Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

shyha

Odkurzacz Xiaomi Viomi v2 Pro (EU) - opinie i wrażenia

Recommended Posts

18 minut temu, kokos napisał:

z tego co wiem z pojemnika 2 in 1 leci woda tylko z 2 zewnętrznych dysz za to z pojemnika tylko z wodą lecą tylko ze środkowych reszta jest zaślepiona.

Wiem jedno - pierwsze 2 mopowania woda lecia równomiernie na ścierze. Kolejne mopowania, nawet na 3 poziomie, były bardzo skąpe w wodę. 
Polski support sklepu GB poprosił mnie o filmik. Wysłałem i uznali reklamację. Kazali odesłać na serwis.

Czy ktoś może jeszcze potwierdzić, że z pojemnika tylko na wodę leci tylko ze środkowych dwóch dysz?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 25.01.2020 o 20:22, shyha napisał:

Postaram się sprawdzić jak to u mnie działa.

BTW - Pojemnik z wodą musiałem zareklamować bo tylko 2 z 4 dysz działają. Teraz widzę plusy zakupu w GB PL bo support działa bardzo dobrze i nie będzie problemu z wymianą.

U mnie tak samo, działają tylko dwie dysze - dwie pozostałe są dłuższe i zaślepione (nie leci z nich woda). 

BTW. Jak to zgłosiłeś do GB PL? Załączyłeś film czy wystarczyły zdjęcia? A może sam opis wystarczył ? Dziękuję za info bo zaraz zrobię tak samo. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 25.01.2020 o 01:16, shyha napisał:

@rezmus Viomi potwierdziło na FB, że aktualizacja firmware z dodanymi multimapami będzie w okolicach walentynek :P
Jednak chyba nie porzucili wersji vacuum.v6

hej, 

@shyha

Gdzie uzyskałeś te info, podaj źródło 

 

 

Edited by wujekebola

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 27.01.2020 o 08:46, bartosz_k napisał:

U mnie tak samo, działają tylko dwie dysze - dwie pozostałe są dłuższe i zaślepione (nie leci z nich woda). 

BTW. Jak to zgłosiłeś do GB PL? Załączyłeś film czy wystarczyły zdjęcia? A może sam opis wystarczył ? Dziękuję za info bo zaraz zrobię tak samo. :)

Nagrałem filmiki. Kazali odesłać sam pojemnik. Nie wiem, może fabrycznie te boczne są zaślepione a problem z małą ilością wody leży w dawkowaniu przez te 2 dysze na środku? Muszę koniecznie sprawdzić z ilu leci jak już dostanę naprawiony/nowy zbiornik. Chyba, że ktoś z forum sam sprawdzi.

Edited by shyha

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam pytanie czy ktoś spotkał się z błędem "radar timed out". U mnie wydaje dziwne dźwięki jak by plastik o coś ocierał. Dziwne bo wszytko działało do momentu kiedy odwróciłem go na plecki, żeby wyczyścić szczotkę. po zamontowaniu jej z powrotem dostaje taki zonk. macie jakieś rady?

Rozwiązano. Okazało się, gumka pomiędzy silniczkiem a laserem spadła z prowadnicy. Przestogra dla wszystkich.

Screenshot_20200211-152847_Gallery.jpg

Edited by kryhh1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ma się ten odkurzacz do mijia 1s? Lepszy porównywalny? Warto zmieniać z 1s na tego? Mozna go już używać na zmodowanej apce na regionie europejskim? Są już komunikaty chociaż w wersji Angielskiej? 

Dziękuję z góry za porady. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 12.01.2020 o 23:47, rezmus napisał:

twoj to viomi v6. blizniaczy model sprzedaja w chinach pod brandem xiaomi (viomi v7), a teraz ten sam model bedzie w sprzedazy globalnej (viomi v8) i w nim dodali instalowanie voice packow.

Czy dobrze rozumiem, że nadchodzący model viomi v8 to nic innego jak istniejący STYJ02YM tylko z aplikacją na rynek europejski? Chyba, że to zupełnie nowy odkurzacz będzie?

Gdzie mogę szukać informacji kiedy będzie w sprzedaży bo nie wiem czy czekać, a chcę już coś kupić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

generalnie to ma byc global wersji v7, a jak bedzie to dowiemy sie jak bedzie w sprzedazy. v8 ma przykladowo mozliwosc instalacji voice packow (bo wersja global), pewnie tez poprawia harmonogram (teraz trzeba brac poprawke na timezone chinski). byc moze beda jakies delikatne zmiany w hw, ale watpie. gdzies czytalem, ze w marcu ma byc dostepny, ale przez te wirusy to nic nie wiadomo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siema, chciałem dzisiaj puścić mopowanie jak co tydzień ale i po chwili patrze podłoga sucha a odkurzacz mopuje (jeździ w choinkę), odstawiłem go z powrotem, puszczam jeszcze raz i to samo, nie podaje wody, zmieniłem na zbiorniczek z samą wodą i to samo, nie podaje wody a startując mówi że będzie mopować. nie dodaje żadnych płynów do zbiorniczków więc na pewno się nie zapchały, nie słychać tego dźwięku jak pompuje wody na początku więc coś nie tak z oprogramowaniem. Mieliście może taki przypadek? bo nie wiem co zrobić :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualizacja jest opóźniona, nie wiadomo o ile dni.
Źródłem jest fanpage FB Viomi - nieoficjalny wpis co prawda
@vomort - jeżeli nie słychać pracy silniczka , który puszcza wodę to chyba najlepiej skonsultować się z serwisem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzisiaj testowałem i już podawał wodę ale mniej niż zwykle, na starcie jak wyjeżdża i robi obrót to nie podaje wody ( a pamiętam że podawał) dopiero jak rusza mopować to leci woda, program mopowania ustawiłem na high i słyszę jak podaje wodę co jakieś 2 min przez 1 sec. Jak ktoś będzie mopował to prośba o prześledzenie jak często u Was odkurzacz podaje wodę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, moze ktos cos doradzi.

