Felo Posted November 23, 2019 Share Posted November 23, 2019 Witam! Proszę o pomoc w połączeniu viomi v2 pro z aplikacją mi home. Problem polega na tym, że podczas podpinania się (parowania) dochodzi do trzeciego kroku i wywala komunikat że przekroczono czas połączenia z siecią. Próbowałem już na różnych regionach (PL i Chiny) różnych routerach (huawei b315s22 i D-LINK L710) różnych telefonach (Xiaomi redmi 4x pro, xiaomi mi 5s plus i Galaxy 7) nawet konta mi home założyłem nowe, i cały czas to samo, dodam jeszcze że kupiłem odkurzacz na geekbuying. Pl jest to wersja na Eu (Eu wtyczka) jak podjąłem próbę spięcia z app. Viomi to nie widział wcale robota, tylko w mi home widzi i podczas parowania pokazuje sieć viomivaccum-v6miap550E. Hasło do WiFi za każdym razem starannie sprawdzam żeby było poprawne. Pomóżcie! Jakieś pomysły co zrobić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shyha Posted December 30, 2019 Share Posted December 30, 2019 (edited) Możliwe, że hasło do wifi zawiera jakieś znaki specjalne, których nie trawi odkurzacz. Ustaw coś prostego do testu. Wyłącz też dane komórkowe. Powinny być aktywne WiFi, Bluetooth i GPS + aplikacji trzeba dać odpowiednie uprawnienia o które poprosi przy pierwszym uruchomieniu. Ja też swojego kupowałem na Gikbajingu pl i tam są na 100% wersje europejskie Edited December 30, 2019 by shyha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malgorzata Posted July 3, 2020 Share Posted July 3, 2020 Czy udało się rozwiązać problem? Ja wczoraj miałam ten sam problem (przerywało połączenie na 3 kroku) ale po godzinie udało się uruchomić i działało. Dziś chciałam wznowić pracę odkurzacza i znów to samo. I tu pytanie: czy muszę mieć zawsze osobny internet w routerze, czy może wystarczy internet z telefonu , tj. "dane komórkowe"? Instrukcja w j. polskim jest bardzo ogólnikowa i nie wyjaśnia problemów które występują przy użytkowaniu (lub próbie użytkowania :)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aga1 Posted February 27, 2021 Share Posted February 27, 2021 Witam również mam problem z odkurzaczem. Był połączony z wi fi domowym śmigał. Teraz coś się porobiło i nie mogę go połączyć z wi fi i apką w telefonie. Hasło nie było zmieniane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.