Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Problem z połączeniem Startosa z Amazfit


Aleksander
 Share

Recommended Posts

Witam,

mam problem z połączeniem zegarka z aplikacja Amazfit. Zegarek nie jest zapamiętany ani w Bluetooth ani w aplikacji. Po aktualizacji oprogramowania pojawił mi się dostępny język polski i po jego wybraniu nie potrafię sparować urządzenia. Po prostu skanuje kod QR przez aplikacje Amazfit i wyświetlany jest błąd po czym mam 3 opcje: anulować nie chce, urządzenia nie ma wiec nie da się usunąć zostaje tylko wysłanie Opinii.

peosze o pomoc i info czy może jest jakaś alternatywna apka na iOS do Amazfit Stratos 2 ?

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

 

adblock-th.png

 

 

 

Our forum lives up to the advertisements displayed.
To browse the content of our forum, please disable AdBlock.

 

 

I accept