Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Odkurzacz Xiaomi Viomi v2 Pro (EU) - opinie i wrażenia


Recommended Posts

  • Replies 212
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

zainstaluj ostatnia wesje, ewentualnie zmien 2 opcje na  /SmartHome/logs/vevs/ (tak bylo do niedawna, teraz jest opcja 1, ale nie pamietam od ktorej wersji). zobacz, czy mi home ma uprawnienia do pamieci (storage), ewentualnie zobacz po lte, bo moze logowanie lokalnego miio po wifi nie dziala. u mnie na udostepnionym v6 dziala bez problemu.

{"id":5298,"method":"set_mode_withroom","params":[0,1,1,11]} z tego co pamietam to [X,Y,LEN,ID] X tryb 0 odkurzanie, 1 mop Y start 1, stop (pauza?) 2 LEN ilosc pomieszczen do sprzatania ID lista id pomieszczen ale musisz sobie sam z logami potestowac. teraz robisz katalog /vevs/automations/ i wrzucasz tam przykladowo taki json, ktory po uzyciu w automatyzacji (timer, reczna, inne warunki) powinien sprzatac kuchnie viomi.vacuum.v6.json

zeby zrobic konwersje z viomi app do mi home trzeba bylo miec specjalny firmware flashowany po usb w trybie serwisiowym allwinner i pozniej zaladowac dane autoryzacyjne (did/key) do chmury xiaomi. znam tylko 1 przypadek osoby, ktora to od nich dostala po maglowaniu przez miesiac na wechat, ale to bylo zaraz po wyjsciu odkurzacza jak sie jeszcze odzywali

Posted Images

  • Developer

masz ostatni firmware 3.5.8_0041? jesli tak to ustaw polski jezyk w mi home i wejdz w ustawienia odkurzacza do menu instalacji voice packow. zobacz, czy jest polski.

Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, Mika napisał:

Viomi v2 pro odkurza pomieszczenie dookoła, następnie  się wyłącza. Nie wraca także do ładowarki. Co to za przyczyną?

Ponawiam prośbę o rozwiązanie problemu.

Link to post
Share on other sites
  • Developer

polski voice pack mozna dodac zmieniajac w pluginie id 1000142

voiceKeys: ['en', 'zh', 'de', 'ru'],

na

voiceKeys: ['en', 'zh', 'de', 'es', 'it', 'ko', 'pl', 'ru', 'th', 'fr', 'pt', 'tr', 'zh_hk'],

lub poczekac na aktualizacje plugina, bo w kolejnej wersji te wszystkie jezyki beda w standardzie.

 

Screenshot_2021-01-03-17-10-35-339_com.xiaomi.smarthome.png

Link to post
Share on other sites

Witam, 

Jestem posiadaczem viomi pro v2 od niecałego roku i wszystko było ok, gdy od jakiś kilku miesięcy odkurzacz samoistnie przechodzi w tryb offline i muszę go restartowować ręcznie. Czytałem poprzednie posty o tym, ale nic nie pomogło, ktoś spotkał się może z tym problemem i go rozwiązał? 

Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, rezmus napisał:

polski voice pack mozna dodac zmieniajac w pluginie id 1000142


voiceKeys: ['en', 'zh', 'de', 'ru'],

na


voiceKeys: ['en', 'zh', 'de', 'es', 'it', 'ko', 'pl', 'ru', 'th', 'fr', 'pt', 'tr', 'zh_hk'],

lub poczekac na aktualizacje plugina, bo w kolejnej wersji te wszystkie jezyki beda w standardzie.

 

Screenshot_2021-01-03-17-10-35-339_com.xiaomi.smarthome.png

Witam

czy mógłbyś napisac krok po kroku jak edytowac owy plugin i gdzie go szukac. za zadne skarby nie moge znalezc tego plugina znalazlem folder o nazwie 1000142 i nic wiecej.

z góry dziekuje

Link to post
Share on other sites
50 minut temu, many007 napisał:

Witam

czy mógłbyś napisac krok po kroku jak edytowac owy plugin i gdzie go szukac. za zadne skarby nie moge znalezc tego plugina znalazlem folder o nazwie 1000142 i nic wiecej.

z góry dziekuje

Temat Zamykam, juz wszystko ogarniete, znalezione, podmienione, jezyk polski dziala jak należy 

Link to post
Share on other sites
18 minut temu, Bulka159 napisał:

Możesz powiedzieć jak to zrobiłeś?

