Agaton Posted February 18, 2020 Share Posted February 18, 2020 Cześć. Dziś kupiłem amazfit gts, wcześniej mialam mi band 4. Jak przy bandzie zero problemow. Tak przy nowym sprzęcie brak rekacji z moim telefonem. Nie moge go sparowac. A na innym telefonie zrobiłam próbę i dziala co moze byc przyczyna? Stary sprzęt byl rozlaczony, aplikacja rowniez stara usunieta. Nawet haslo zresetowalam na mi... nie mam pojecia. Jesli nic nie zadziała oddam sprzęt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snow.leopard Posted February 19, 2020 Share Posted February 19, 2020 Jeśli łączy się z innym sprzętem to nie jest to wina zegarka. 1. Jaki telefon / jaki system ? 2. Jaki dokładnie błąd się pojawia i w którym momencie? 3. Czy przy uruchamianiu amazfit (zakładam że z tej aplikacji korzystasz) przyznałaś uprawnienia o które prosiła aplikacja? 4. Czy przy próbie parowania zegarka, na telefonie była włączona lokalizacja? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agaton Posted February 19, 2020 Author Share Posted February 19, 2020 Cześć, problem rozwiązany, moj telefon go blokowal, wykrywal jako niechciane urzadzenie. Samsung A7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.