Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Problem z połączeniem Startosa z Amazfit


Aleksander
 Share

Recommended Posts

Witam,

mam problem z połączeniem zegarka z aplikacja Amazfit. Zegarek nie jest zapamiętany ani w Bluetooth ani w aplikacji. Po aktualizacji oprogramowania pojawił mi się dostępny język polski i po jego wybraniu nie potrafię sparować urządzenia. Po prostu skanuje kod QR przez aplikacje Amazfit i wyświetlany jest błąd po czym mam 3 opcje: anulować nie chce, urządzenia nie ma wiec nie da się usunąć zostaje tylko wysłanie Opinii.

peosze o pomoc i info czy może jest jakaś alternatywna apka na iOS do Amazfit Stratos 2 ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

 

adblock-th.png

 

 

 

Our forum lives up to the advertisements displayed.
To browse the content of our forum, please disable AdBlock.

 

 

I accept