Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Mi Smart Kettle - problem z połączeniem


blue_teddy
 Share

Recommended Posts

Hej, używam Mi Home od 2 -3 lat jestem na regionie china bo wiadomo jak wyglądała apka na początku (w sumie teraz też).
Wczoraj kupiłam czajnik w sklepie Mi w wawie,  nie mogę wykryć urządzenia. Próbuje go wykryć przez skanowanie albo wybór ręczny i twierdzi że nie znaleziono urządzenia. 

Skan przeprowadzono na 2 różnych telefonach, jak sprawdzam widoczne urządzenia bluetooth (standardową metodą) to jest widoczny ale mam informacje że rozłączono i nie mogę nic zrobić. 

Nie zależnie od tego na jakim jestem regionie, jaki mam język ustawiony, po prostu go nie wykrywa.

Zastanawiam się w którym kierunku iść, czy moda aplikacji kolegi @rezmus czy zgłosić problem w ramach obsługi gwarancyjnej? Jakie są szanse że sprzęt jest uszkodzony?

Jakieś pomysły?

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, rezmus napisał:

pl dystrybucja nie dziala na china normalnie, wiec albo mod, albo kupujesz w chinach ;)

tylko czy nie powinno być tak że po przełączeniu na serwery EU (Polska) urządzenie powinno być dla mnie widoczne?

A w chinach bardzo chętnie ale się boje ostatnio urzędów celnych bo podobno szaleją :P a ten czajnik z oficjalnego sklepu za 99zł więc spoko :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

 

adblock-th.png

 

 

 

Our forum lives up to the advertisements displayed.
To browse the content of our forum, please disable AdBlock.

 

 

I accept