Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

shyha

Odkurzacz Xiaomi Viomi v2 Pro (EU) - opinie i wrażenia

Recommended Posts

Witam

 

Mam pytanie do posiadaczy odkurzacza. Interesuje mnie kwestia wody w zbiornikach. Czy odkurzacz jakoś informuje o tym że skończyła się woda w czasie mopowania? Jakieś powiadomienie aby dolac wody? Mam około 150m2 powierzchni i nie wiem czy wody wystarczy na umycie tego na raz a bez sensu żeby jeździł na sucho. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 15.06.2020 o 10:03, ByQ napisał:

Witam

 

Mam pytanie do posiadaczy odkurzacza. Interesuje mnie kwestia wody w zbiornikach. Czy odkurzacz jakoś informuje o tym że skończyła się woda w czasie mopowania? Jakieś powiadomienie aby dolac wody? Mam około 150m2 powierzchni i nie wiem czy wody wystarczy na umycie tego na raz a bez sensu żeby jeździł na sucho. 

 

150m2 nie umyjesz przyzwoicie jedną ściereczką/mopem, musisz użyć minimum 3 mopów (wtedy będzie jako tako), jak również nie zrobisz tego na jednym ładowaniu. Więc ew. dolewanie wody przy okazji to akurat sprawa trzeciorzędna. 

Ja po wielomiesięcznej praktyce używam 2 mopów do umycia 50m2

Edited by CiekawyŚwiata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, problem z robotem odkurzającym Viomi v2. 
Robot zapisuje mapy ale są one całkiem puste. Tak samo w czasie pracy nie widać online robota. Cały czas jest pusta mapa.

Może ktoś ma jakiś pomysł, dlaczego tak jest i jak to naprawić.

Dodam, że na początku było ok, ale po reklamacji (z powodu zepsutego kółka) i wgraniu nowego oprogramowania jest kicha. Próbowaliśmy już nowego konta, restartu.

Nic nie pomaga. HELP!

AK

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam czy ktoś może mi pomóc i opisać w jaki sposób wyjąć i wyczyścić przednie kółko kierunkowe?

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minut temu, IZA349 napisał:

Witam czy ktoś może mi pomóc i opisać w jaki sposób wyjąć i wyczyścić przednie kółko kierunkowe?

Podważyć. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć,

Kupiłem Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro w polskim sklepie. Jak rozumiem ten model jest tożsamy z styj02ym i vomi v2 pro. Mam zmodowaną apkę. ale nigdzie nie widzę opcji ustawienia mopowania w Y. Nie ma też mulitimapy.. Wersję oprogramowania mam 3.5.3_0017 (nie ma aktualizacji) natomiast sam odkurzacz przesstawia się jako vomi.vaccum.v8

 

Czy ta wersja nie obsługuje mopowania w Y? Czy może jest ona dostępna tylko gdy używa się zbiornika tylko na wodę ( u mnie w zastawie był tylko ten jednocześnie na wodę i kurz).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej. We viomi v2 pro do pojemnika 2w1 była wlewana woda z płynem do czyszczenia podłogi (takim zwyczajnym). Wszystko działało bez problemu, aż padło. Odkurzacz widzi normalnie pojemnik, odkurza ale mop pozostaje suchy. Przy pojemniku tylko na wodę wszystko działa jak należy. Czy to może być problem, że coś się zalepiło? Jak to wyczyścić? Pomocy....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 29.06.2020 o 19:23, pisze.glupoty napisał:

Hej. We viomi v2 pro do pojemnika 2w1 była wlewana woda z płynem do czyszczenia podłogi (takim zwyczajnym). Wszystko działało bez problemu, aż padło. Odkurzacz widzi normalnie pojemnik, odkurza ale mop pozostaje suchy. Przy pojemniku tylko na wodę wszystko działa jak należy. Czy to może być problem, że coś się zalepiło? Jak to wyczyścić? Pomocy....

Uszkodzenie płyty głównej poprzez niewłaściwe użytkowanie. 

 

Innym polecam jeszcze wlewać wodę tak, jak na filmiku reklamowym sklepu rtv euro agd. 

Edited by CiekawyŚwiata

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 14.06.2020 o 11:01, Mothal napisał:

Witam. Dwa dni temu odkurzacz przeszedł w tryb offline, nie mogłem się z nim połączyć. Usunąłem odkurzacz z aplikacji, restowałem do ustawień fabrycznych, usunąłem aplikacje. Nadal nic, teraz nawet nie mogę sparować urządzenia z telefonem/wifi. Zaraz mnie szlag trafi. Co robić?

Musisz wlaczyc lokalizacje i dac uprawnienia aplikacji do lokalizacji i pojdzie.

Tez sie z tym meczylem, po wlaczeniu lokalizacji poszlo momentalnie. 