Viomi v2 pro działa ale przestała kręcić boczna szczoteczka.
Jakieś pomysły na to?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 23.02.2020 o 17:17, vomort napisał:

dzisiaj testowałem i już podawał wodę ale mniej niż zwykle, na starcie jak wyjeżdża i robi obrót to nie podaje wody ( a pamiętam że podawał) dopiero jak rusza mopować to leci woda, program mopowania ustawiłem na high i słyszę jak podaje wodę co jakieś 2 min przez 1 sec. Jak ktoś będzie mopował to prośba o prześledzenie jak często u Was odkurzacz podaje wodę.

W Firmware  0046(STYJ02YM) się to zmieniło i wodę zaczyna podawać w miejscu mopowania, tak by niepotrzebnie nie jechał z mokrym mopem przez pół mieszkania (gdy ma mopować inne pomieszczenie), może Viomi też już dostał update?

Edited by Graflash

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja w moim (STYJ02YM) ciągle mam wersje z końcówka 45 i niestety nawet na serwerze Chińskim sie nie aktualizuje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 24.02.2020 o 19:28, Zibek napisał:

Hej, moze ktos cos doradzi.

Viomi v2 pro działa ale przestała kręcić boczna szczoteczka.
Jakieś pomysły na to?

sprawdź czy przy czyszczeniu szczotki obrotowej podłużnej, nie przytrzasnąłeś sobie szczotki na brzegu urządzenia. ja tak miałem i też się nie kręciła ????

 

 

ps. wiecie jak zmienić na mapie lokalizacje stacji ładującej? Mam zeskanowany dom i ostatnio mi się przestawiła- nie potrafię jej pokazać, że stację ładującą mam w innymi miejscu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po ostatniej aktualizacji do wersji... 46 u mnie czasami wariuje robot. Staje w miejscu nagle sam się wyłącza i trzeba go odpalać na nowo. 

Dla tych co chcą kupić jeszcze jedna porada, pojemnik z wodą 2 w 1 przy mopowaniu z użyciem średniego dawkowania wody, starcza na max 40m2. Zatem ja zdecydowałem się na zakup dodatkowego pojemnika na wodę. Aha i jaj ktoś chce mopować bez sprzątania można oszukać robota wyciągając filtr hepa z pojemnika 2w1.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Zamawiał ktoś już z was Xiaomi STYJ02YM ale wersja eu z oprogramowaniem v8, bardzo mi zależy na polskich komunikatach. Proszę o linka z Ali z pl magazynu. Z gry dzięki

Edited by jurislawek

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 11.02.2020 o 13:21, kryhh1 napisał:

mam pytanie czy ktoś spotkał się z błędem "radar timed out". U mnie wydaje dziwne dźwięki jak by plastik o coś ocierał. Dziwne bo wszytko działało do momentu kiedy odwróciłem go na plecki, żeby wyczyścić szczotkę. po zamontowaniu jej z powrotem dostaje taki zonk. macie jakieś rady?

Rozwiązano. Okazało się, gumka pomiędzy silniczkiem a laserem spadła z prowadnicy. Przestogra dla wszystkich.

Screenshot_20200211-152847_Gallery.jpg

Hej,

dzisiaj pojawił się się ten komunikat i chciałem zajrzeć do lasera. Odkręciłem dwie śrubki i nie wiem jak ściągnąć tę obudowę "wieży lasera". Delikatnie ją podważałem, ale mocno trzyma i nie chcę jej wyłamać. Nie znalazłem nigdzie tutoriala z instrukcją. Jak to zrobiłeś?

Będę wdzięczny za pomoc.

Patryk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej,

udało się dostać, ale problem jest poważniejszy, bo wszystko jest na swoim miejscu. Spróbowałem za pośrednictwem poniższego filmiku rozwiązać problem i poprzez połączenie usb z komputerem, sensor się kręci, ale po zamontowaniu w odkurzaczu sensor się nie rusza i wywala błąd jak wcześniej, tzn "please confirm the laser radar unsheltered". Ktoś może wie, czy to problem oprogramowania (próbowałem przywrócić ustawienia fabryczne i nie pomogło...) czy sprzętowy? (np odkurzacz nie podaje napięcia na silniczek).

Odkurzacz kupiłem w styczniu na geekbuying z polskiego magazynu - zbyt długo nie podziałał...Jak wygląda procedura ewentualnej reklamacji, bo chyba bez tego się nie obejdzie?

Z góry dzięki za pomoc.

Patryk

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...