazwy sieci, przestawianie odkurzacza z bazą w różne miejsca, telefon i odkurzacz przy routerze, reset odkurzacza  I NIC. Odziwo wymyslilem żeby rozladować całkowicie odkurzaniem na ślepo i odłączeniem bazy... I Pomogło ! Po ponownym podłączeniu i chwilowym ładowaniu aplikacja  znowu sparowała odkurzacz z telefonem i wifi . 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Miałem podobny problem i udało mi się to rozwiązać, co prawda odkurzacz trochę inny, ale może u Was też zadziała.

Odkurzacz dopiero zakupiłem także pominąłem te porady z usuwaniem aplikacji z telefonu.

Taki zestaw mam:

- aplikacja: Xiaomi Mi Home w wersji 2.0.8.6137 (pokazuje mi, że jest nowa wersja, ale nie chcę mi jej pobrać nie wiem czemu),

- odkurzacz: Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential zakupiony tutaj https://m.euro.com.pl/odkurzacze-automatyczne/xiaomi-mi-robot-vacuum-mop-essential-.bhtml

- internet: UPC

Od początku miałem problem, żeby połączyć się z aplikacją. Ostatecznie zrobiłem następujące rzeczy:

1. Rozdzielilem sieć wifi z 2.4G/5G na dwie osobne zgodnie z tym, co napisano tutaj https://pytania.upc.pl/?q=fact_1008943 (mój odkurzacz działa tylko z 2.4G)

2. Połączyłem telefon z siecią 2.4G

3. Spróbowałem nawiązać połączenie (nie udało się i nie wiedziałem czemu)

4. Wszedłem ponownie w konfigurację sieci i zmieniłem szyfrowanie wifi z WPA-PSK/WPA2-PSK na samo WPA2-PSK dla sieci 2.4G - i nagle usłyszałem komunikat, że odkurzacz połączył się z wifi i odkurzacz pojawił się w aplikacji.

Czyli w sumie podejrzewam, że wystarczy tylko wykonanie powyższych kroków 1 oraz 4, a następnie połączenie odkurzacza.

Mam nadzieję, że to komuś pomoże.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
W dniu 1.06.2021 o 23:58, Kai napisał:

Miałem podobny problem i udało mi się to rozwiązać, co prawda odkurzacz trochę inny, ale może u Was też zadziała.

Odkurzacz dopiero zakupiłem także pominąłem te porady z usuwaniem aplikacji z telefonu.

Taki zestaw mam:

- aplikacja: Xiaomi Mi Home w wersji 2.0.8.6137 (pokazuje mi, że jest nowa wersja, ale nie chcę mi jej pobrać nie wiem czemu),

- odkurzacz: Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential zakupiony tutaj https://m.euro.com.pl/odkurzacze-automatyczne/xiaomi-mi-robot-vacuum-mop-essential-.bhtml

- internet: UPC

Od początku miałem problem, żeby połączyć się z aplikacją. Ostatecznie zrobiłem następujące rzeczy:

1. Rozdzielilem sieć wifi z 2.4G/5G na dwie osobne zgodnie z tym, co napisano tutaj https://pytania.upc.pl/?q=fact_1008943 (mój odkurzacz działa tylko z 2.4G)

2. Połączyłem telefon z siecią 2.4G

3. Spróbowałem nawiązać połączenie (nie udało się i nie wiedziałem czemu)

4. Wszedłem ponownie w konfigurację sieci i zmieniłem szyfrowanie wifi z WPA-PSK/WPA2-PSK na samo WPA2-PSK dla sieci 2.4G - i nagle usłyszałem komunikat, że odkurzacz połączył się z wifi i odkurzacz pojawił się w aplikacji.

Czyli w sumie podejrzewam, że wystarczy tylko wykonanie powyższych kroków 1 oraz 4, a następnie połączenie odkurzacza.

Mam nadzieję, że to komuś pomoże.

 

Potwierdzam, u mnie zadziałało. Tylko trzeba KONIECZNIE pamiętać o punkcie 2. :) Wszystko zrobiłem jak powyżej, ale nie połączyłem telefonu z nową siecią 2.4G. Męczyłem się chyba ze 2 godziny zanim doszedłem w do tego, że telefon mam połączony ze starą siecią ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

 

adblock-th.png

 

 

 

Our forum lives up to the advertisements displayed.
To browse the content of our forum, please disable AdBlock.

 

 

I accept