Witam 

jakikolwiek menadzer plikow

wchodzisz Android/data/com.xioami.smarthome/files/plugin/install/rn/1000142/1012702/android/ tam znajduje sie plik main.bundle kopiujesz na komputer otwierasz go w notatniku, klikasz u góry : edycja pozniej klikasz znajdz.  wpisujesz w polu wyszukaj : voiceKeys i klikasz Znajdz nastepny, za drugim razem jak klikniesz znjadz nastepny powinienes zobaczyc cos takiego

voiceKeys: ['en', 'zh', 'de', 'ru'],

jak juz to masz to zmien na takie cos

voiceKeys: ['en', 'zh', 'de', 'es', 'it', 'ko', 'pl', 'ru', 'th', 'fr', 'pt', 'tr', 'zh_hk'],

jak juz to zrobisz zapisujesz sprawdzasz czy nazwa sie nie zmienila ma byc main.bundle i kopiujesz w miejsce wskazane na poczatku opisu klikasz ze chcesz zamienic miejscami pliki odpalasz xiaomihome wchodzisz w odkurzacz tam u gory 3 kropki tam znajdujesz voice settings i wybierasz jezyk polski. korzystamy oczywiscie z xiaomihome ze strony www.kapiba.ru

Link to post
Share on other sites

U mnie na tel. plik "main.bundle" znajduje się w: data/data/com.xioami.smarthome/files/plugin/install/rn/1000142/1012702/android/

Dziekuje za opis many007

Edited by poul
Link to post
Share on other sites
W dniu 28.09.2020 o 21:04, Amnesia napisał:

Nie koniecznie musi to być uszkodzony czujnik. Odkurzacz rozpoznaje pojemnik na kurz dzięki małemu magnesowi umieszczonemu w filtrze zakładanym na pojemnik (patrz zaznaczone na fotce). Moim zdanie mogą być takie przyczyny:

- nie zakładasz tego dodatkowego filtra a masz zamiar odkurzać pojemnikiem (jest tam też siatka)

- wypadł ci magnesik

- dopiero na końcu stawiał bym na czujnik

A czy jest sprawny czujnik możesz to sprawdzić przykładając magnes w komorze odkurzacza. Powinien odpowiedzieć że "został zainstalowany pojemnik na kurz" - "dust container has been installed"

Filtr.png

filtr sprawdzony - magnes jest

test dodatkowym magnesem zrobiłem - odkurzacz informuje mnie o zainstalowaniu pojemnika na wodę!!??!!

Po dzisiejszej aktualizacji oprogramowania 358 0041 myślałem że nastąpił cud - zauważył pojemnik na kurz ale tylko na 20 sekund........poza tym bez zmian dalej lipa.

Jeśli to czujnik to gdzie wymienić, serwis AZE tam gdzie kupiłem sprzęt wypiął się na mnie i twierdzi że to wina wadliwego oprogramowania - bzdura jakaś. Polecacie jakiś poważny serwis?

[email protected]

Edited by Rogmann
Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, Rogmann napisał:

filtr sprawdzony - magnes jest

test dodatkowym magnesem zrobiłem - odkurzacz informuje mnie o zainstalowaniu pojemnika na wodę!!??!!

Po dzisiejszej aktualizacji oprogramowania 358 0041 myślałem że nastąpił cud - zauważył pojemnik na kurz ale tylko na 20 sekund........poza tym bez zmian dalej lipa.

Jeśli to czujnik to gdzie wymienić, serwis AZE tam gdzie kupiłem sprzęt wypiął się na mnie i twierdzi że to wina wadliwego oprogramowania - bzdura jakaś. Polecacie jakiś poważny serwis?

[email protected]

Są 2 czujniki, jeden wykrywający pojemnik, drugi wykrywający filtr. 

Gdy zadziałają obydwa to masz włożony pojemnik 2 w 1, gdy ten od filtra to pojemnik tylko na kurz, gdy ten od pojemnika to pojemnik tylko na wodę. 

 

Sklep rękojmia - żądanie naprawy, zwrotu kasy lub wymiany na egzemplarz bez wady, jak sobie wybierzesz, nie mają prawa odmówić. Przed tym poczytaj jak skorzystać z niej. 

Edited by CiekawyŚwiata
Link to post
Share on other sites

Witam, czy ktoś się orientuje czy da się włożyć baterię 5200mAh z wersji V3 do V2? Czy komora ma taki sam rozmiar? Zastanawiam się czy oprogramowanie/sterownik prawidłowo będzie działał.
Na razie nie widzę oznak słabszego działania oryginalnego ogniwa, ale chciałbym być przygotowany w razie czego.

