Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Mi Smart Kettle - problem z połączeniem


blue_teddy
 Share

Recommended Posts

Hej, używam Mi Home od 2 -3 lat jestem na regionie china bo wiadomo jak wyglądała apka na początku (w sumie teraz też).
Wczoraj kupiłam czajnik w sklepie Mi w wawie,  nie mogę wykryć urządzenia. Próbuje go wykryć przez skanowanie albo wybór ręczny i twierdzi że nie znaleziono urządzenia. 

Skan przeprowadzono na 2 różnych telefonach, jak sprawdzam widoczne urządzenia bluetooth (standardową metodą) to jest widoczny ale mam informacje że rozłączono i nie mogę nic zrobić. 

Nie zależnie od tego na jakim jestem regionie, jaki mam język ustawiony, po prostu go nie wykrywa.

Zastanawiam się w którym kierunku iść, czy moda aplikacji kolegi @rezmus czy zgłosić problem w ramach obsługi gwarancyjnej? Jakie są szanse że sprzęt jest uszkodzony?

Jakieś pomysły?

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, rezmus napisał:

pl dystrybucja nie dziala na china normalnie, wiec albo mod, albo kupujesz w chinach ;)

tylko czy nie powinno być tak że po przełączeniu na serwery EU (Polska) urządzenie powinno być dla mnie widoczne?

A w chinach bardzo chętnie ale się boje ostatnio urzędów celnych bo podobno szaleją :P a ten czajnik z oficjalnego sklepu za 99zł więc spoko :)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

 

adblock-th.png

 

 

 

Our forum lives up to the advertisements displayed.
To browse the content of our forum, please disable AdBlock.

 

 

I accept