Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Odkurzacz VIOMI V2 Pro


Mirrras
 Share

Recommended Posts

Witajcie,

od kilku tygodni mamy to zbawienne urządzenie w domu :) Ale ostatnio się zbiesił ;) i przestał łączyć z routerem. Mam zalecenie sprzedającego by zaktualizować firmware ale nie wiem jak to zrobić a oni nie są w stanie mi podpowiedzieć. 

Reset sieci nie działa - nie łączy ponownie.

Deinstalacja i ponowna instalacja aplikacji Xiomi Home - nie rozwiązała problemu.

Nie widzę też wewnętrznej sieci odkurzacza (viomi-vacuum...).

Czy spotkaliście się z takim problemem?

Czy możecie podpowiedzieć jak zaktualizować firmware w odkurzaczu?

Dzięki,
Mirek 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

U mnie problem "sam" się rozwiązał. Przez kilka dni włączałem go z palca aż pewnego dnia znów się połączył. Nic nie zmieniałem w ustawieniach routera. Ale dzięki za info. Gdyby się ponownie ten problem pojawił sprawdzę Twoje rozwiązanie :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

 

adblock-th.png

 

 

 

Our forum lives up to the advertisements displayed.
To browse the content of our forum, please disable AdBlock.

 

 

I accept