Pozdrawiam mam nadzieje, ze pomoglem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 22.06.2020 o 12:39, akuczak napisał:

Hej, problem z robotem odkurzającym Viomi v2. 
Robot zapisuje mapy ale są one całkiem puste. Tak samo w czasie pracy nie widać online robota. Cały czas jest pusta mapa.

Może ktoś ma jakiś pomysł, dlaczego tak jest i jak to naprawić.

Dodam, że na początku było ok, ale po reklamacji (z powodu zepsutego kółka) i wgraniu nowego oprogramowania jest kicha. Próbowaliśmy już nowego konta, restartu.

Nic nie pomaga. HELP!

AK

 

 

Mam pytanie czy udało Ci się rozwiązać problem, mam to samo i nie wiem juz co robić. Wszystko puste 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 11.07.2020 o 20:13, Patrycja napisał:

Mam pytanie czy udało Ci się rozwiązać problem, mam to samo i nie wiem juz co robić. Wszystko puste 

Niestety nie. Mamy informację z serwisu, że ten problem rozwiąże nowe oprogramowanie. W tej chwili mamy wersję 3.5.8_0034. I czekamy..

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 4.07.2020 o 08:35, Manolo napisał:

Musisz wlaczyc lokalizacje i dac uprawnienia aplikacji do lokalizacji i pojdzie.

Tez sie z tym meczylem, po wlaczeniu lokalizacji poszlo momentalnie. 

Pozdrawiam mam nadzieje, ze pomoglem.

Cześć. Mam ten sam problem i włączenie lokalizacji nie pomogło (zawsze włączam lokalizację i Bluetooth. Telefon mi się łączy wyłącznie, jeśli robię ruter z innego telefonu. Jeśli chcę natomiast skorzystać z internetu domowego (karta z internetem włożona w router) to urządzenie mi się nie odnajduje i jest komunikat, że jest w trybie offline. Urządzenie resetowałam, aktualizowałam aplikację i nic. Nie mam pomysłu co mogę zrobić. Z chcę z odkurzacza korzystać kiedy chcę a nie kiedy będzie mąż z drugim telefonem :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ktoś instrukcje jak go rozebrać? Coś mi terkocze silniczek szczotki i nie wiem jak się za to zabrać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W moim robocie podczas mapowania mieszkania w kuchni dojeżdża do połowy i już skręca w lewo jak by była ściana a  nie ma żadnych przeszkód. Jaki może być powód tego? W salonie dzieje się to samo... nie objeżdża wszystkich scian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry, 

Od dwóch dni mam odkurzacz Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro, kupiony w polskim sklepie, ale mam problem z konfiguracją. Podczas parowania urządzenia z siecią WIFI, sieć wysyłana przez odkurzacz wyłącza się i nie mam możliwości sparowania urządzenia z apką. próbowałem kilkanaście razy zgodnie z instrukcją i nic... 

Czy można sobie z tym poradzić, czy mam zwrócić urządzenie i liczyć, że następny będzie działać? 

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 29.07.2020 o 12:05, Sieniol83 napisał:

Dzień dobry, 

Od dwóch dni mam odkurzacz Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro, kupiony w polskim sklepie, ale mam problem z konfiguracją. Podczas parowania urządzenia z siecią WIFI, sieć wysyłana przez odkurzacz wyłącza się i nie mam możliwości sparowania urządzenia z apką. próbowałem kilkanaście razy zgodnie z instrukcją i nic... 

Czy można sobie z tym poradzić, czy mam zwrócić urządzenie i liczyć, że następny będzie działać? 

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Uprawnienia do aplikacji, telefon musi być połączony do tej samej sieci WiFi 2g co odkurzacz i nie przełączać się automatycznie na internet gsm w przypadku braku internetu przez wifi. Jak ogarniesz konfig swojego telefonu, to połączysz każdy odkurzacz. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest źle. Pojawił się nowy firmware 0037 w którym nie poprawiono największego błędu z 0034 czyli zatrzymywania się po około minucie głównej szczotki. To jest błąd krytyczny i źle to świadczy o Viomi bo było im to zgłaszane 2 miesiące temu zaraz po wypuszczeniu wersji 0034 😞

Jednak sprawa jest bardziej banalna. Po aktualizacji do 0034 robot zmienił o 90 stopni kierunek jazdy. U mnie to spowodowało że jeździ w poprzek ściegu dywanu. Dlatego szczotka staje bo ma za duży opór.

Edited by WojtekB

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.08.2020 o 13:46, CiekawyŚwiata napisał:

Uprawnienia do aplikacji, telefon musi być połączony do tej samej sieci WiFi 2g co odkurzacz i nie przełączać się automatycznie na internet gsm w przypadku braku internetu przez wifi. Jak ogarniesz konfig swojego telefonu, to połączysz każdy odkurzacz. 

 

Problemem są też programy antywirusowe w telefonie. Spotkałem się z czyś takim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...