me_new Posted December 11, 2019 Share Posted December 11, 2019 witam wszystkich! przytrzymując restet w urządzeniu nie mogę powrócić do ustawień fabrycznych. nadmieniem, że usunąłem urządzenie z "domu" a nie odhaczyłem zabezpieczenia przed przypadkowym usunięciem urządzenia... czy ma ktoś pomysł jak przywrócić ustawienia fabryczne? dzięki za pomoc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer rezmus Posted December 11, 2019 Developer Share Posted December 11, 2019 mozna to zrobic po uart, trzeba lutowac. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
me_new Posted December 12, 2019 Author Share Posted December 12, 2019 ok... moze nie az tak drastycznie czy jest jakies inne rozwiazanie? chciabym po prostu na nowo zainstalowac gateway, ale teraz urzadzenie nie chce sie laczyc z siecia... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer rezmus Posted December 12, 2019 Developer Share Posted December 12, 2019 jesli znasz token to jest, uzywales moda? ono sie laczy z siecia tak jak bylo ustawione, po prostu nie da sie go zresetowac przyciskiem. sprawdz na routerze czy dostaje ip z dhcp i pinguj moge ci sprobowac podpiac je ponownie, ale bede potrzebowal twojego konta i adres mac bramki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
me_new Posted December 12, 2019 Author Share Posted December 12, 2019 wybacz.. jestem "zielony"... skąd wezmę token? a moda mam własnie zainstalowanego... v.5.6.29 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer rezmus Posted December 12, 2019 Developer Share Posted December 12, 2019 token z moda, ale to jak bramka tam byla, teraz to juz chyba tylko lutowanie niestety. chyba, ze chcesz sprobowac 1 opcji jeszcze to napisz na priv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
micbud Posted December 17, 2019 Share Posted December 17, 2019 Też nie odhaczyłem tej opcji a usunąłem centralkę z aplikacji. Też nie dało się zresetować ani podłączyć na nowo. Pojawiał się komunikat, że mam usunąć urządzenie z aplikacji ale tam go już nie miałem. Nie mogłem znaleźć rozwiązania. Pomogło wyłączenie routera i sieci wifi, do której był kiedyś podłączony. Później reset guzikiem 10 sekund, zaczął błyskać na zielono i dał się podłączyć. Może to zbieg okoliczności ale spróbuj tak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer rezmus Posted December 17, 2019 Developer Share Posted December 17, 2019 potwierdzam, metoda z wylaczeniem routera dziala. widocznie przy braku polaczenia z chmura zabezpieczenie przed resetem przyciskiem jest nieaktywne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
me_new Posted January 18, 2020 Author Share Posted January 18, 2020 Super, działa jak mówicie! Dzięki! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.