Mirrras Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 Witajcie, od kilku tygodni mamy to zbawienne urządzenie w domu :) Ale ostatnio się zbiesił ;) i przestał łączyć z routerem. Mam zalecenie sprzedającego by zaktualizować firmware ale nie wiem jak to zrobić a oni nie są w stanie mi podpowiedzieć. Reset sieci nie działa - nie łączy ponownie. Deinstalacja i ponowna instalacja aplikacji Xiomi Home - nie rozwiązała problemu. Nie widzę też wewnętrznej sieci odkurzacza (viomi-vacuum...). Czy spotkaliście się z takim problemem? Czy możecie podpowiedzieć jak zaktualizować firmware w odkurzaczu? Dzięki, Mirek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmijas62 Posted March 28, 2020 Share Posted March 28, 2020 Dzisiaj zerwało się połączenie i mam identyczny problem a stało się to po dwóch dniach po aktualizacji firmware. Zalecenie sprzedającego jest bez sensu bo jak cokolwiek aktualizować jak robot nie łączy się z siecią. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmijas62 Posted March 28, 2020 Share Posted March 28, 2020 U mnie problem rozwiązany, mój ruter jest dwuzakresowy włączone były cały czas 2 zakresy i wszystko grało, by ponownie połączyć robota pomogło wyłączenie zakresu 5g i robocik się połączył bez problemu ' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirrras Posted March 29, 2020 Author Share Posted March 29, 2020 U mnie problem "sam" się rozwiązał. Przez kilka dni włączałem go z palca aż pewnego dnia znów się połączył. Nic nie zmieniałem w ustawieniach routera. Ale dzięki za info. Gdyby się ponownie ten problem pojawił sprawdzę Twoje rozwiązanie :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.