Link to post
Share on other sites
W dniu 3.01.2020 o 12:29, rezmus napisał:

{"id":5298,"method":"set_mode_withroom","params":[0,1,1,11]}

z tego co pamietam to [X,Y,LEN,ID]

X tryb 0 odkurzanie, 1 mop
Y start 1, stop (pauza?) 2
LEN ilosc pomieszczen do sprzatania
ID lista id pomieszczen

ale musisz sobie sam z logami potestowac. teraz robisz katalog /vevs/automations/ i wrzucasz tam przykladowo taki json, ktory po uzyciu w automatyzacji (timer, reczna, inne warunki) powinien sprzatac kuchnie ;)

viomi.vacuum.v6.json 794 B · 21 pobrań

Hej Wam,

od kilku dni mam  Viomi SE i chciałbym przyciskiem w pomieszczeniu przywoływać odkurzacz do odkurzenia tego pomieszczenia. Niestety nieudolnie próbuję coś zrobić z tego opisu powyżej ale bez powodzenia. Coś robię nie tak. Jak namierzyć ID/numer/nazwę pomieszczenia. Pomożecie stworzyć *.json?

W załączniku log z odkurzania dwóch pomieszczeń zastartowany z aplikacji.

Dzięki!

375525075.txt

Link to post
Share on other sites

Mam Viomi V2 i wszystko bylo okey do dzisiaj, tzn. nie kręci sie boczna szczotka. Zrobilem reset do ustawień fabrycznych, wszystko wyczyszczone (akurat pod szczotką było czysto), recznie sie obraca ale z lekkim oporem. Już chciałem rozkręcać ale jest plomba na jednej ze srubek. Złożyłem reklamacje na banggod i czekam na wiadomość. Może ktoś z szanownego grona wie co mogło paść? Dolna szczotka działa normalnie, żaden błąd sie nie pokazuje. 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
W lipcu zakupiłam odkurzacz VIOMI V2 PRO. Wszystko działało poprawnie do soboty. Po odpaleniu z aplikacji MY HOME odkurzania pomieszczenia, odkurzacz ożył na chwilę po czy wyłączył się. Nie zdążył nawet odjechać od bazy. Nie chce wystartować ani z aplikacji, ani po kliknięciu start na urządzeniu. Za kazdym razem na chwilę ożywa (działając jakby na zwolnionych obrotach) po czym po okręceniu się 2x wokół własnej osi, wyłącza się. Nie chce nawet wrócić do bazy. Restartowałam połączenie sieciowe z urządzeniem. Usuwałam urządzenie w aplikacji i dodawałam ponownie. Nie pomogło nawet odinstalowanie aplikacji i ponowne zainstalowanie/dodanie urządzenia. Za każdym razem sytuacja wygląda tak samo.
Urządzenie nie chce działać.
Macie jakieś pomysły co to jest?
 
Zgłosiłam reklamację do Geekbuying ale od tygodnia żadnej odpowiedzi pomimo upomnień :(
 
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Katarina napisał:
W lipcu zakupiłam odkurzacz VIOMI V2 PRO. Wszystko działało poprawnie do soboty. Po odpaleniu z aplikacji MY HOME odkurzania pomieszczenia, odkurzacz ożył na chwilę po czy wyłączył się. Nie zdążył nawet odjechać od bazy. Nie chce wystartować ani z aplikacji, ani po kliknięciu start na urządzeniu. Za kazdym razem na chwilę ożywa (działając jakby na zwolnionych obrotach) po czym po okręceniu się 2x wokół własnej osi, wyłącza się. Nie chce nawet wrócić do bazy. Restartowałam połączenie sieciowe z urządzeniem. Usuwałam urządzenie w aplikacji i dodawałam ponownie. Nie pomogło nawet odinstalowanie aplikacji i ponowne zainstalowanie/dodanie urządzenia. Za każdym razem sytuacja wygląda tak samo.
Urządzenie nie chce działać.
Macie jakieś pomysły co to jest?
 
Zgłosiłam reklamację do Geekbuying ale od tygodnia żadnej odpowiedzi pomimo upomnień :(
 

Padnięta bateria?

Link to post
Share on other sites

Czy on jakoś sygnalizuje padniętą baterię? W aplikacji pokazuje 100% naładowania. 

Na prośbę serwisu nagrałąm krótki filmik jak zachowuje się urządzenie i wrzuciłam na We Transfer.: https://we.tl/t-BepIvOukrI 

Widać tu, że Robot startuje "clean up all area starting" - następnie odjeżdża na chwilę, okręca się kilka razy wokół własnej osi i gaśnie.

Link to post
Share on other sites

Jaką masz wersję softu? Miałem podobne objawy w starszej wersji oprogramowania ( rok temu ). 

Pomagało ponowne klikanie start, czasem potrzebował kilku lub nawet kilkunasy kliknięć start, poczym ruszał już bez zatrzymania. Sorawdź może ten sposób zadziała też u Ciebie.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

 

adblock-th.png

 

 

 

Our forum lives up to the advertisements displayed.
To browse the content of our forum, please disable AdBlock.

 

 

I accept